Idealnie czerwone usta z NOTE Cosmétique
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Czerwona pomadka – to kolor, do którego wizażyści powracają każdym sezonie. Pasuje na każdą okazję. Ożywia twarz, optycznie wybiela zęby. Czerwień nadaje wykończenie stylizacjom.
POMADKA DO UST DEEP IMPACT LIPSTICK NOTE Cosmétique. Napigmentowana formuła, zapewnia wyrazisty, żywy kolor i sprawia wrażenie balsamu do ust, nadając połysk. Specjalne składniki aktywne zapewniają przyjemność stosowania, jednoczenie pielęgnując je i przywracając jędrność i elastyczność.Niezwykle bogata w pigmenty formuła łączy w sobie wysoce wydajne woski i emolienty, które sprawiają, że idealnie rozprowadza się na ustach. Kremowa konsystencja zapewnia komfort stosowania. Cena 33.99 zł /4,5 g dostępne w Rossmann w 5 odcieniach.
POMADKA W PŁYNIE MATTEVER LIP-INK NOTE Cosmétique. Gwarantuje długotrwałe pokrycie ust matowym kolorem, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Zawiera ultra-nasycone pigmenty, które natychmiast stapiają się z ustami, zapewniając komfort, matowe wykończenie i intensywny kolor przez 8 godzin. Skoncentrowana, lekka formuła gładko rozprowadza się na ustach, pozostawiając ją odporną na pocałunki. Szybkoschnąca formuła została wzbogacona odżywczym masłem murumuru i olejem arganowym, które odżywiają i nawilżają usta. Sprawia, że są miękkie i wygładzone. Cena 39.99 zł / 4,5 ml dostępne w Rossmann w 5 odcieniach.
Sposób użycia: nałóż szminkę zaczynając od zewnętrznego kącika ust i kierując się do środka. Oczyść zewnętrzne krawędzie ust korektorem. Zakreśl usta kredką w podobnym kolorze.
Liczy się dla nas to, że reprezentujemy kobiety, które próbują znaleźć najlepszą wersję siebie i dobrze się z tym czują. Dlatego celebrujemy każdą kobietę, w każdej kulturze i na każdym etapie jej życia. NOTE Cosmétique to produkty: przystępne cenowo, trwałe i mocno napigmentowane produkty odpowiednie dla każdego rodzaju skóry, bez parabenów, posiadają Certyfikaty Cruelty Free i Halal, nietestowane na zwierzętach, zawierają cenne składniki pielęgnujące.
Szerz piękno. Piękno to nie tylko coś, co masz, ale także to, czym się dzielisz. Już w Polsce w sieci Rossmann! NOTE Cosmétique to obecna w ponad 70 krajach na całym świecie marka wysokiej jakości, silnie napigmentowanych kosmetyków do makijażu o przystępnej cenie. Misją NOTE Cosmétique jest umożliwienie każdej kobiecie, w każdej kulturze i na każdym etapie życia odkrywania - poprzez wyjątkowe piękno - najlepszej wersji siebie.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.