Komunikaty PR

II EDYCJA AKCJI DROGERII ZIKO DERMO „WIELKIE TESTOWANIE” WYSTARTOWAŁA!

2023-03-23  |  10:30
Biuro prasowe

Do biegu, gotowi, start! Kto pierwszy zdobędzie swój katalog z próbkami od najlepszych marek dermokosmetycznych? Właśnie dzisiaj rozpoczyna się akcja drogerii Ziko Dermo p.t.: WIELKIE TESTOWANIE - #testujezzikodermo, której celem jest zachęcenie Klientek do testowania kosmetyków przed zakupem, aby mogły dobrać prawidłową pielęgnację dopasowaną do potrzeb swojej skóry i włosów. W 53 drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo w całej Polsce będzie można otrzymać bezpłatnie katalog z 17 próbkami m.in. od takich marek jak: Avene, Lierac, Nuxe, Vichy, Iwostin, Pharmaceris, La Roche-Posay, Phyto, Synchroline, Sesderma, Bioliq, Sylveco, Redblocker czy Linovit. Akcja potrwa do wyczerpania katalogów.

Drogerie Ziko Dermo od zawsze dbają o Klientki holistycznie, edukując i doradzając w kwestiach pielęgnacji i doboru właściwych preparatów. Pierwsza edycja Wielkiego Testowania zorganizowana wiosną 2022 roku cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem i przeszła najśmielsze oczekiwania organizatorów, dlatego podjęto decyzję o jej powtórzeniu. Dzięki tegorocznej edycji akcji WIELKIE TESTOWANIE - #testujezzikodermo, Klientki będą mogły ponownie wypróbować kilkanaście różnorodnych, specjalistycznych dermokosmetyków w zaciszu swojego domu, poznać ich składy, działanie i w ten sposób sprawdzić, czy dany produkt zagości w ich kosmetyczce na dłużej.

Wybór kosmetyków jest dziś ogromny. To sprawia, że trudno jest wybrać produkt, który spełni wszystkie postawione przed nim oczekiwania. Często decydując się na zachwalany lub popularny kosmetyk, myślimy, że będzie idealny także dla naszej skóry. Niestety nie zawsze tak jest. W Ziko Dermo wiemy, że kobiety dokonując wyborów kosmetycznych, potrzebują przewodnika, który pomoże im znaleźć najlepszą pielęgnację i dlatego codziennie staramy się doradzać, edukować i wspierać nasze Klientki. Wiemy też, że kobiety najbardziej ufają sobie samym, pragną same doświadczać i próbować. Dlatego też w akcji Wielkie Testowanie #testujezzikodermo dajemy im możliwość wypróbowania starannie dobranych produktów, aby mogły same doświadczyć ich konsystencji, zapachu i działania. Wierzymy, że najlepszym wyborem jest wybór świadomy. Dlatego zachęcamy wszystkich do testowania z Ziko Dermo. – mówi Magdalena Grabowska, Dyrektor Marketingu Ziko Dermo.

Testowanie produktów z Ziko Dermo pozwala Klientkom poznać nowości na rynku kosmetycznym i odkryć marki, których dotąd nie znały. W katalogu jest aż 17 próbek produktów od polskich i światowych marek dermokosmetycznych do twarzy, ciała i włosów. Każdy produkt został szczegółowo opisany, aby testując go mieć informację, do jakiego typu skóry jest przeznaczony, jakie substancje aktywne zawarte są w jego składzie oraz jakich efektów po jego użyciu można się spodziewać.

Kosmetyk dopasowany do rodzaju skóry będzie wspomagał jej pielęgnację i poprawiał nie tylko wygląd, ale również ogólną jej kondycję. Dobry produkt musi posiadać bogaty skład, ze skutecznie działającymi substancjami aktywnymi. Tylko wtedy będzie np. wspomagał spowolnienie procesów starzenia się skóry, idealnie sprawdzał się przy pielęgnacji skóry wrażliwej, trądzikowej, czy atopowej.  - podpowiada Beata Orlicka, Ekspertka ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.

Jakie produkty znajdziemy w katalogu „Wielkie Testowanie”?

Klientki będą mogły przetestować ujędrniający krem na dzień marki Lierac z seri Lift Integral, który wygładza zmarszczki oraz intensywnie nawilża cerę, czy Iwostin Age Lift, którego zadaniem jest głębokie i długotrwałe nawilżenie oraz ochrona przed wolnymi rodnikami i promieniowaniem UV. Od marki Sesderma otrzymają próbkę z kremem odżywczym aktywującym komórki, który wygładzi zmarszczki i spowolni proces starzenia.  W katalogu znajdzie się również próbka kultowego olejku Nuxe Huile Prodigieuse do twarzy, ciała i włosów, a także keratynowa maska odbudowująca dla włosów zniszczonych, suchych i łamiących od marki Phyto. Przygotowując katalog, Ziko Dermo zadbało również o panów, którzy będą mogli wypróbować wszechstronną emulsję anti-age marki Lierac Homme z kwasem hialuronowym i ekstraktem z baobabu.

W jaki sposób otrzymać katalog?

Kod uprawniający do odbioru katalogu można otrzymać podczas rejestracji do akcji na stronie drogerii internetowej zikodermo.pl. Rejestracja jest krótka i zajmie tylko kilka minut. Katalogi czekają na Klientów w drogeriach stacjonarnych, a ponieważ ich liczba jest ograniczona ich dostępność jest stale aktualizowana. W ciągu najbliższych dwóch tygodni wszystkie produkty, których próbki znajdują się w katalogu objęte są również w Ziko Dermo specjalną promocją, aby po przetestowaniu zainteresowani Klienci mogli je nabyć w bardzo atrakcyjnych cenach.

Ponieważ opinia klientów o testowanych produktach jest dla nas bardzo ważna, istotnym elementem akcji WIELKIE TESTOWANIE - #testujezzikodermo jest ankieta, w której Klienci mogą ocenić testowane produkty. Na wszystkich, którzy wypełnią ankietę w wyznaczonym terminie czeka dodatkowy prezent – kod rabatowy -20% na zakupy w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo  

Akcja oferuje Klientom wiele korzyści, a wszystko opisane zostało na stronie zikodermo.pl. Akcji towarzyszą liczne materiały edukacyjne, które będą publikowane również w mediach społecznościowych oraz na ekranach w placówkach stacjonarnych.

Wszelkie szczegóły można znaleźć na stronie www.zikodermo.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.