Komunikaty PR

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

2024-09-25  |  12:30
Biuro prasowe

Forum, które połączyło innowacje i praktykę

Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni oddało ducha współpracy i rozwoju w branży. Program obejmował szeroki wachlarz aktywności, w tym 10 prelekcji prowadzonych przez uznanych ekspertów oraz liderów z ogromnym doświadczeniem. Wśród firm, które zaprezentowały swoje prelekcje w części konferencyjnej, były m.in.: EUCERIN, USP ZDROWIE, HALEON, ESSITY, POLSKI LEK czy SANOFI. Tematyka dotyczyła kluczowych zagadnień m.in. leczenia bólu w aptece, znaczenia mikrobioty w odporności czy roli apteki jako centrum wsparcia Pacjenta.

Wystawcy i interakcje

W części wystawienniczej uczestnicy mieli okazję zapoznać się z ofertą 62 wystawców, którzy prezentowali swoje najnowsze produkty i technologie. Była to doskonała okazja do zapoznania się z nowościami oraz wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm farmaceutycznych i dermokosmetyków. Interakcje na stoiskach były źródłem wielu inspirujących pomysłów i praktycznych wskazówek.

Integracja i wyróżnienia

Kulminacyjnym punktem wydarzenia była Uroczysta Gala, podczas której wręczono wyróżnienia. Gala nie tylko uświetniła zakończenie Forum, ale także stworzyła wyjątkową przestrzeń do refleksji nad przyszłością branży oraz do świętowania sukcesów w opiece nad Pacjentem. W tym uroczystym finale uczestnicy mieli okazję nawiązać nowe kontakty, wymienić się doświadczeniami i cieszyć się atmosferą wspólnego świętowania. Integracyjne rozmowy, które odbyły się w luźnej i serdecznej atmosferze, przyczyniły się do zacieśnienia więzi między uczestnikami. 

Refleksje i przyszłość

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” okazało się nie tylko platformą do wymiany wiedzy, ale również przestrzenią do budowania wspólnej wizji przyszłości opieki farmaceutycznej. Dzięki bogatemu programowi prelekcji oraz możliwości dyskusji uczestnicy zyskali nie tylko nowe umiejętności, ale także cenne kontakty, inspiracje i wiedzę, które będą wspierać ich rozwój zawodowy, a także pogłębiać zaangażowanie w opiekę nad Pacjentami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.