Komunikaty PR

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

2024-09-25  |  12:30
Biuro prasowe

Forum, które połączyło innowacje i praktykę

Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni oddało ducha współpracy i rozwoju w branży. Program obejmował szeroki wachlarz aktywności, w tym 10 prelekcji prowadzonych przez uznanych ekspertów oraz liderów z ogromnym doświadczeniem. Wśród firm, które zaprezentowały swoje prelekcje w części konferencyjnej, były m.in.: EUCERIN, USP ZDROWIE, HALEON, ESSITY, POLSKI LEK czy SANOFI. Tematyka dotyczyła kluczowych zagadnień m.in. leczenia bólu w aptece, znaczenia mikrobioty w odporności czy roli apteki jako centrum wsparcia Pacjenta.

Wystawcy i interakcje

W części wystawienniczej uczestnicy mieli okazję zapoznać się z ofertą 62 wystawców, którzy prezentowali swoje najnowsze produkty i technologie. Była to doskonała okazja do zapoznania się z nowościami oraz wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm farmaceutycznych i dermokosmetyków. Interakcje na stoiskach były źródłem wielu inspirujących pomysłów i praktycznych wskazówek.

Integracja i wyróżnienia

Kulminacyjnym punktem wydarzenia była Uroczysta Gala, podczas której wręczono wyróżnienia. Gala nie tylko uświetniła zakończenie Forum, ale także stworzyła wyjątkową przestrzeń do refleksji nad przyszłością branży oraz do świętowania sukcesów w opiece nad Pacjentem. W tym uroczystym finale uczestnicy mieli okazję nawiązać nowe kontakty, wymienić się doświadczeniami i cieszyć się atmosferą wspólnego świętowania. Integracyjne rozmowy, które odbyły się w luźnej i serdecznej atmosferze, przyczyniły się do zacieśnienia więzi między uczestnikami. 

Refleksje i przyszłość

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” okazało się nie tylko platformą do wymiany wiedzy, ale również przestrzenią do budowania wspólnej wizji przyszłości opieki farmaceutycznej. Dzięki bogatemu programowi prelekcji oraz możliwości dyskusji uczestnicy zyskali nie tylko nowe umiejętności, ale także cenne kontakty, inspiracje i wiedzę, które będą wspierać ich rozwój zawodowy, a także pogłębiać zaangażowanie w opiekę nad Pacjentami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Podróże

Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.