Komunikaty PR

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

2024-09-25  |  12:30
Biuro prasowe

Forum, które połączyło innowacje i praktykę

Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni oddało ducha współpracy i rozwoju w branży. Program obejmował szeroki wachlarz aktywności, w tym 10 prelekcji prowadzonych przez uznanych ekspertów oraz liderów z ogromnym doświadczeniem. Wśród firm, które zaprezentowały swoje prelekcje w części konferencyjnej, były m.in.: EUCERIN, USP ZDROWIE, HALEON, ESSITY, POLSKI LEK czy SANOFI. Tematyka dotyczyła kluczowych zagadnień m.in. leczenia bólu w aptece, znaczenia mikrobioty w odporności czy roli apteki jako centrum wsparcia Pacjenta.

Wystawcy i interakcje

W części wystawienniczej uczestnicy mieli okazję zapoznać się z ofertą 62 wystawców, którzy prezentowali swoje najnowsze produkty i technologie. Była to doskonała okazja do zapoznania się z nowościami oraz wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm farmaceutycznych i dermokosmetyków. Interakcje na stoiskach były źródłem wielu inspirujących pomysłów i praktycznych wskazówek.

Integracja i wyróżnienia

Kulminacyjnym punktem wydarzenia była Uroczysta Gala, podczas której wręczono wyróżnienia. Gala nie tylko uświetniła zakończenie Forum, ale także stworzyła wyjątkową przestrzeń do refleksji nad przyszłością branży oraz do świętowania sukcesów w opiece nad Pacjentem. W tym uroczystym finale uczestnicy mieli okazję nawiązać nowe kontakty, wymienić się doświadczeniami i cieszyć się atmosferą wspólnego świętowania. Integracyjne rozmowy, które odbyły się w luźnej i serdecznej atmosferze, przyczyniły się do zacieśnienia więzi między uczestnikami. 

Refleksje i przyszłość

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” okazało się nie tylko platformą do wymiany wiedzy, ale również przestrzenią do budowania wspólnej wizji przyszłości opieki farmaceutycznej. Dzięki bogatemu programowi prelekcji oraz możliwości dyskusji uczestnicy zyskali nie tylko nowe umiejętności, ale także cenne kontakty, inspiracje i wiedzę, które będą wspierać ich rozwój zawodowy, a także pogłębiać zaangażowanie w opiekę nad Pacjentami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Maść Rokitnikowa Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:
Uroda Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
2024-12-30 | 10:10

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”

Grudzień i styczeń to czas, kiedy szczególnie zależy nam na tym, by błyszczeć. Święta, noc sylwestrowa i upragnione, karnawałowe szaleństwa, które czekają nas już za
Uroda Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
2024-12-30 | 08:00

Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą

Jednym z kluczowych zimowych problemów skóry jest utrata blasku, świeżości i witalności. To właśnie teraz najwyraźniej dostrzegamy zmęczenie i szarość cery. Kosmetolodzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.