III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Forum, które połączyło innowacje i praktykę
Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni oddało ducha współpracy i rozwoju w branży. Program obejmował szeroki wachlarz aktywności, w tym 10 prelekcji prowadzonych przez uznanych ekspertów oraz liderów z ogromnym doświadczeniem. Wśród firm, które zaprezentowały swoje prelekcje w części konferencyjnej, były m.in.: EUCERIN, USP ZDROWIE, HALEON, ESSITY, POLSKI LEK czy SANOFI. Tematyka dotyczyła kluczowych zagadnień m.in. leczenia bólu w aptece, znaczenia mikrobioty w odporności czy roli apteki jako centrum wsparcia Pacjenta.
Wystawcy i interakcje
W części wystawienniczej uczestnicy mieli okazję zapoznać się z ofertą 62 wystawców, którzy prezentowali swoje najnowsze produkty i technologie. Była to doskonała okazja do zapoznania się z nowościami oraz wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm farmaceutycznych i dermokosmetyków. Interakcje na stoiskach były źródłem wielu inspirujących pomysłów i praktycznych wskazówek.
Integracja i wyróżnienia
Kulminacyjnym punktem wydarzenia była Uroczysta Gala, podczas której wręczono wyróżnienia. Gala nie tylko uświetniła zakończenie Forum, ale także stworzyła wyjątkową przestrzeń do refleksji nad przyszłością branży oraz do świętowania sukcesów w opiece nad Pacjentem. W tym uroczystym finale uczestnicy mieli okazję nawiązać nowe kontakty, wymienić się doświadczeniami i cieszyć się atmosferą wspólnego świętowania. Integracyjne rozmowy, które odbyły się w luźnej i serdecznej atmosferze, przyczyniły się do zacieśnienia więzi między uczestnikami.
Refleksje i przyszłość
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” okazało się nie tylko platformą do wymiany wiedzy, ale również przestrzenią do budowania wspólnej wizji przyszłości opieki farmaceutycznej. Dzięki bogatemu programowi prelekcji oraz możliwości dyskusji uczestnicy zyskali nie tylko nowe umiejętności, ale także cenne kontakty, inspiracje i wiedzę, które będą wspierać ich rozwój zawodowy, a także pogłębiać zaangażowanie w opiekę nad Pacjentami.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.