Komunikaty PR

Infobip oraz DIOR Beauty uruchomili pierwszą kampanię w branży beauty

2022-05-26  |  01:00
Biuro prasowe

Dzięki współpracy z Infobip w trakcie premiery nowej szminki luksusowa marka wykorzystała po raz pierwszy w historii WhatsApp do spersonalizowanego storytellingu i dostarczenia społeczności Instagrama ekskluzywnych treści.

Francuska luksusowa marka DIOR Beauty rozpoczęła pierwszą w branży kampanię z ambasadorką marki i globalną ikoną @Jisoo. W wyniku współpracy obu firm 9,6 miliona obserwujących markę Dior Beauty na Instagramie uzyskało przez 4 dni dostęp do ekskluzywnych treści, a także możliwość bezpośredniej rozmowy z wykorzystaniem komunikatora WhatsApp z Jisoo – muzą nowej kampanii szminki Dior Addict shine.  W ten sposób po raz pierwszy marka DIOR Beauty wykorzystała WhatsApp do wzmocnienia relacji pomiędzy klientami, marką oraz ambasadorem marki. Dior był w stanie z sukcesem zrealizować założenia kampani dzięki możliwościom platformy komunikacyjnej Infobip.

 W ramach akcji klienci zostali zaproszeni do udziału w kampanii za pośrednictwem relacji na Instagramie (@diorbeauty), poprzez które Jisoo zaoferowała obserwującym możliwość dołączenia do jej ekskluzywnej grupy na WhatsAppie. Następnie obserwujący zostali przeniesieni na dedykowaną stronę na której, po rejestracji, uzyskali tuż przed premierą nowej szminki Dior Addict shine dostęp do chatbota Jisoo w aplikacji WhatsApp. Osoby, które zaangażowały się w akcję, dostały możliwość wyboru treści, uzyskując dostęp do szerokiej gamy materiałów – od filmów tematycznych po ekskluzywne treści Jisoo.

 

Każda z klientek otrzymała również linki do zakupu nowej szminki Dior Addict shine, a także dostęp do nowego filtra na Instagramie.

„Ta kampania wyznacza nowe standardy pokazując, jak luksusowe piękno wsparte technologią pozwala na wygenerowanie atrakcyjnych doświadczeń w kanałach, które nasi klienci kochają. Wykorzystanie WhatsApp pozwoliło nam myśleć nieszablonowo w zakresie zaangażowania naszej oddanej społeczności na Instagramie, dając jej możliwość czatowania z Jisoo jak z przyjacielem. Co więcej umożliwiliśmy obserwującym pełny wybór treści, które pragną zobaczyć" – uważa Arthur Poulain, Digital Innovation & Strategic Planning Manager w DIOR.

W trakcie kampanii rozwiązania dostarczone przez Infobip pozwoliły za pomocą chatbotów zbudować serię zautomatyzowanych rozmów jako Jisoo. Komunikacja w tym przypadku mogła obejmować szeroki wahlarz treści, w tym m.in. obrazy, filmy, pliki, linki internetowe, pliki audio oraz buttony, co dodawało atrakcyjności wiadomościom i pozwoliło utrzymać stałe zaangażowanie klientów na każdym etapie kampanii.

„Naszą rolą jest umiejętne wsparcie marketingu technologią i innowacyjnymi rozwiązaniami, w taki sposób aby komunikacja mogła realnie pomóc w kompetentnym budowaniu pozytywnego wizerunku marki. To była jedna z najbardziej ekscytujących akcji, nad jakimi kiedykolwiek pracowaliśmy. Staraliśmy się wykorzystać pełne spektrum możliwości komunikacyjnych kanału, aby dostarczyć coś naprawdę wyjątkowego i niezwykłego. Kampania realizowana z DIOR Beauty jest doskonałym przykładem potencjału marketingowego jaki tkwi w naszych rozwiązaniach i nowoczesnych kanałach komunikacji takich jak WhatsApp. Jesteśmy przekonani, że zainspiruje to inne marki do przeniesienia swojego cyfrowego zaangażowania na nowy poziom" – komentuje Joanna Langer z Infobip.

***

O Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

www.infobip.com


 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem? Biuro prasowe
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu
Uroda Frezarka do paznokci – inwestycja, która się opłaca?
2024-07-05 | 08:00

Frezarka do paznokci – inwestycja, która się opłaca?

Frezarka do paznokci to nieodzowne urządzenie dla każdego, kto pragnie profesjonalnie dbać o swoje paznokcie, zarówno w salonie, jak i w domu. Jeśli jesteś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.