Komunikaty PR

Infobip oraz DIOR Beauty uruchomili pierwszą kampanię w branży beauty

2022-05-26  |  01:00
Biuro prasowe

Dzięki współpracy z Infobip w trakcie premiery nowej szminki luksusowa marka wykorzystała po raz pierwszy w historii WhatsApp do spersonalizowanego storytellingu i dostarczenia społeczności Instagrama ekskluzywnych treści.

Francuska luksusowa marka DIOR Beauty rozpoczęła pierwszą w branży kampanię z ambasadorką marki i globalną ikoną @Jisoo. W wyniku współpracy obu firm 9,6 miliona obserwujących markę Dior Beauty na Instagramie uzyskało przez 4 dni dostęp do ekskluzywnych treści, a także możliwość bezpośredniej rozmowy z wykorzystaniem komunikatora WhatsApp z Jisoo – muzą nowej kampanii szminki Dior Addict shine.  W ten sposób po raz pierwszy marka DIOR Beauty wykorzystała WhatsApp do wzmocnienia relacji pomiędzy klientami, marką oraz ambasadorem marki. Dior był w stanie z sukcesem zrealizować założenia kampani dzięki możliwościom platformy komunikacyjnej Infobip.

 W ramach akcji klienci zostali zaproszeni do udziału w kampanii za pośrednictwem relacji na Instagramie (@diorbeauty), poprzez które Jisoo zaoferowała obserwującym możliwość dołączenia do jej ekskluzywnej grupy na WhatsAppie. Następnie obserwujący zostali przeniesieni na dedykowaną stronę na której, po rejestracji, uzyskali tuż przed premierą nowej szminki Dior Addict shine dostęp do chatbota Jisoo w aplikacji WhatsApp. Osoby, które zaangażowały się w akcję, dostały możliwość wyboru treści, uzyskując dostęp do szerokiej gamy materiałów – od filmów tematycznych po ekskluzywne treści Jisoo.

 

Każda z klientek otrzymała również linki do zakupu nowej szminki Dior Addict shine, a także dostęp do nowego filtra na Instagramie.

„Ta kampania wyznacza nowe standardy pokazując, jak luksusowe piękno wsparte technologią pozwala na wygenerowanie atrakcyjnych doświadczeń w kanałach, które nasi klienci kochają. Wykorzystanie WhatsApp pozwoliło nam myśleć nieszablonowo w zakresie zaangażowania naszej oddanej społeczności na Instagramie, dając jej możliwość czatowania z Jisoo jak z przyjacielem. Co więcej umożliwiliśmy obserwującym pełny wybór treści, które pragną zobaczyć" – uważa Arthur Poulain, Digital Innovation & Strategic Planning Manager w DIOR.

W trakcie kampanii rozwiązania dostarczone przez Infobip pozwoliły za pomocą chatbotów zbudować serię zautomatyzowanych rozmów jako Jisoo. Komunikacja w tym przypadku mogła obejmować szeroki wahlarz treści, w tym m.in. obrazy, filmy, pliki, linki internetowe, pliki audio oraz buttony, co dodawało atrakcyjności wiadomościom i pozwoliło utrzymać stałe zaangażowanie klientów na każdym etapie kampanii.

„Naszą rolą jest umiejętne wsparcie marketingu technologią i innowacyjnymi rozwiązaniami, w taki sposób aby komunikacja mogła realnie pomóc w kompetentnym budowaniu pozytywnego wizerunku marki. To była jedna z najbardziej ekscytujących akcji, nad jakimi kiedykolwiek pracowaliśmy. Staraliśmy się wykorzystać pełne spektrum możliwości komunikacyjnych kanału, aby dostarczyć coś naprawdę wyjątkowego i niezwykłego. Kampania realizowana z DIOR Beauty jest doskonałym przykładem potencjału marketingowego jaki tkwi w naszych rozwiązaniach i nowoczesnych kanałach komunikacji takich jak WhatsApp. Jesteśmy przekonani, że zainspiruje to inne marki do przeniesienia swojego cyfrowego zaangażowania na nowy poziom" – komentuje Joanna Langer z Infobip.

***

O Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

www.infobip.com


 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.