Infobip oraz DIOR Beauty uruchomili pierwszą kampanię w branży beauty
Dzięki współpracy z Infobip w trakcie premiery nowej szminki luksusowa marka wykorzystała po raz pierwszy w historii WhatsApp do spersonalizowanego storytellingu i dostarczenia społeczności Instagrama ekskluzywnych treści.
Francuska luksusowa marka DIOR Beauty rozpoczęła pierwszą w branży kampanię z ambasadorką marki i globalną ikoną @Jisoo. W wyniku współpracy obu firm 9,6 miliona obserwujących markę Dior Beauty na Instagramie uzyskało przez 4 dni dostęp do ekskluzywnych treści, a także możliwość bezpośredniej rozmowy z wykorzystaniem komunikatora WhatsApp z Jisoo – muzą nowej kampanii szminki Dior Addict shine. W ten sposób po raz pierwszy marka DIOR Beauty wykorzystała WhatsApp do wzmocnienia relacji pomiędzy klientami, marką oraz ambasadorem marki. Dior był w stanie z sukcesem zrealizować założenia kampani dzięki możliwościom platformy komunikacyjnej Infobip.
W ramach akcji klienci zostali zaproszeni do udziału w kampanii za pośrednictwem relacji na Instagramie (@diorbeauty), poprzez które Jisoo zaoferowała obserwującym możliwość dołączenia do jej ekskluzywnej grupy na WhatsAppie. Następnie obserwujący zostali przeniesieni na dedykowaną stronę na której, po rejestracji, uzyskali tuż przed premierą nowej szminki Dior Addict shine dostęp do chatbota Jisoo w aplikacji WhatsApp. Osoby, które zaangażowały się w akcję, dostały możliwość wyboru treści, uzyskując dostęp do szerokiej gamy materiałów – od filmów tematycznych po ekskluzywne treści Jisoo.
Każda z klientek otrzymała również linki do zakupu nowej szminki Dior Addict shine, a także dostęp do nowego filtra na Instagramie.
„Ta kampania wyznacza nowe standardy pokazując, jak luksusowe piękno wsparte technologią pozwala na wygenerowanie atrakcyjnych doświadczeń w kanałach, które nasi klienci kochają. Wykorzystanie WhatsApp pozwoliło nam myśleć nieszablonowo w zakresie zaangażowania naszej oddanej społeczności na Instagramie, dając jej możliwość czatowania z Jisoo jak z przyjacielem. Co więcej umożliwiliśmy obserwującym pełny wybór treści, które pragną zobaczyć" – uważa Arthur Poulain, Digital Innovation & Strategic Planning Manager w DIOR.
W trakcie kampanii rozwiązania dostarczone przez Infobip pozwoliły za pomocą chatbotów zbudować serię zautomatyzowanych rozmów jako Jisoo. Komunikacja w tym przypadku mogła obejmować szeroki wahlarz treści, w tym m.in. obrazy, filmy, pliki, linki internetowe, pliki audio oraz buttony, co dodawało atrakcyjności wiadomościom i pozwoliło utrzymać stałe zaangażowanie klientów na każdym etapie kampanii.
„Naszą rolą jest umiejętne wsparcie marketingu technologią i innowacyjnymi rozwiązaniami, w taki sposób aby komunikacja mogła realnie pomóc w kompetentnym budowaniu pozytywnego wizerunku marki. To była jedna z najbardziej ekscytujących akcji, nad jakimi kiedykolwiek pracowaliśmy. Staraliśmy się wykorzystać pełne spektrum możliwości komunikacyjnych kanału, aby dostarczyć coś naprawdę wyjątkowego i niezwykłego. Kampania realizowana z DIOR Beauty jest doskonałym przykładem potencjału marketingowego jaki tkwi w naszych rozwiązaniach i nowoczesnych kanałach komunikacji takich jak WhatsApp. Jesteśmy przekonani, że zainspiruje to inne marki do przeniesienia swojego cyfrowego zaangażowania na nowy poziom" – komentuje Joanna Langer z Infobip.
***
O Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Beata Pawlikowska: Babia Góra to jest teraz moje ulubione miejsce w Polsce. Jest w niej coś magicznego, więc marzę o tym, żeby tam wrócić
Podróżniczka przyznaje, że majowa wyprawa na Babią Górę mimo kiepskiej pogody okazała się niezwykle ekscytującą przygodą. W prognozach na ten dzień miało być 20 stopni ciepła i dużo słońca, natomiast kiedy wyszła na szlak, padał deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a termometry pokazywały zaledwie kilka stopni powyżej zera. Beata Pawlikowska cieszy się jednak, że nie zniechęciła się taką aurą, bo ta wędrówka zadziałała na nią niezwykle kojąco.
Ochrona środowiska
Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.
Podróże
Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.