Innowacja w stylizacji osobistej od Remington
Innowacja w stylizacji osobistej od Remington – linia Hydraluxe łączy stylizację z pielęgnacją
Remington po raz kolejny wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom swoich klientów i oferuje im rozwiązania sygnowane hasłem #zerokompromisow! Najnowsze linie Hydraluxe i Hydraluxe Pro zrewolucjnizują codzienną stylizację, a jednocześnie zadbają o odpowiednią pielęgnację włosów.
Długotrwałe stosowanie wysokich temperatur podczas stylizacji sprawia, że włosy narażone są na liczne uszkodzenia i wysuszenie. Ile razy zdarzyło się, by ktoś w obawie o stan włosów zrezygnował z wymarzonego koloru albo fryzury? Nigdy więcej! Z taką myślą marka Remington stworzyła kampanię #zerokompromisów, raz na zawsze zacierając konflikt między wysoką temperaturą, a pogarszającym się stanem włosów i wprowadzając na rynek prawdziwą innowację – linie Hydraluxe i Hydraluxe Pro.
Po raz pierwszy w historii brandu zastosowane rozwiązania pozwalają całkowicie zatrzeć granice między pielęgnacją, a stylizacją – bez wyrzeczeń i bez limitów. Hydraluxe zapewnia, że włosy po stylizacji są zdrowe i piękne, dzięki wykorzystaniu odżywki Moisture Lock, której cząsteczki uwalniają się pod wpływem wysokiej temperatury na nasze włosy. Produkty Hydraluxe Pro dzięki chłodnej mgiełce i inteligentnemu czujnikowi Hydracare, pozwalają na perfekcyjny efekt stylizacji wykonany w niższej temperaturze, zapewniają włosom bezpieczeństwo.
Marka do zaprezentowania nowych produktów wybrała kanały, z których najczęściej korzysta ich grupa docelowa. Najnowszą kampanię marki Remington będzie można zobaczyć zarówno w TV, jak i kanałach Digital (social media, YouTube, VOD i display). Remington wyszedł o krok dalej w stronę widzów telewizji i zaangażował do współpracy opiniotwórczą prezenterkę Annę Nowak-Ibisz znaną również jako Pani Gadżet, której pozycja w świecie mediów gwarantuje wiarygodną rekomendację sprawdzonych produktów.
W tym roku tradycyjną komunikację Remington wzbogacił o działania content marketingowe, w ramach których powstały:
Kompendium wiedzy o stylizacji włosów
Na stronie Hydraluxe.pl klienci znajdą odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania dotyczące produktów, akcji #DajWłosZRemington a także skorzystają z wiedzy na temat technologii od Wirtualnego Asystenta i pobiorą darmowy e-book „23 Pro Tipy Dotyczące Stylizacji Włosów”. W E-booku zostały skompresowane informacje dotyczące odpowiedniej pielęgnacji włosów, porady, ciekawostki i fakty wpływające na modelowanie fryzury – na przykład to, że mokre włosy są bardziej podatne na uszkodzenia mechaniczne lub, że strona wsuwki ma znaczenie w utrzymaniu fryzury. Przejrzysta komunikacja ma na celu w pełni zapoznać klienta z produktem oraz pokazać realne efekty stosowania go w codziennej stylizacji. Uruchomiony Klub Testera Remington to zbiór opinii użytkowników wybranych do akcji, tworzący wiarygodne źródło informacji dla odbiorców poprzez zaprezentowanie zastosowań produktów w codziennym użyciu, a nie tylko na sklepowych spółkach.
Piękno łamie utarte schematy – influencer marketing ponad barierami
Prawdziwą rolę technologii Hydraluxe i ułatwienie stylizacji, jakie sobą niesie pokazują na swoich kanałach również wyselekcjonowani do akcji influencerzy, zgodni z insightem podkreślającym ich indywidualność i kreatywność. Nie zawsze wyglądają idealnie i nie kryją się z tym, że nie wszystko wychodzi im tak, jak by chcieli, dlatego właśnie są perfekcyjni – wyłamują się z utartych schematów, są po prostu sobą. Są to ikony stylu i polskiej sceny fashion & beauty, kobiety z pasją, które pojęcie piękna definiują na nowo w tym między innymi: Maja Sablewska, Mom Wife Woman, czy Ewa Szabatin. Przesyłka kreatywna, jaką otrzymali ambasadorzy marki, również została utrzymana w kreatywnym, marynistycznym motywie. Drewniana skrzynia zawierała produkt, koszulkę i butelkę z filtrem Brita brandowane hasłem „Bądź Sobą po Swojemu” oraz klimatyczny list w butelce przewiązany marynarską liną, w której marka w spersonalizowany sposób podziękowała i doceniła internetowych twórców.
CSR w akcji #DajWlosZRemington x Rak’n’Roll
Remington to marka odpowiedzialna społecznie. Wprowadzając na rynek produkt razem z dużą kampanią reklamową i szerokim zakresem działań, nie zapomina, by planowanym budżetem podzielić się także z osobami, które czynią dużo dobra na rzecz społeczeństwa. W listopadzie rozpoczęła się akcja #DajWlosZRemington, która ma na celu zachęcić osoby do przekazywania włosów na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Zaangażowani influencerzy zachęcają swoich obserwujących do wzięcia udziału i wsparcia inicjatywy. W ramach #DajWlosZRemington marka wyłoni 5 osób, które w najciekawszy sposób opiszą, dlaczego wspierają akcję i w nagrodę zaprosi ich na cięcie i stylizację u znanej stylistki fryzur Gaba Hair Story. Co więcej, wybrani uczestnicy o późniejszą pielęgnację zadbają dzięki otrzymanym profesjonalnym zestawom do stylizacji z najnowszej kolekcji marki – Hydraluxe Pro. Remington w ramach wsparcia przekazał również darowiznę, która zostanie przekazana na produkcję peruk dla podopiecznych fundacji Rak’n’Roll.
Wziąć udział w inicjatywie może każdy spełniający „5 zasad Daj (Dobry!) Włos”. Kondycja włosów oraz ich odpowiednia pielęgnacja są podstawą dla stworzenia wytrzymałej peruki, która posłuży przez lata codziennego użytkowania.
Program Daj Włos! można wesprzeć na wiele sposobów. Wszystkie informacje o programie, w tym 5 zasad Daj (Dobry!) Włos, formularz, oświadczenie online, adres do wysyłki warkocza oraz alternatywne możliwości wsparcia można znaleźć na stronie Fundacji: www.raknroll.pl/dajwlos
Coś więcej – naturalne nawilżenie Remington x Tołpa
Klienci Remington decydując się na zakup produktów z linii Hydraluxe lub Hydraluxe Pro, otrzymają również prezent, który wspomoże nawilżenie skóry. Kupując do końca roku kalendarzowego wybrany produkt do pielęgnacji włosów od Remington, klient otrzyma zestaw 3 kosmetyków polskiej marki kosmetyków naturalnych Tołpa – serum-booster, nawilżający płyn micelarny do mycia twarzy i oczu oraz maskę – komper nawilżająco-odprężającą twarz. Promocja promowana jest za pomocą banerów na stronach partnerów oraz SoMe marek, z wykorzystaniem POS, mailingu, influencer marketingu oraz portalu Ceneo. Na potrzeby sklepów stacjonarnych powstały również dedykowane dla linii Hydraluxe i Hydraluxe Pro ekspozycję, na których zaprezentowane są produkty z najnowszej kolekcji.
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.