Komunikaty PR

IT Cosmetics dostępne w Polsce!

2020-03-26  |  11:00
Biuro prasowe

Uwielbiane przez kobiety na całym świecie produkty IT Cosmetics od teraz dostępne są także w Polsce. Pochodząca z USA marka słynie z innowacyjnych kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, bogatych w składniki odżywcze i wykorzystujących najnowocześniejsze technologie przeciwstarzeniowe. Jej celem jest inspirowanie kobiet i zachęcanie ich do celebrowania własnej urody. W ofercie IT Cosmetics dostępne są m.in. krem CC Your Skin But Better™ z filtrem mineralnym SPF 50+, korektor pod oczy Bye Bye Under Eye™ czy krem do pielęgnacji twarzy Confidence in a Cream™.

IT Cosmetics – informacje o marce 

Marka IT Cosmetics stworzona została w 2008 roku przez Jamie Kern Lima, dziennikarkę i prezenterkę telewizyjną, która po wielu latach zmagania się z trądzikiem różowatym odkryła, że nie ma kosmetyku, który skutecznie byłby w stanie ukryć niedoskonałości jej skóry. Zainspirowało ją to do opracowania unikalnego produktu: kremu CC, który szybko podbił serca kobiet na całym świecie. – Misją IT Cosmetics jest uczynić świat piękniejszym, poprzez nasze produkty, nasze działania oraz przekonanie, że każda kobieta jest piękna i zasługuje na to, aby tak się czuć– mówi Shannon Pirie Charles, Group Vice President Education & Global Brand Ambassador, IT Cosmetics. – Chcemy, by kobiety, patrząc w lustro, zamiast dostrzegać swoje wady, widziały przede wszystkim to, co jest w nich piękne. Dlatego wspieramy je w budowaniu pewności siebie i zachęcamy do odkrywania najpiękniejszej wersji siebie– dodaje Shannon Pirie Charles.

Produkty IT Cosmetics przeznaczone są dla wszystkich, którzy dotychczas mieli problem z ukryciem swoich niedoskonałości lub którym brakuje pewności siebie, by być sobą. Stała współpraca z chirurgami plastycznymi i dermatologami, ekspertami w dziedzinie odmładzania skóry i estetyki, pozwala marce IT Cosmetics oferować niezwykle skuteczne produkty. Dzięki unikalnej technologii nie tylko pomagają one ukryć niedoskonałości, ale także wpływają na dobrą kondycję skóry każdego dnia. 

Your Skin But Better™ CC+ Krem SPF 50+ 7w1 

Wielozadaniowy krem CC, który niezawodnie pokrywa niedoskonałości cery i wypełnia drobne zmarszczki. Formuła łączy w sobie krem nawilżający, serum przeciwzmarszczkowe, korektor, podkład i krem przeciwsłoneczny w jednym 
produkcie. Dodatkowo zawiera mineralny filtr SPF 50+, chroniący skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych UV-A i UV-B, a tym samym przed przedwczesnym starzeniem się skóry. Dostępny jest w 12 odcieniach i w 3 różnych wariantach: klasycznym, matującym i rozświetlającym.

Korektor Bye Bye Under Eye™

Jeden z najlepiej sprzedających się i wielokrotnie nagradzanych korektorów od marki IT Cosmetics Bye Bye Under Eye™. Zapewnia długotrwały efekt, wysokie krycie, a także maskuje zaczerwienienia, a jego lekka konsystencja sprawia, że nie zbiera się w załamaniach skóry. Dostępny jest w 24 odcieniach. 

Puder transparentny Bye Bye Pores™

Opracowany we współpracy z chirurgami plastycznymi, ma za zadanie zniwelować widoczne pory i niedoskonałości. Dzięki technologii Bye Bye Pores Optical Blurring Technology ™ nadaje perfekcyjne matowe wykończenie. 

Tusz do rzęs Superhero™ Super Black

Tusz do rzęs Superhero ™ nadaje rzęsom wyjątkową objętość, ekstremalną długość a wyjątkowa szczoteczka sprawia, że stają się precyzyjnie rozdzielone i podkręcone. Opatentowana technologia Elastic Strech uelastycznia i wydłuża rzęsy otulając je ultra-kondycjonującą czarną peleryną mocy i koloru dla najsilniejszych, najgrubszych, najbardziej oczekiwanych rezultatów. 

Kredka do brwi Brow Power™

Opracowany przez ekspertów z IT Cosmetics wspólnie z chirurgami plastycznymi, ten najlepiej sprzedający się i wielokrotnie nagradzany ołówek jest nasycony biotyną poprawiającą porost brwi, lecytyną, wyciągiem z palmy sabałowej, pokrzywą, zieloną herbatą, przeciwutleniaczami, pestkami winogron oraz witaminami A, B5, C i E. Opatentowana technologia Brow Power ™ zapewnia najpiękniejsze, naturalnie wyglądające brwi. 

Krem pielęgnacyjny Confidence in a Cream™

Opracowany we współpracy z chirurgami plastycznymi Confidence in a Cream™ Moisturizer to szybko wchłaniający się krem, który został przebadany klinicznie, aby 
nadać skórze gładki, zdrowszy i młodszy wygląd! Idealny dla wszystkich rodzajów skóry, nawet najbardziej wrażliwej i suchej.

Produkty dostępne są wyłącznie w sieci perfumerii Douglas i na douglas.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM. Biuro prasowe
2024-09-25 | 12:30

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

Forum, które połączyło innowacje i praktykę Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni
Uroda Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
2024-09-25 | 08:49

Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu

Po upalnym lecie, nadeszła pora na zmianę. Dotyczy ona nie tylko tego, co dzieje się za oknem, rutyna pielęgnacji fal, loków i sprężynek będzie również wymagać
Uroda Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
2024-09-24 | 14:00

Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich

21 września w wyjątkowej atmosferze salonu Magia Blondu w Fabryki Norblina w Warszawie odbyła się premiera sklepu online dla branży fryzjerskiej – Glamry. Wydarzenie przyciągnęło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Rośnie zapotrzebowanie na dietetyków. Przekłada się to na rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem

Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem człowieka i dietetyką. Zapotrzebowanie na ekspertów w tych dziedzinach rośnie przede wszystkim ze względu na większą świadomość społeczną na temat wpływu diety na zdrowie i życie. A Polacy wciąż najbardziej ufają poradom żywieniowym właśnie ze strony lekarzy i dietetyków. Nowe kadry są potrzebne także producentom żywności i placówkom edukacyjnym, np. do prowadzenia edukacji zdrowotnej, nowego obowiązkowego przedmiotu w szkołach, a także w rozwoju dziedziny sprofilowanego żywienia.

Psychologia

Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej

Aktor z dumą przyznaje, że robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym. Nie wyobraża już sobie życia bez dwóch kółek i w każdą trasę wyjeżdża spokojny, bo umie sam naprawić większość usterek. Piotr Zelt preferuje aktywny styl życia, bo jak podkreśla – sport pomaga mu zachować dobrą kondycję, pozwala pozbyć się stresu i poprawia samopoczucie. Od wielu lat uprawia windsurfing, narciarstwo alpejskie, a także gra w hokeja.