Komunikaty PR

IT Cosmetics dostępne w Polsce!

2020-03-26  |  11:00
Biuro prasowe

Uwielbiane przez kobiety na całym świecie produkty IT Cosmetics od teraz dostępne są także w Polsce. Pochodząca z USA marka słynie z innowacyjnych kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, bogatych w składniki odżywcze i wykorzystujących najnowocześniejsze technologie przeciwstarzeniowe. Jej celem jest inspirowanie kobiet i zachęcanie ich do celebrowania własnej urody. W ofercie IT Cosmetics dostępne są m.in. krem CC Your Skin But Better™ z filtrem mineralnym SPF 50+, korektor pod oczy Bye Bye Under Eye™ czy krem do pielęgnacji twarzy Confidence in a Cream™.

IT Cosmetics – informacje o marce 

Marka IT Cosmetics stworzona została w 2008 roku przez Jamie Kern Lima, dziennikarkę i prezenterkę telewizyjną, która po wielu latach zmagania się z trądzikiem różowatym odkryła, że nie ma kosmetyku, który skutecznie byłby w stanie ukryć niedoskonałości jej skóry. Zainspirowało ją to do opracowania unikalnego produktu: kremu CC, który szybko podbił serca kobiet na całym świecie. – Misją IT Cosmetics jest uczynić świat piękniejszym, poprzez nasze produkty, nasze działania oraz przekonanie, że każda kobieta jest piękna i zasługuje na to, aby tak się czuć– mówi Shannon Pirie Charles, Group Vice President Education & Global Brand Ambassador, IT Cosmetics. – Chcemy, by kobiety, patrząc w lustro, zamiast dostrzegać swoje wady, widziały przede wszystkim to, co jest w nich piękne. Dlatego wspieramy je w budowaniu pewności siebie i zachęcamy do odkrywania najpiękniejszej wersji siebie– dodaje Shannon Pirie Charles.

Produkty IT Cosmetics przeznaczone są dla wszystkich, którzy dotychczas mieli problem z ukryciem swoich niedoskonałości lub którym brakuje pewności siebie, by być sobą. Stała współpraca z chirurgami plastycznymi i dermatologami, ekspertami w dziedzinie odmładzania skóry i estetyki, pozwala marce IT Cosmetics oferować niezwykle skuteczne produkty. Dzięki unikalnej technologii nie tylko pomagają one ukryć niedoskonałości, ale także wpływają na dobrą kondycję skóry każdego dnia. 

Your Skin But Better™ CC+ Krem SPF 50+ 7w1 

Wielozadaniowy krem CC, który niezawodnie pokrywa niedoskonałości cery i wypełnia drobne zmarszczki. Formuła łączy w sobie krem nawilżający, serum przeciwzmarszczkowe, korektor, podkład i krem przeciwsłoneczny w jednym 
produkcie. Dodatkowo zawiera mineralny filtr SPF 50+, chroniący skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych UV-A i UV-B, a tym samym przed przedwczesnym starzeniem się skóry. Dostępny jest w 12 odcieniach i w 3 różnych wariantach: klasycznym, matującym i rozświetlającym.

Korektor Bye Bye Under Eye™

Jeden z najlepiej sprzedających się i wielokrotnie nagradzanych korektorów od marki IT Cosmetics Bye Bye Under Eye™. Zapewnia długotrwały efekt, wysokie krycie, a także maskuje zaczerwienienia, a jego lekka konsystencja sprawia, że nie zbiera się w załamaniach skóry. Dostępny jest w 24 odcieniach. 

Puder transparentny Bye Bye Pores™

Opracowany we współpracy z chirurgami plastycznymi, ma za zadanie zniwelować widoczne pory i niedoskonałości. Dzięki technologii Bye Bye Pores Optical Blurring Technology ™ nadaje perfekcyjne matowe wykończenie. 

Tusz do rzęs Superhero™ Super Black

Tusz do rzęs Superhero ™ nadaje rzęsom wyjątkową objętość, ekstremalną długość a wyjątkowa szczoteczka sprawia, że stają się precyzyjnie rozdzielone i podkręcone. Opatentowana technologia Elastic Strech uelastycznia i wydłuża rzęsy otulając je ultra-kondycjonującą czarną peleryną mocy i koloru dla najsilniejszych, najgrubszych, najbardziej oczekiwanych rezultatów. 

Kredka do brwi Brow Power™

Opracowany przez ekspertów z IT Cosmetics wspólnie z chirurgami plastycznymi, ten najlepiej sprzedający się i wielokrotnie nagradzany ołówek jest nasycony biotyną poprawiającą porost brwi, lecytyną, wyciągiem z palmy sabałowej, pokrzywą, zieloną herbatą, przeciwutleniaczami, pestkami winogron oraz witaminami A, B5, C i E. Opatentowana technologia Brow Power ™ zapewnia najpiękniejsze, naturalnie wyglądające brwi. 

Krem pielęgnacyjny Confidence in a Cream™

Opracowany we współpracy z chirurgami plastycznymi Confidence in a Cream™ Moisturizer to szybko wchłaniający się krem, który został przebadany klinicznie, aby 
nadać skórze gładki, zdrowszy i młodszy wygląd! Idealny dla wszystkich rodzajów skóry, nawet najbardziej wrażliwej i suchej.

Produkty dostępne są wyłącznie w sieci perfumerii Douglas i na douglas.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Maść Rokitnikowa Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:
Uroda Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
2024-12-30 | 10:10

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”

Grudzień i styczeń to czas, kiedy szczególnie zależy nam na tym, by błyszczeć. Święta, noc sylwestrowa i upragnione, karnawałowe szaleństwa, które czekają nas już za
Uroda Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
2024-12-30 | 08:00

Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą

Jednym z kluczowych zimowych problemów skóry jest utrata blasku, świeżości i witalności. To właśnie teraz najwyraźniej dostrzegamy zmęczenie i szarość cery. Kosmetolodzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.