Jakość jak produktów premium, ale za ułamek ich ceny
Dziesięciu znanych influencerów beauty, siedem kultowych produktów – Avon po raz kolejny zorganizował testowanie w ciemno, a do udziału w nim tym razem zaprosił tych, którzy o kosmetykach wiedzą naprawdę dużo. Wszystko po to, by przekonali się, że mogą mieć wysokiej jakości produkty za ułamek ceny kosmetyków premium.
Druga odsłona kampanii „Szok! ale jakość” powstała przy zaangażowaniu infuencerów i podzielona została na dwie fazy. Pierwsza obejmowała testy w ciemno, druga polegała na testowaniu produktów przez 2-3 tygodnie przez uczestników i przygotowaniu recenzenckich materiałów na ich kanały social media. Wśród influencerów zaproszonych do udziału w kampanii znaleźli się: @klaudia.owczarek, @amelia.szczepaniak @truebeutyisinternal, @inchidris i @stysio, @fog_in_the_garden, @agastruskamua, @nikki_beautify, @katosu, @itsmadebycaro.
Podczas testowania uczestnicy sprawdzali 7 kultowych produktów Avon: Perfumy Attraction for Her oraz TTA This Love, serum do twarzy z Protinolem, tusz do rzęs Geniusz, podkład Power Stay oraz kilka odcieni Ultramatowej szminki i kredki do oczu Glimmerstick. W zależności od produktu oceniali oni m.in. zapach, trwałość, konsystencję, łatwość aplikacji czy intensywność kolorów. Każdy z influencerów był pozytywnie zaskoczony, że to produkty Avon, dzięki którym może wykonać równie dobry makijaż, jak kosmetykami premium, ale za ułamek ich ceny. Po testach każdy otrzymał zestaw wszystkich recenzowanych produktów, które następnie testował w domu przez 2-3 tygodnie, by móc dać swoją ostateczną rekomendację.
Szok, ale jakość! Dodaję to do ulubionych!
Na profilach influencerów pojawiły się już recenzenckie materiały. Wszyscy przyznali w nich, że są pozytywnie zaskoczeni wysoką jakością kosmetyków Avon. Deklarują także, że przynajmniej jeden z testowanych produktów trafi na stałe do grona ich ulubionych - @amelia.szczepaniak zachwyciła się Serum z Protinolem, ponieważ „pięknie rozświetla skórę”, @stysio przyznał, że największe wrażenie zrobił na nim podkład Power Stay, @klaudia.owczarek doceniła Ultramatową szminkę za „supernapigmentowaną formułę”, a @truebeautyisinternal przyznała, że perfumy Attraction to z pewnością „wyższa półka perfum, bo pachną niezwykle po prostu”.
Pierwsza faza kampania z blind testami wystartowała 1 lipca, druga, z recenzjami influencerów, rozpoczęła się w połowie lipca. Materiały kampanii dostępne są w internecie: Youtube, Facebook, Instagram, Tik Tok, TVN player, Polsat GO, TVP VOD oraz w portalach kobiecych, a materiały influencerów na ich profilach na Instagramie.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Avon Polska, za zrealizowanie kampanii – agencja Brand Lift, za zakup mediów – dom mediowy Starcom, za aktywację w social media – marka Avon, za działania PR – agencja Garden of Words.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.