Komunikaty PR

Jakość jak produktów premium, ale za ułamek ich ceny

2022-07-22  |  11:30
Biuro prasowe

Dziesięciu znanych influencerów beauty, siedem kultowych produktów – Avon po raz kolejny zorganizował testowanie w ciemno, a do udziału w nim tym razem zaprosił tych, którzy o kosmetykach wiedzą naprawdę dużo. Wszystko po to, by przekonali się, że mogą mieć wysokiej jakości produkty za ułamek ceny kosmetyków premium.

Druga odsłona kampanii „Szok! ale jakość” powstała przy zaangażowaniu infuencerów i podzielona została na dwie fazy. Pierwsza obejmowała testy w ciemno, druga polegała na testowaniu produktów przez 2-3 tygodnie przez uczestników i przygotowaniu recenzenckich materiałów na ich kanały social media. Wśród influencerów zaproszonych do udziału w kampanii znaleźli się: @klaudia.owczarek, @amelia.szczepaniak @truebeutyisinternal, @inchidris i @stysio, @fog_in_the_garden, @agastruskamua, @nikki_beautify, @katosu, @itsmadebycaro.

Podczas testowania uczestnicy sprawdzali 7 kultowych produktów Avon: Perfumy Attraction for Her oraz TTA This Love, serum do twarzy z Protinolem, tusz do rzęs Geniusz, podkład Power Stay oraz kilka odcieni Ultramatowej szminki i kredki do oczu Glimmerstick. W zależności od produktu oceniali oni m.in. zapach, trwałość, konsystencję, łatwość aplikacji czy intensywność kolorów. Każdy z influencerów był pozytywnie zaskoczony, że to produkty Avon, dzięki którym może wykonać równie dobry makijaż, jak kosmetykami premium, ale za ułamek ich ceny. Po testach każdy otrzymał zestaw wszystkich recenzowanych produktów, które następnie testował w domu przez 2-3 tygodnie, by móc dać swoją ostateczną rekomendację.

Szok, ale jakość! Dodaję to do ulubionych!

Na profilach influencerów pojawiły się już recenzenckie materiały. Wszyscy przyznali w nich, że są pozytywnie zaskoczeni wysoką jakością kosmetyków Avon. Deklarują także, że przynajmniej jeden z testowanych produktów trafi na stałe do grona ich ulubionych - @amelia.szczepaniak zachwyciła się Serum z Protinolem, ponieważ „pięknie rozświetla skórę”, @stysio przyznał, że największe wrażenie zrobił na nim podkład Power Stay, @klaudia.owczarek doceniła Ultramatową szminkę za „supernapigmentowaną formułę”, a @truebeautyisinternal przyznała, że perfumy Attraction to z pewnością „wyższa półka perfum, bo pachną niezwykle po prostu”.

Pierwsza faza kampania z blind testami wystartowała 1 lipca, druga, z recenzjami influencerów, rozpoczęła się w połowie lipca. Materiały kampanii dostępne są w internecie: Youtube, Facebook, Instagram, Tik Tok, TVN player, Polsat GO, TVP VOD oraz w portalach kobiecych, a materiały influencerów na ich profilach na Instagramie.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Avon Polska, za zrealizowanie kampanii –  agencja Brand Lift, za zakup mediów – dom mediowy Starcom, za aktywację w social media – marka Avon, za działania PR – agencja Garden of Words.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.