Komunikaty PR

Jakość jak produktów premium, ale za ułamek ich ceny

2022-07-22  |  11:30
Biuro prasowe

Dziesięciu znanych influencerów beauty, siedem kultowych produktów – Avon po raz kolejny zorganizował testowanie w ciemno, a do udziału w nim tym razem zaprosił tych, którzy o kosmetykach wiedzą naprawdę dużo. Wszystko po to, by przekonali się, że mogą mieć wysokiej jakości produkty za ułamek ceny kosmetyków premium.

Druga odsłona kampanii „Szok! ale jakość” powstała przy zaangażowaniu infuencerów i podzielona została na dwie fazy. Pierwsza obejmowała testy w ciemno, druga polegała na testowaniu produktów przez 2-3 tygodnie przez uczestników i przygotowaniu recenzenckich materiałów na ich kanały social media. Wśród influencerów zaproszonych do udziału w kampanii znaleźli się: @klaudia.owczarek, @amelia.szczepaniak @truebeutyisinternal, @inchidris i @stysio, @fog_in_the_garden, @agastruskamua, @nikki_beautify, @katosu, @itsmadebycaro.

Podczas testowania uczestnicy sprawdzali 7 kultowych produktów Avon: Perfumy Attraction for Her oraz TTA This Love, serum do twarzy z Protinolem, tusz do rzęs Geniusz, podkład Power Stay oraz kilka odcieni Ultramatowej szminki i kredki do oczu Glimmerstick. W zależności od produktu oceniali oni m.in. zapach, trwałość, konsystencję, łatwość aplikacji czy intensywność kolorów. Każdy z influencerów był pozytywnie zaskoczony, że to produkty Avon, dzięki którym może wykonać równie dobry makijaż, jak kosmetykami premium, ale za ułamek ich ceny. Po testach każdy otrzymał zestaw wszystkich recenzowanych produktów, które następnie testował w domu przez 2-3 tygodnie, by móc dać swoją ostateczną rekomendację.

Szok, ale jakość! Dodaję to do ulubionych!

Na profilach influencerów pojawiły się już recenzenckie materiały. Wszyscy przyznali w nich, że są pozytywnie zaskoczeni wysoką jakością kosmetyków Avon. Deklarują także, że przynajmniej jeden z testowanych produktów trafi na stałe do grona ich ulubionych - @amelia.szczepaniak zachwyciła się Serum z Protinolem, ponieważ „pięknie rozświetla skórę”, @stysio przyznał, że największe wrażenie zrobił na nim podkład Power Stay, @klaudia.owczarek doceniła Ultramatową szminkę za „supernapigmentowaną formułę”, a @truebeautyisinternal przyznała, że perfumy Attraction to z pewnością „wyższa półka perfum, bo pachną niezwykle po prostu”.

Pierwsza faza kampania z blind testami wystartowała 1 lipca, druga, z recenzjami influencerów, rozpoczęła się w połowie lipca. Materiały kampanii dostępne są w internecie: Youtube, Facebook, Instagram, Tik Tok, TVN player, Polsat GO, TVP VOD oraz w portalach kobiecych, a materiały influencerów na ich profilach na Instagramie.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Avon Polska, za zrealizowanie kampanii –  agencja Brand Lift, za zakup mediów – dom mediowy Starcom, za aktywację w social media – marka Avon, za działania PR – agencja Garden of Words.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.