Komunikaty PR

Jesienne trendy prosto z Manhattanu

2021-10-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Nowy Jork to miasto, które nie zasypia i nie przestaje inspirować. To tu rodzą się najnowsze trendy artystyczne, modowe i społeczne, a jego energia jest wręcz magnetyczna. Przyciąga, a oczy całego świata są skierowane właśnie tam. Nowy Jork z różnymi jego obliczami to też inspiracja najnowszej kolekcji żeli hybrydowych marki Silcare – Flexy Hello Manhattan! Dzięki niej poczujesz atmosferę tętniącego życiem Nowego Jorku, a Twój manicure będzie w centrum uwagi.

Kolekcja żeli hybrydowych Hello Manhattan! zabierze Cię na niezwykle inspirujący spacer po Nowym Jorku! W zestawie czterech żeli hybrydowych z serii Flexy znajdziesz najnowsze trendy i Nowy Jork w pigułce – żółć nowojorskich taksówek, zieleń Central Parku, a także róż i błękit nieba wschodzącego nad Times Square. Dzięki lakierom z kolekcji stworzysz stylowy manicure, inspirowany miastem, które nigdy nie śpi. Energetyczne kolory prosto z Nowego Jorku będą nadawać ton jesiennym stylizacjom paznokci!

Lakiery z kolekcji Flexy cechuje elastyczność, którą gwarantuje zastosowanie specjalnie dobranych oligomerów oraz bezproblemowe utwardzanie za sprawą efektywnych fotoinicjatorów. Solidną dawkę mocno nasyconej kolorystyki zapewnia intensywne napigmentowanie. Dodatkowo lakiery wyróżnia doskonała przyczepność. Produkty są idealne do lamp LED i UV-LED.

Sposób użycia: Przed użyciem wstrząśnij kilka razy opakowaniem. Po nałożeniu i utwardzeniu preparatu podkładowego rozprowadź 1-2 cienkie warstwy produktu i utwardzaj pod lampą UV-LED lub LED przez 30 sekund. Nie należy przemywać cleanerem. Wymaga zastosowania odpowiedniego preparatu nawierzchniowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.