Komunikaty PR

Kierunek Natura

2022-04-30  |  16:30
Biuro prasowe

Czyste aktywne składniki wyłącznie naturalnego pochodzenia. Formuły zawierające jedynie to, co naprawdę potrzebne skórze i włosom. Skuteczne i ekologiczne. Takich kosmetyków poszukujemy na wiosnę 2022. I czasem wcale nie musimy szukać ich daleko.

Dlaczego warto pielęgnować się naturalnie?

Ekologiczne, roślinne składniki kosmetyków mogą produkować nawet o 50% więcej przeciwutleniaczy niż te pochodzące z upraw stosujących pestycydy czy inne toksyczne substancje. Są więc nie tylko zdrowsze dla nas i środowiska, ale też bardziej skuteczne. Marki produkujące naturalne, czyste kosmetyki starają się też dążyć do neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla, mierząc i kompensując corocznie swój ślad węglowy i nieustannie pracując nad zmniejszeniem przyszłych emisji. Ważne jest dla nich wszystko: począwszy od składników, poprzez zakłady produkcyjne, a skończywszy na opakowaniach. Firmy certyfikowane muszą przestrzegać też wyśrubowanych standardów ekologicznych – każdy składnik musi być pozyskiwany w sposób etyczny i zrównoważony oraz pochodzić ze źródeł naturalnych lub organicznych. Techniki rolnictwa ekologicznego stosowane do zbioru takich składników zapewniają również bezpieczniejsze i bardziej zrównoważone środowisko dla wszystkich. Rolnictwo ekologiczne eliminuje stosowanie syntetycznej chemii, co jest korzystne dla wody, przyrody i ludzi. Wszystkie te zrównoważone praktyki wiążą się z mniejszym zanieczyszczeniem, mniejszą erozją gleby i zużywają mniej energii.

„W kosmetykach naturalnych również tłuszcze i woda, czyli składniki, których procentowo jest najwięcej w każdym preparacie, nie są substancjami obojętnymi, ale dobroczynnymi dla skóry. Tłuszcze to masła roślinne lub oleje przetworzone w minimalnym stopniu, które nie tylko zapewniają najefektywniejsze wnikanie substancji aktywnych w skórę, ale też ją odżywiają i pielęgnują. Woda to często wody roślinne, które mają właściwości łagodzące i tonizujące”– tłumaczy Kinga Rusin, założycielka polskiej, naturalnej marki Pat&Rub.

„Aby nie kupować naturalnych produktów w ciemno warto zawsze czytać listę INCI umieszczoną na opakowaniu. W składzie kosmetyku naturalnego w żadnym wypadku nie powinny się znaleźć substancje takie jak: silikony, PEGi, glikol propylenowy, karbomery, aromaty i barwniki syntetyczne, parabeny czy oleje mineralne oraz inne substancje ropopochodne, takie jak parafina i wazelina” – podpowiada Kinga Rusin.

Naturalna pielęgnacja ogromną wagę przywiązuje też do sezonowości. Na wiosnę marka Pat&Rub proponuje program bazujący na 4 krokach – Oczyszczanie – Łagodzenie – Nawilżanie – Ochrona.

Zestaw na wiosnę:

*Myjący Eko-Żel Do Twarzy z Face Line z nawilżającą betainą z buraka cukrowego i ochronnym wyciągiem z Aktinidii chińskiej

Cena: 60,00 zł

Pojemność: 180 ml

*Maska kojąco-łagodząca Calm & Relieve z białą glinką

Cena: 129,00 zł

Pojemność: 60 ml

*Krem na dzień DOUBLE SKIN & REVIVAL - produkt o działaniu rewitalizująco - zabezpieczającym wykorzystujący siłę KORNEOTERAPII. Zawarty w kremie naturalny Corneosticker DS tworzy tzw. molekularną “drugą skórę”.

Cena: 159,00 zł

Pojemność: 50 ml

*Krem  na noc OIL NOURISHMENT z olejami makadamia, awokado  i  jojoba.

Cena: 159,00 zł

Pojemność: 50 ml

Ciekawostka – Kryształy w kosmetykach

Jednym z nowszych trendów jest używanie energii kryształów do wzmacniania dobroczynnych mocy naturalnych kosmetyków. Formuły są tworzone na bazie wody z kryształami różowego kwarcu, ametystami czy kryształami górskimi. Uważa się, że wibracja tych kryształów niesie w sobie delikatną, kojącą energię, która korzystnie wpływa na skórę, a przy okazji pomaga w budowaniu i wzmacnianiu poczucia własnej wartości.

DOSTĘPNY NA STRONIE WWW.PATANDRUB.EU i SEPHORA.PL BĄDŹ STACJONARNIE W PERFUMERIACH SEPHORA

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.