Klorane zestaw kosmetyków na bazie włókien lnu
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Laboratoria KLORANE wybrały odmianę lnu Linum usitatissimum L., ze względu na jej bogactwo w substancje kleiste: prawdziwą naturalną podporę, która wzmacnia i nadaje włosom objętość już od nasady. Włosy stają się pogrubione, sprężyste i lekkie. Włosy są również łatwiejsze w rozczesywaniu i na długo zachowują kształt oraz objętość od nasady aż po same końce.
W zestawie: szampon 200 ml + balsam 200 ml (dostępne w aptekach)
Klorane to francuska marka dermokosmetyków założona w 1966 r. przez lekarza, Pierra Fabre, który zainteresowany jest działaniem roślin. Pierwszym produktem marki był szampon rumiankowy, który po kilku reformulacjach wciąż znajduje się w ofercie marki. Rok później wydano produkt dla najmłodszych – Klorane Bébé.
Już od początku istnienia marka Klorane oferowała dermokosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy (od wypadania włosów po łupież), produkty do pielęgnacji skóry twarzy oraz kosmetyki dla dzieci. Jako pierwsza wprowadziła na rynek suche szampony.
Firma kieruje się filozofią, że na każdy problem istnieje rozwiązanie w postaci odpowiedniej rośliny. Na długiej liście roślin stosowanych przez markę jest m. in. mango, pokrzywa, tymianek, chaber czy chinowiec. Duży nacisk firma kładzie na podejście ekologiczne, zrównoważony rozwój, zmniejszenie zużycia energii i ochronę przyrody. Rezultatem długoletnich badań są produkty o skutecznym działaniu, które naprawdę stosuje się z przyjemnością. Surowe normy gwarantują dobrą jakość ekstraktów roślinnych, pozyskiwanie ich w ekologiczny sposób i skuteczne użycie ich w produkcie finalnym. Oczywistością jest, że marka Klorane nie stosuje do produkcji kosmetyków roślin chronionych. Wręcz przeciwnie, Instytut Klorane stawia sobie trzy podstawowe zadania – chronić, badać, edukować. Instytut sfinansował na całym świecie wiele programów zmierzających do ochrony roślin, a wśród nich było wyhodowanie zagrożonego gatunku Normania triphylla w Portugalii przy współpracy ogrodu botanicznego miasta Funchal i Narodowego Instytutu Botanicznego miasta Brest.
Jeśli preferujesz kosmetyki na bazie roślinnej, które są efektywne, a zarazem nieszkodliwe dla środowiska, marka Klorane na pewno cię usatysfakcjonuje.
Wiosenna moc mgiełek do włosów
Jak zadbać o włosy zgodnie z ich potrzebami?
Make-up no make-up trendem wiosny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.