Komunikaty PR

Klorane zestaw kosmetyków na bazie włókien lnu

2021-01-04  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Laboratoria KLORANE wybrały odmianę lnu Linum usitatissimum L., ze względu na jej bogactwo w substancje kleiste: prawdziwą naturalną podporę, która wzmacnia i nadaje włosom objętość już od nasady. Włosy stają się pogrubione, sprężyste i lekkie. Włosy są również łatwiejsze w rozczesywaniu i na długo zachowują kształt oraz objętość od nasady aż po same końce.

W zestawie: szampon 200 ml + balsam 200 ml (dostępne w aptekach)  

Klorane to francuska marka dermokosmetyków założona w 1966 r. przez lekarza, Pierra Fabre, który zainteresowany jest działaniem roślin. Pierwszym produktem marki był szampon rumiankowy, który po kilku reformulacjach wciąż znajduje się w ofercie marki. Rok później wydano produkt dla najmłodszych – Klorane Bébé.

Już od początku istnienia marka Klorane oferowała dermokosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy (od wypadania włosów po łupież), produkty do pielęgnacji skóry twarzy oraz kosmetyki dla dzieci. Jako pierwsza wprowadziła na rynek suche szampony.

Firma kieruje się filozofią, że na każdy problem istnieje rozwiązanie w postaci odpowiedniej rośliny. Na długiej liście roślin stosowanych przez markę jest m. in. mango, pokrzywa, tymianek, chaber czy chinowiec. Duży nacisk firma kładzie na podejście ekologiczne, zrównoważony rozwój, zmniejszenie zużycia energii i ochronę przyrody. Rezultatem długoletnich badań są produkty o skutecznym działaniu, które naprawdę stosuje się z przyjemnością. Surowe normy gwarantują dobrą jakość ekstraktów roślinnych, pozyskiwanie ich w ekologiczny sposób i skuteczne użycie ich w produkcie finalnym. Oczywistością jest, że marka Klorane nie stosuje do produkcji kosmetyków  roślin chronionych. Wręcz przeciwnie, Instytut Klorane stawia sobie trzy podstawowe zadania – chronić, badać, edukować. Instytut sfinansował na całym świecie wiele programów zmierzających do ochrony roślin, a wśród nich było wyhodowanie zagrożonego gatunku Normania triphylla w Portugalii przy współpracy ogrodu botanicznego miasta Funchal i Narodowego Instytutu Botanicznego miasta Brest.

Jeśli preferujesz kosmetyki na bazie roślinnej, które są efektywne, a zarazem nieszkodliwe dla środowiska, marka Klorane na pewno cię usatysfakcjonuje. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Wiosenna moc mgiełek do włosów Biuro prasowe
2024-03-26 | 15:00

Wiosenna moc mgiełek do włosów

Nadejście wiosny zwiastuje nowe rozdanie beauty-postanowień. Jednym z najpotrzebniejszych i najpopularniejszych jest poprawa kondycji włosów oraz wzmocnienie pasm przed latem.
Uroda Jak zadbać o włosy zgodnie z ich potrzebami?
2024-03-26 | 12:45

Jak zadbać o włosy zgodnie z ich potrzebami?

Wiosna to doskonały moment na odświeżenie swojej fryzury, a dopasowana do potrzeb Twoich włosów pielęgnacja, to najlepszy sposób na ich
Uroda Make-up no make-up trendem wiosny
2024-03-26 | 12:00

Make-up no make-up trendem wiosny

Wiosna to czas, gdy na scenę wkraczają nowe makijażowe trendy. W tym roku jednym z kluczowych stylów makijażu jest make-up no make-up. Kosmetolodzy podpowiadają, że jego idealną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.