Komunikaty PR

Kobiety zaskoczone jakością kosmetyków Avon

2022-04-28  |  01:00
Biuro prasowe

Avon zaprosił do testowania w ciemno 10 Polek, które nigdy wcześniej nie używały produktów tej marki. Podczas badania miały okazję poznać trzy kultowe produkty Avon: szminkę Ultramatową, serum do twarzy Anew z Protinolem oraz perfumy Attraction Dla Niej. Na koniec uczestniczki testów musiały dopasować produkty do półki cenowej. Każda z nich była przekonana, że testuje kosmetyki droższych marek!

Ultramatowa szminka dzięki zawartości olejku z awokado gwarantuje długotrwałe nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. Uczestniczki testów doceniły ją za intensywność koloru, miękkość oraz łatwość aplikacji. Kierując się jego jakością, wyceniły go na dużo droższy niż jest w rzeczywistości.

Perfumy Attraction dla Niej kobiety odebrały jako przyjemne, otulające i delikatne. W tym wyjątkowo trwałym zapachu znajdziemy nuty jeżyn, orchidei, piżma oraz ambry. W ocenie uczestniczek był to produkt zdecydowanie z wyższej półki i został wyceniony na 250 zł, a nawet 400 zł!

Trzecim testowanym kosmetykiem było serum do twarzy z linii Anew. Jego formuła zawiera opatentowany Protinol™, który stymuluje dwa typy kolagenu odpowiedzialne za utrzymanie młodzieńczego wyglądu skóry. Uczestniczki testów doceniły serum za przyjemny zapach, szybko wchłaniającą się konsystencję oraz aksamitność, jaką pozostawia na skórze. Zdecydowanie opisały ten produkt jako ten „z wyższej półki”.

Testy w ciemno potwierdziły, że kosmetyki Avon zaskakują wyjątkową jakością, którą doceniają Polki. W badaniu wzięła udział także influencerka Maja Kołodziejczyk (@pukkalifestyle), która będzie także wspierać kampanię #szokalejakosc na swoich social mediach.

Video z wynikami testów można obejrzeć na stronie: www.avon.pl/szokalejakosc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.