Kobiety zaskoczone jakością kosmetyków Avon
Avon zaprosił do testowania w ciemno 10 Polek, które nigdy wcześniej nie używały produktów tej marki. Podczas badania miały okazję poznać trzy kultowe produkty Avon: szminkę Ultramatową, serum do twarzy Anew z Protinolem oraz perfumy Attraction Dla Niej. Na koniec uczestniczki testów musiały dopasować produkty do półki cenowej. Każda z nich była przekonana, że testuje kosmetyki droższych marek!
Ultramatowa szminka dzięki zawartości olejku z awokado gwarantuje długotrwałe nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. Uczestniczki testów doceniły ją za intensywność koloru, miękkość oraz łatwość aplikacji. Kierując się jego jakością, wyceniły go na dużo droższy niż jest w rzeczywistości.
Perfumy Attraction dla Niej kobiety odebrały jako przyjemne, otulające i delikatne. W tym wyjątkowo trwałym zapachu znajdziemy nuty jeżyn, orchidei, piżma oraz ambry. W ocenie uczestniczek był to produkt zdecydowanie z wyższej półki i został wyceniony na 250 zł, a nawet 400 zł!
Trzecim testowanym kosmetykiem było serum do twarzy z linii Anew. Jego formuła zawiera opatentowany Protinol™, który stymuluje dwa typy kolagenu odpowiedzialne za utrzymanie młodzieńczego wyglądu skóry. Uczestniczki testów doceniły serum za przyjemny zapach, szybko wchłaniającą się konsystencję oraz aksamitność, jaką pozostawia na skórze. Zdecydowanie opisały ten produkt jako ten „z wyższej półki”.
Testy w ciemno potwierdziły, że kosmetyki Avon zaskakują wyjątkową jakością, którą doceniają Polki. W badaniu wzięła udział także influencerka Maja Kołodziejczyk (@pukkalifestyle), która będzie także wspierać kampanię #szokalejakosc na swoich social mediach.
Video z wynikami testów można obejrzeć na stronie: www.avon.pl/szokalejakosc.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.