Komunikaty PR

Kontigo prezentuje swoją pierwszą, naturalną markę kosmetyków do makijażu

2020-10-31  |  20:43
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wprowadza do sprzedaży Moonish Natural - pierwszą w swojej ofercie makijażową markę na wyłączność opartą na składnikach pochodzenia naturalnego. Jej współtwórcą jest Harry J – wizażysta Kontigo i znany makijażysta gwiazd. Nowa, kompleksowa seria kosmetyków do makijażu jest inspirowana nocnym, gwiaździstym niebem. Produkty Moonish są dostępne w sprzedaży online oraz w sklepach stacjonarnych sieci w całej Polsce.

O marce Moonish Natural

Moonish Natural to marka stworzona z myślą o kobietach, które chcą uwolnić swoje wewnętrzne piękno oraz wydobyć naturalny blask. Nawiązuje do tego hasło przewodnie nowej serii, czyli Bring out your inner star. Zarówno same produkty, jak i design opakowań nawiązują do romantycznego motywu księżycowego nieba, pełnego błyszczących gwiazd.

 - Kosmetyki wchodzące w skład nowej marki są skomponowane z co najmniej 90 proc. składników pochodzenia naturalnego, dzięki czemu dodatkowo nawilżają oraz pielęgnują skórę. Wyróżniają się także innowacyjnymi, delikatnymi dla skóry formułami oraz przyjemną konsystencją – mówi Harry J, współtwórca nowej marki, makijażysta gwiazd i główny wizażysta Kontigo.

Większość kosmetyków nowej marki jest odpowiednia dla wegan i wegetarian. To pierwsza kolorowa linia na wyłączność Kontigo, która została oparta na naturalnych składnikach.

Zgodnie z przyjętą przez nas strategią oraz rynkowymi trendami, konsekwentnie budujemy ofertę bogatą w marki naturalne dostępne tylko w naszej sieci. Możemy pochwalić się już bardzo szerokim wachlarzem tego typu kosmetyków do pielęgnacji, stąd też pomysł na kolejny krok, czyli pierwszą naturalną, kolorową markę na wyłączność. Moonish Natural to ukłon w stronę świadomych kobiet, które pragną używać naturalnych, kolorowych kosmetyków wysokiej jakości – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.

O produktach Moonish Natural

  • podkłady i korektory - wyrównują koloryt skóry, tuszują niedoskonałości oraz oznaki zmęczenia. Dzięki zawartości naturalnych olejków nawilżają, pielęgnują i regenerują skórę twarzy,
  • sypkie pudry do twarzy - zapewniają aksamitne, gładkie wykończenie makijażu, zmniejszając widoczność drobnych zmarszczek,
  • róże i bronzery – oparte na naturalnych, mineralnych składnikach, subtelnie podkreślają kości policzkowe, a dzięki kremowej konsystencji łatwo i równomiernie aplikuje się je na skórze,
  • rozświetlacze - zawarte w nich naturalne pigmenty/drobinki, tworzą efekt tafli, pięknie odbijającej światło,
  • pomadki do ust - zapewniają trwałe wykończenie ust i delikatny połysk. Dzięki zawartości naturalnych olejów i wosków, nawilżają i pielęgnują skórę,
  • olejki oraz masełka do ust - naturalne olejki idealnie nawilżają i odżywiają usta. Sprawiają, że są one miękkie i wygładzone,
  • paletki cieni do powiek – złożone z satynowych, błyszczących oraz matowych formulacji, dostępne w trzech liniach kolorystycznych,
  • sypkie cienie do powiek – wysoko napigmentowane cienie o jedwabistej formule, łatwo aplikuje się na powiekę oraz blenduje z innymi cieniami,
  • kredki do oczu i brwi - miękkie, a zarazem trwałe kredki, dzięki zawartym naturalnym olejkom i woskom posiadają właściwości odżywcze,
  • uniwersalna paletka do twarzy i oczu - złożona z naturalnych matowych cieni do powiek, różu, bronzera i rozświetlacza,
  • multifunkcyjne kredki – dostępne w trzech wersjach kolorystycznych. Można używać ich jako różu do policzków lub bronzera, a także jako pomadki do ust lub cienia do oczu.

Produkty marki Moonish Natural są dostępne wyłącznie w sieci Kontigo. Można je nabyć zarówno w sklepie online, jak i w ponad 35 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

O Kontigo

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 35 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Wypiękniej na wiosnę z Redutą! Weź udział w akcji GLOW UP i skorzystaj z bezpłat Biuro prasowe
2024-05-14 | 16:15

Wypiękniej na wiosnę z Redutą! Weź udział w akcji GLOW UP i skorzystaj z bezpłat

Zadbaj o siebie na wiosnę razem z Redutą! Weź udział w wydarzeniu i odkryj tajniki piękna oraz zdrowego stylu życia podczas Reduta Glow-Up! Już 17-18 maja Atrium Reduta stanie się areną
Uroda Duet: ceramidy i peptydy dla odmłodzenia skóry
2024-05-13 | 18:00

Duet: ceramidy i peptydy dla odmłodzenia skóry

Jednym z najważniejszych wyzwań dla skóry o każdej porze roku zdecydowanie jest zapobieganie objawom upływającego czasu. Kosmetolodzy podkreślają, że kluczowa dla realizacji tego
Uroda Kremy BB w wiosennych stylizacjach
2024-05-13 | 15:00

Kremy BB w wiosennych stylizacjach

Wiosna to źródło nieskończonych inspiracji stylizacyjnych i makijażowych. Eksperci wskazują, że nadchodzący sezon stoi pod znakiem delikatnego makijażu i multifunkcjonalnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Nieuczciwi najemcy bardziej chronieni przez prawo niż właściciele mieszkań. Konieczne są zmiany przepisów i sprawny system eksmisyjny

Zaległości w czynszach, zniszczenia czy wyprowadzka bez płatności – to tylko niektóre z problemów, jakie lokatorzy wynajmujący mieszkania mogą sprawić właścicielom lokali. Z badania Rendin wynika, że blisko 70 proc. właścicieli mieszkań na wynajem borykało się z podobnymi trudnościami. Wypowiedzenie najmu nieuczciwemu lokatorowi to dopiero początek długiej drogi, na której końcu niekoniecznie jest eksmisja. – Potrzebujemy zmiany w kierunku dodania pewnych praw właścicielom i sprawnego systemu eksmisyjnego – podkreśla Alina Muzioł-Węcławowicz, specjalistka ds. polityki mieszkaniowej.

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.