Komunikaty PR

Kontigo prezentuje swoją pierwszą, naturalną markę kosmetyków do makijażu

2020-10-31  |  20:43
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wprowadza do sprzedaży Moonish Natural - pierwszą w swojej ofercie makijażową markę na wyłączność opartą na składnikach pochodzenia naturalnego. Jej współtwórcą jest Harry J – wizażysta Kontigo i znany makijażysta gwiazd. Nowa, kompleksowa seria kosmetyków do makijażu jest inspirowana nocnym, gwiaździstym niebem. Produkty Moonish są dostępne w sprzedaży online oraz w sklepach stacjonarnych sieci w całej Polsce.

O marce Moonish Natural

Moonish Natural to marka stworzona z myślą o kobietach, które chcą uwolnić swoje wewnętrzne piękno oraz wydobyć naturalny blask. Nawiązuje do tego hasło przewodnie nowej serii, czyli Bring out your inner star. Zarówno same produkty, jak i design opakowań nawiązują do romantycznego motywu księżycowego nieba, pełnego błyszczących gwiazd.

 - Kosmetyki wchodzące w skład nowej marki są skomponowane z co najmniej 90 proc. składników pochodzenia naturalnego, dzięki czemu dodatkowo nawilżają oraz pielęgnują skórę. Wyróżniają się także innowacyjnymi, delikatnymi dla skóry formułami oraz przyjemną konsystencją – mówi Harry J, współtwórca nowej marki, makijażysta gwiazd i główny wizażysta Kontigo.

Większość kosmetyków nowej marki jest odpowiednia dla wegan i wegetarian. To pierwsza kolorowa linia na wyłączność Kontigo, która została oparta na naturalnych składnikach.

Zgodnie z przyjętą przez nas strategią oraz rynkowymi trendami, konsekwentnie budujemy ofertę bogatą w marki naturalne dostępne tylko w naszej sieci. Możemy pochwalić się już bardzo szerokim wachlarzem tego typu kosmetyków do pielęgnacji, stąd też pomysł na kolejny krok, czyli pierwszą naturalną, kolorową markę na wyłączność. Moonish Natural to ukłon w stronę świadomych kobiet, które pragną używać naturalnych, kolorowych kosmetyków wysokiej jakości – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.

O produktach Moonish Natural

  • podkłady i korektory - wyrównują koloryt skóry, tuszują niedoskonałości oraz oznaki zmęczenia. Dzięki zawartości naturalnych olejków nawilżają, pielęgnują i regenerują skórę twarzy,
  • sypkie pudry do twarzy - zapewniają aksamitne, gładkie wykończenie makijażu, zmniejszając widoczność drobnych zmarszczek,
  • róże i bronzery – oparte na naturalnych, mineralnych składnikach, subtelnie podkreślają kości policzkowe, a dzięki kremowej konsystencji łatwo i równomiernie aplikuje się je na skórze,
  • rozświetlacze - zawarte w nich naturalne pigmenty/drobinki, tworzą efekt tafli, pięknie odbijającej światło,
  • pomadki do ust - zapewniają trwałe wykończenie ust i delikatny połysk. Dzięki zawartości naturalnych olejów i wosków, nawilżają i pielęgnują skórę,
  • olejki oraz masełka do ust - naturalne olejki idealnie nawilżają i odżywiają usta. Sprawiają, że są one miękkie i wygładzone,
  • paletki cieni do powiek – złożone z satynowych, błyszczących oraz matowych formulacji, dostępne w trzech liniach kolorystycznych,
  • sypkie cienie do powiek – wysoko napigmentowane cienie o jedwabistej formule, łatwo aplikuje się na powiekę oraz blenduje z innymi cieniami,
  • kredki do oczu i brwi - miękkie, a zarazem trwałe kredki, dzięki zawartym naturalnym olejkom i woskom posiadają właściwości odżywcze,
  • uniwersalna paletka do twarzy i oczu - złożona z naturalnych matowych cieni do powiek, różu, bronzera i rozświetlacza,
  • multifunkcyjne kredki – dostępne w trzech wersjach kolorystycznych. Można używać ich jako różu do policzków lub bronzera, a także jako pomadki do ust lub cienia do oczu.

Produkty marki Moonish Natural są dostępne wyłącznie w sieci Kontigo. Można je nabyć zarówno w sklepie online, jak i w ponad 35 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

O Kontigo

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 35 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.