Komunikaty PR

Kultowe kosmetyki CANTU w odświeżonej odsłonie

2022-08-23  |  10:36
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila
Awesome PR girls

E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com
Do pobrania png ( 20.25 MB )

Już od ponad roku produkty uwielbianej przez włosomaniaczki marki Cantu dostępne są oficjalnie na polskim rynku. Kosmetyki dedykowane pielęgnacji włosów teksturowanych słyną ze swojej niesamowitej formuły, a już teraz zyskują także nowy, bardziej funkcjonalny wygląd.

Nowy, bardziej intuicyjny wygląd

Produkty Cantu Beauty cieszą się ogromną popularnością w swojej kategorii. Dlatego, aby pomóc kupującym dopasować kosmetyki do swoich potrzeb, marka opracowała specjalne etykiety. Dzięki nim, za pomocą kodowaną kolorami nawigacją z łatwością można dopasować produkt do części procesu pielęgnacji włosów. Kolorowe wskazówki znajdują się na przedniej części opakowania i wskazują konkretne kroki w rutynie: STYLIZACJA, OCZYSZCZANIE, ODŻYWIANIE i KURACJA. 

To rozwiązanie ułatwi dokonanie wyboru i jest zgodne z najczęściej występującymi stanami włosów – takimi jak zatrzymywanie wilgoci, porowatość i łamliwość, a także z konkretnymi potrzebami wymaganymi dla tego typu włosów.

Opakowania produktów nadal pozostaną w charakterystycznym pomarańczowym kolorze. Jednak nowy odcień stanie się świeższy i żywszy, a całość będzie wyglądać bardziej nowocześnie i wyróżni się na półce.

Wszystkie rodzaje kręconych włosów potrzebują świadomej pielęgnacji, która podkreśli ich naturalne piękno. Dlatego, aby dbać o nie w odpowiedni sposób warto sięgać po produkty dedykowane temu rodzajowi włosów. Specjalnie opracowana formuła kosmetyków CANTU Beauty, bazująca na super składniku, jakim jest masło shea, zapewni nawilżenie oraz piękny blask wszystkim rodzajom kręconych włosów!  

Już niebawem w sieci drogerii Rossmann oraz na stronie www.rossmann.pl dostępne będą produkty z linii Cantu Shea Butter w nowej odsłonie!  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Awesome PR girls
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.