Kultowe kosmetyki CANTU w odświeżonej odsłonie
Awesome PR girls
E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com
Już od ponad roku produkty uwielbianej przez włosomaniaczki marki Cantu dostępne są oficjalnie na polskim rynku. Kosmetyki dedykowane pielęgnacji włosów teksturowanych słyną ze swojej niesamowitej formuły, a już teraz zyskują także nowy, bardziej funkcjonalny wygląd.
Nowy, bardziej intuicyjny wygląd
Produkty Cantu Beauty cieszą się ogromną popularnością w swojej kategorii. Dlatego, aby pomóc kupującym dopasować kosmetyki do swoich potrzeb, marka opracowała specjalne etykiety. Dzięki nim, za pomocą kodowaną kolorami nawigacją z łatwością można dopasować produkt do części procesu pielęgnacji włosów. Kolorowe wskazówki znajdują się na przedniej części opakowania i wskazują konkretne kroki w rutynie: STYLIZACJA, OCZYSZCZANIE, ODŻYWIANIE i KURACJA.
To rozwiązanie ułatwi dokonanie wyboru i jest zgodne z najczęściej występującymi stanami włosów – takimi jak zatrzymywanie wilgoci, porowatość i łamliwość, a także z konkretnymi potrzebami wymaganymi dla tego typu włosów.
Opakowania produktów nadal pozostaną w charakterystycznym pomarańczowym kolorze. Jednak nowy odcień stanie się świeższy i żywszy, a całość będzie wyglądać bardziej nowocześnie i wyróżni się na półce.
Wszystkie rodzaje kręconych włosów potrzebują świadomej pielęgnacji, która podkreśli ich naturalne piękno. Dlatego, aby dbać o nie w odpowiedni sposób warto sięgać po produkty dedykowane temu rodzajowi włosów. Specjalnie opracowana formuła kosmetyków CANTU Beauty, bazująca na super składniku, jakim jest masło shea, zapewni nawilżenie oraz piękny blask wszystkim rodzajom kręconych włosów!
Już niebawem w sieci drogerii Rossmann oraz na stronie www.rossmann.pl dostępne będą produkty z linii Cantu Shea Butter w nowej odsłonie!

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.