Komunikaty PR

KULTOWE KOSMETYKI LAVIDO JUŻ DOSTĘPNE W POLSCE!

2020-01-28  |  13:12
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Osada
Sugarfree Communications

Bruzdowa 98
02-991 Warszawa
marek.osada|sgrfree.pl| |marek.osada|sgrfree.pl
733808804
www.sgrfree.pl
Do pobrania INF PRAS ( 0.19 MB )

Naturalne kosmetyki z Izraela, na bazie organicznych olejków eterycznych, właśnie trafiły na polski rynek. Lavido to wielokrotnie nagradzane i uwielbiane na całym świecie produkty do pielęgnacji twarzy i ciała o udowodnionej w badaniach klinicznych skuteczności działania. Dzięki ich unikalnej recepturze oraz zastosowaniu roślinnych składników o najwyższej jakości, skóra staje się zdrowsza, jędrniejsza, lepiej odżywiona i pełna blasku. Od 22 stycznia kosmetyki Lavido są dostępne w sklepie internetowym www.lavido.pl

 

Lavido to izraelska firma, specjalizująca się w tworzeniu naturalnych i organicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała o działaniu terapeutycznym, których skuteczność działania została potwierdzona w badaniach klinicznych, przeprowadzonych przez niezależną organizację badawczą w Niemczech.

ODMŁADZAJĄCA MOC ROŚLIN

Filozofia firmy opiera się na przekonaniu, że naturalne składniki mogą zapewnić skórze wszystko, czego potrzebuje. Dlatego też wszystkie produkty Lavido powstają wyłącznie z surowców roślinnych o najwyższej jakości, pochodzących z etycznych i zrównoważonych źródeł na całym świecie i są tworzone przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologii. Naturalne składniki zawarte w kosmetykach Lavido, takie jak masło shea, aloes, jojoba, olej z pestek granatu i olejek migdałowy są wypełnione witaminami, minerałami i przeciwutleniaczami, które chronią skórę i utrzymują ją nawilżoną oraz odżywioną. Rezultatem są luksusowe, aktywne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała.

CLEAN BEAUTY – KOSMETYKI BEZPIECZNE DLA SKÓRY I DLA NASZEJ PLANETY

Lavido jest jednym z czołowych przedstawicieli producentów kosmetycznych oferujących produkty wpisujące się w światowy trend  clean beauty. Jego kluczowymi filarami są bezpieczeństwo – zarówno dla użytkownika, jak i dla środowiska naturalnego, zrównoważony rozwój, etyka i przejrzystość przy tworzeniu kosmetyków.  W produktach Lavido zawarte są tylko najlepsze organiczne składniki roślinne z certyfikowanych i ekologicznych upraw. Kosmetyki Lavido nie zawierają szkodliwych substancji takich jak parabeny, oleje mineralne, pochodne ropy naftowej, silikony, fenoksyetanol, glikol propylenowy, barwniki lub aromaty syntetyczne, alkohol, PEG i SLS. Wszystkie produkty są wegańskie, bezglutenowe oraz nie są testowane na zwierzętach.

SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA POTWIERDZONA W BADANIACH KLINICZNYCH

Lavido dba o to, żeby wszystkie produkty do pielęgnacji skóry były nie tylko bezpieczne, ale przede wszystkim skuteczne. Badania kliniczne produktów Lavido o działaniu przeciwstarzeniowym i nawiljżającym, przeprowadzone przez niezależne laboratorium badawcze w Niemczech, potwierdziły ich efektywność i działanie anti-agingowe.

Wszystkie kosmetyki Lavido są także testowane dermatologicznie, co daje gwarancję, że są one bezpieczne zarówno dla skóry normalnej, jak i wrażliwej.

 

KOSMETYKI LAVIDO DOSTĘPNE NA POLSKIM RYNKU

Na polskim rynku będą dostępne produkty z 2 linii Lavido: linii do pielęgnacji twarzy oraz wybrane produkty do ciała z leczniczej linii GreenAidTM.

 

LINIA PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI TWARZY

To wyjątkowa gama produktów pielęgnacyjnych, których skuteczność działania anti-aging została udowodniona w badaniach klinicznych.

  • Zmniejszają widoczność drobnych linii i zmarszczek
  • Zwiększają elastyczność i gładkość skóry
  • Uspokajają podrażnioną i wrażliwą skórę oraz wyrównują jej koloryt

Kluczowe składniki linii produktów do pielęgnacji twarzy:

  • Organiczny olej z pestek granatu o silnych właściwościach przeciwutleniających
  • Organiczne wyciągi z cytrusów o właściwościach anti-aging
  • Organiczny olej z wiesiołka, który jest naturalnym przeciwutleniaczem - pomaga zminimalizować pojawianie się drobnych linii i zmarszczek, jednocześnie pomagając w utrzymaniu właściwego poziomu nawilżenia skóry
  • Roślinny kwas hialuronowy, który poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wygładza drobne linie i zmarszczki

 

W skład linii do pielęgnacji twarzy wchodzi 10 produktów:

  • Hydrating Facial Cleanser

Nawilżająca emulsja do oczyszczania twarzy z wyciągiem z granatu, z kwiatu pomarańczy i marchwi (do cery normalnej i suchej)

  • Hydrating Facial Toner

Nawilżający tonik do twarzy z wyciągiem z granatu i marchwi oraz wodą z kwiatów gorzkiej pomarańczy (do cery normalnej i suchej)

  • 2-in-1 Purifying Facial Mask and Exfoliator

2-w-1 oczyszczająca maska do twarzy i eksfoliator z olejkiem z pestek granatu, cytryny i makadamii (do wszystkich rodzajów skóry)

  • Alert Eye Cream

Krem pod oczy z olejkiem z granatu, owoców dzikiej róży i wodą z kwiatów gorzkiej pomarańczy

  • Replenishing Facial Serum

Odżywcze serum do twarzy z olejkiem z granatu, mirtu cytrynowego i mandarynki (do cery normalnej i suchej)

  • Invigorating Facial Serum

Wzmacniające serum do twarzy z olejkiem z wiesiołka, kadzidłowca i owoców dzikiej róży (do cery mieszanej i tłustej)

  • Ultra-Daily Facial Moisture Cream

Ultranawilżający krem do twarzy na dzień z olejkiem z wiesiołka, wyciągiem z kwiatów nagietka i olejkiem z kadzidłowca (do cery mieszanej i tłustej)

  • Age Away Hydrating Cream

Odmładzający krem nawilżający z olejkiem z wiesiołka, wyciągiem z rokitnika zwyczajnego i olejkiem z nasion dyni (do cery normalnej i suchej)

  • Age Away Night Cream

Odmładzający krem na noc z olejkiem z granatu, wyciągiem z dziurawca i olejkiem bergamotowym (do cery normalnej i suchej)

  • Renewal Neck Cream

Odmładzający krem na szyję i dekolt z olejkiem z granatu, owoców dzikiej róży i grejpfruta

 

LINIA PRODUKTÓW LECZNICZYCH GREEN AIDTM

To linia naturalnych produktów pochodzenia roślinnego do pielęgnacji ciała o właściwościach leczniczych. Produkty Green AidTM doskonale nadają się do suchej i wrażliwej skóry ze względu na właściwości terapeutyczne zawartych w nich olejków eterycznych, a także fakt, że ich formuły nie zawierają silikonów ani drażniących syntetycznych perfum. Mają one działanie kojące, delikatnie łagodzą suchość, dyskomfort oraz poprawiają ogólną kondycję przesuszonej i podrażnionej skóry.

Kluczowe składniki linii Green AidTM:

  • Organiczny olej z drzewa herbacianego o właściwościach antybakteryjnych
  • Organiczny olejek z czarnuszki, który działa antybakteryjnie, antywirusowowo, przeciwgrzybiczo i przeciwzapalne
  • Organiczny olej lawendowy o właściwościach antyseptycznych i leczniczych

W Polsce będą dostępne 2 produkty z linii Green AidTM:

 

  • Thera intensive skin balm

Intensywny balsam do skóry z olejkiem lawendowym, z drzewa herbacianego i czarnuszki

  • Thera intensive body cream

Intensywny krem do ciała z olejkiem lawendowym, z drzewa herbacianego i czarnuszki

 

Od 22 stycznia br. kosmetyki Lavido są dostępne polsce w sklepie internetowym www.lavido.pl, a już niebawem również w wybranych sklepach stacjonarnych.

 

O LAVIDO

Lavido wywodzi się z jednego z najpiękniejszych regionów Izraela - urokliwej i pełnej bujnej, dziewiczej roślinności doliny Galilei, a jej założycielem i twórcą wszystkich receptur kosmetycznych jest Ido Magal – doświadczony specjalista w dziedzinie zielarstwa i fitoterapii. Firma, która istnieje od 2003 roku, zrodziła się z pasji oraz zamiłowania do zielarstwa oraz zapotrzebowania na naturalne kosmetyki, które działają skuteczniej niż konwencjonalne. Lavido, które rozpoczynało swoją działalność jako mały rodzinny biznes, z biegiem lat stało się firmą nr 1 w Izraelu, która specjalizuje się w tworzeniu organicznych, naturalnych produktów do pielęgnacji skóry. Obecnie na terenie Izraela kosmetyki Lavido można kupić aż w 650 sklepach, 4 flagowych sklepach Lavido i centrum edukacyjnym Lavido w Nahalal. W 2015 roku Lavido rozpoczęło sprzedaż swoich produktów w Stanach Zjednoczonych i szybko stało się jedną z ulubionych marek do naturalnej pielęgnacji twarzy i ciała na amerykańskim rynku.

www.lavido.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Sugarfree Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.