Komunikaty PR

KULTOWE KOSMETYKI LAVIDO JUŻ DOSTĘPNE W POLSCE!

2020-01-28  |  13:12
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Osada
Sugarfree Communications

Bruzdowa 98
02-991 Warszawa
marek.osada|sgrfree.pl| |marek.osada|sgrfree.pl
733808804
www.sgrfree.pl
Do pobrania INF PRAS ( 0.19 MB )

Naturalne kosmetyki z Izraela, na bazie organicznych olejków eterycznych, właśnie trafiły na polski rynek. Lavido to wielokrotnie nagradzane i uwielbiane na całym świecie produkty do pielęgnacji twarzy i ciała o udowodnionej w badaniach klinicznych skuteczności działania. Dzięki ich unikalnej recepturze oraz zastosowaniu roślinnych składników o najwyższej jakości, skóra staje się zdrowsza, jędrniejsza, lepiej odżywiona i pełna blasku. Od 22 stycznia kosmetyki Lavido są dostępne w sklepie internetowym www.lavido.pl

 

Lavido to izraelska firma, specjalizująca się w tworzeniu naturalnych i organicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała o działaniu terapeutycznym, których skuteczność działania została potwierdzona w badaniach klinicznych, przeprowadzonych przez niezależną organizację badawczą w Niemczech.

ODMŁADZAJĄCA MOC ROŚLIN

Filozofia firmy opiera się na przekonaniu, że naturalne składniki mogą zapewnić skórze wszystko, czego potrzebuje. Dlatego też wszystkie produkty Lavido powstają wyłącznie z surowców roślinnych o najwyższej jakości, pochodzących z etycznych i zrównoważonych źródeł na całym świecie i są tworzone przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologii. Naturalne składniki zawarte w kosmetykach Lavido, takie jak masło shea, aloes, jojoba, olej z pestek granatu i olejek migdałowy są wypełnione witaminami, minerałami i przeciwutleniaczami, które chronią skórę i utrzymują ją nawilżoną oraz odżywioną. Rezultatem są luksusowe, aktywne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała.

CLEAN BEAUTY – KOSMETYKI BEZPIECZNE DLA SKÓRY I DLA NASZEJ PLANETY

Lavido jest jednym z czołowych przedstawicieli producentów kosmetycznych oferujących produkty wpisujące się w światowy trend  clean beauty. Jego kluczowymi filarami są bezpieczeństwo – zarówno dla użytkownika, jak i dla środowiska naturalnego, zrównoważony rozwój, etyka i przejrzystość przy tworzeniu kosmetyków.  W produktach Lavido zawarte są tylko najlepsze organiczne składniki roślinne z certyfikowanych i ekologicznych upraw. Kosmetyki Lavido nie zawierają szkodliwych substancji takich jak parabeny, oleje mineralne, pochodne ropy naftowej, silikony, fenoksyetanol, glikol propylenowy, barwniki lub aromaty syntetyczne, alkohol, PEG i SLS. Wszystkie produkty są wegańskie, bezglutenowe oraz nie są testowane na zwierzętach.

SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA POTWIERDZONA W BADANIACH KLINICZNYCH

Lavido dba o to, żeby wszystkie produkty do pielęgnacji skóry były nie tylko bezpieczne, ale przede wszystkim skuteczne. Badania kliniczne produktów Lavido o działaniu przeciwstarzeniowym i nawiljżającym, przeprowadzone przez niezależne laboratorium badawcze w Niemczech, potwierdziły ich efektywność i działanie anti-agingowe.

Wszystkie kosmetyki Lavido są także testowane dermatologicznie, co daje gwarancję, że są one bezpieczne zarówno dla skóry normalnej, jak i wrażliwej.

 

KOSMETYKI LAVIDO DOSTĘPNE NA POLSKIM RYNKU

Na polskim rynku będą dostępne produkty z 2 linii Lavido: linii do pielęgnacji twarzy oraz wybrane produkty do ciała z leczniczej linii GreenAidTM.

 

LINIA PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI TWARZY

To wyjątkowa gama produktów pielęgnacyjnych, których skuteczność działania anti-aging została udowodniona w badaniach klinicznych.

  • Zmniejszają widoczność drobnych linii i zmarszczek
  • Zwiększają elastyczność i gładkość skóry
  • Uspokajają podrażnioną i wrażliwą skórę oraz wyrównują jej koloryt

Kluczowe składniki linii produktów do pielęgnacji twarzy:

  • Organiczny olej z pestek granatu o silnych właściwościach przeciwutleniających
  • Organiczne wyciągi z cytrusów o właściwościach anti-aging
  • Organiczny olej z wiesiołka, który jest naturalnym przeciwutleniaczem - pomaga zminimalizować pojawianie się drobnych linii i zmarszczek, jednocześnie pomagając w utrzymaniu właściwego poziomu nawilżenia skóry
  • Roślinny kwas hialuronowy, który poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wygładza drobne linie i zmarszczki

 

W skład linii do pielęgnacji twarzy wchodzi 10 produktów:

  • Hydrating Facial Cleanser

Nawilżająca emulsja do oczyszczania twarzy z wyciągiem z granatu, z kwiatu pomarańczy i marchwi (do cery normalnej i suchej)

  • Hydrating Facial Toner

Nawilżający tonik do twarzy z wyciągiem z granatu i marchwi oraz wodą z kwiatów gorzkiej pomarańczy (do cery normalnej i suchej)

  • 2-in-1 Purifying Facial Mask and Exfoliator

2-w-1 oczyszczająca maska do twarzy i eksfoliator z olejkiem z pestek granatu, cytryny i makadamii (do wszystkich rodzajów skóry)

  • Alert Eye Cream

Krem pod oczy z olejkiem z granatu, owoców dzikiej róży i wodą z kwiatów gorzkiej pomarańczy

  • Replenishing Facial Serum

Odżywcze serum do twarzy z olejkiem z granatu, mirtu cytrynowego i mandarynki (do cery normalnej i suchej)

  • Invigorating Facial Serum

Wzmacniające serum do twarzy z olejkiem z wiesiołka, kadzidłowca i owoców dzikiej róży (do cery mieszanej i tłustej)

  • Ultra-Daily Facial Moisture Cream

Ultranawilżający krem do twarzy na dzień z olejkiem z wiesiołka, wyciągiem z kwiatów nagietka i olejkiem z kadzidłowca (do cery mieszanej i tłustej)

  • Age Away Hydrating Cream

Odmładzający krem nawilżający z olejkiem z wiesiołka, wyciągiem z rokitnika zwyczajnego i olejkiem z nasion dyni (do cery normalnej i suchej)

  • Age Away Night Cream

Odmładzający krem na noc z olejkiem z granatu, wyciągiem z dziurawca i olejkiem bergamotowym (do cery normalnej i suchej)

  • Renewal Neck Cream

Odmładzający krem na szyję i dekolt z olejkiem z granatu, owoców dzikiej róży i grejpfruta

 

LINIA PRODUKTÓW LECZNICZYCH GREEN AIDTM

To linia naturalnych produktów pochodzenia roślinnego do pielęgnacji ciała o właściwościach leczniczych. Produkty Green AidTM doskonale nadają się do suchej i wrażliwej skóry ze względu na właściwości terapeutyczne zawartych w nich olejków eterycznych, a także fakt, że ich formuły nie zawierają silikonów ani drażniących syntetycznych perfum. Mają one działanie kojące, delikatnie łagodzą suchość, dyskomfort oraz poprawiają ogólną kondycję przesuszonej i podrażnionej skóry.

Kluczowe składniki linii Green AidTM:

  • Organiczny olej z drzewa herbacianego o właściwościach antybakteryjnych
  • Organiczny olejek z czarnuszki, który działa antybakteryjnie, antywirusowowo, przeciwgrzybiczo i przeciwzapalne
  • Organiczny olej lawendowy o właściwościach antyseptycznych i leczniczych

W Polsce będą dostępne 2 produkty z linii Green AidTM:

 

  • Thera intensive skin balm

Intensywny balsam do skóry z olejkiem lawendowym, z drzewa herbacianego i czarnuszki

  • Thera intensive body cream

Intensywny krem do ciała z olejkiem lawendowym, z drzewa herbacianego i czarnuszki

 

Od 22 stycznia br. kosmetyki Lavido są dostępne polsce w sklepie internetowym www.lavido.pl, a już niebawem również w wybranych sklepach stacjonarnych.

 

O LAVIDO

Lavido wywodzi się z jednego z najpiękniejszych regionów Izraela - urokliwej i pełnej bujnej, dziewiczej roślinności doliny Galilei, a jej założycielem i twórcą wszystkich receptur kosmetycznych jest Ido Magal – doświadczony specjalista w dziedzinie zielarstwa i fitoterapii. Firma, która istnieje od 2003 roku, zrodziła się z pasji oraz zamiłowania do zielarstwa oraz zapotrzebowania na naturalne kosmetyki, które działają skuteczniej niż konwencjonalne. Lavido, które rozpoczynało swoją działalność jako mały rodzinny biznes, z biegiem lat stało się firmą nr 1 w Izraelu, która specjalizuje się w tworzeniu organicznych, naturalnych produktów do pielęgnacji skóry. Obecnie na terenie Izraela kosmetyki Lavido można kupić aż w 650 sklepach, 4 flagowych sklepach Lavido i centrum edukacyjnym Lavido w Nahalal. W 2015 roku Lavido rozpoczęło sprzedaż swoich produktów w Stanach Zjednoczonych i szybko stało się jedną z ulubionych marek do naturalnej pielęgnacji twarzy i ciała na amerykańskim rynku.

www.lavido.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Antyoksydacyjne, wiosenne beauty-wyzwanie Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Antyoksydacyjne, wiosenne beauty-wyzwanie

Wiosna to czas wyznaczania nowych pielęgnacyjnych i kosmetycznych celów. Perfekcyjne przygotowanie do lata, odmłodzenie i poprawa kolorytu skóry pojawiają się na liście
Uroda Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó
2024-04-22 | 10:48

Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó

Mówi się „jesteś tym, co jesz” - to popularne powiedzenie nabiera jeszcze większego sensu, jeśli skupimy się na kondycji jamy ustnej. Ta część naszego organizmu jest
Uroda Czego potrzebują włosy kręcone?
2024-04-18 | 15:00

Czego potrzebują włosy kręcone?

Piękne, sprężyste i zdrowo wyglądające loki to beauty-marzenie nie tylko włosomaniaczek. By mogły olśniewać, włosy kręcone wymagają szczególnie troskliwej pielęgnacji. Eksperci

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.