LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE
Kostki do mycia, dzięki którym oszczędzasz wodę, wegański balsam przywołujący nastrojowy spacer w lesie oraz suplement diety stworzony na bazie składników z wyłącznie sprawdzonych źródeł – bo zimowe menu bywa mocno uproszczone. Zacznij zmiany od małych kroków – będziesz zaskoczona, jak dużą robią różnicę.
Branża urodowa na poważnie wzięła ekologię. Widać to zarówno w formułach produktów, opakowaniach jak i rozsądnym podejściu do pozyskiwania naturalnych składników. Zrównoważone piękno bez wody to jeden z największych trendów 2022 roku – kosmetyki są coraz częściej pozbawione wypełniaczy i nierozcieńczone, co zapobiega marnowaniu wody. Opcja kosmetyku w poręcznej kostce dodatkowo chroni również środowisko, ponieważ nie jest pakowana w plastik. Szukamy sposobów, aby efektywnie wykorzystać materiały jednocześnie produkując, jak najmniej odpadów. Skoncentrowane kosmetyki pomagają też zminimalizować emisję dwutlenku węgla podczas transportu i są ekonomiczne, bo pozwalają na dłuższe użytkowanie ze względu na wyższą koncentrację składników aktywnych. Wielozadaniowe produkty naturalne, takie które jednocześnie dbają o Twoją urodę, świat, a nawet poprawiają Ci samopoczucie – czyż to nie wspaniały kierunek?
Weź ją do ręki
Do wyboru masz aż trzy niezwykłe produkty w kostce z linii Barwy Botaniki. Maksymalnie wydajne – jedna kostka zastępuje 2 butelki 500 ml tradycyjnego produktu, oszczędza prawie litr wody i wystarcza na około 35 myć. Totalnie przyjemne w stosowaniu – pienią się i pachną. Wszystkie produkty są w 100% wegańskie i mają doskonale przemyślane, krótkie składy z uwzględnieniem naturalnych olei. W serii Barwy Botaniki znajdziesz: Kostka 3w1 Ciało, Włosy, Strefy Intymne, Kostka 2w1: Szampon I Odżywka Oraz Szampon W Kostce.
SPRAWDŹ: BARWA BARWY BOTANIKI KOSTKA 3W1 – CIAŁO, WŁOSY, STREFY INTYMNE CENA: 19,99ZŁ.
Chodź na spacer
A przy okazji pomóż skórze zregenerować się w naturalny sposób. Linia Yoskine Forest Spa to wegańskie balsamy do pielęgnacji ciała, inspirowana japońską terapią lasem (shinrin-yoku) i holistyczną filozofią dbania o ciało i umysł jednocześnie. Kosmetyki zawierają aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Dbają jednak nie tylko o Twoją skórę – posiadają certyfikat fundacji „Viva!”, Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt, który aktywnie działa na rzecz ochrony zwierząt i poprawy ich losu. VEGE-BALSAM DO CIAŁA ULTRA REGENERUJĄCY silnie regeneruje i genialnie sprawdza się dla wysuszonej skóry. Zawiera aromatyczny olejek z trawy cytrynowej o właściwościach odświeżających, a także oleje z bawełny i słodkich migdałów oraz masło Cupuaçu, które pielęgnują skórę, intensywnie ją odżywiając i nawilżając. Balsam szybko się wchłania. Pobudza zmysły orzeźwiającym zapachem trawy cytrynowej. Dodatkowo będąc na długim spacerze wśród natury, nie zapomnij o niezwykle wygodnym, sportowym ubraniu, który umili ci ten czas. Nie ma nic lepszego niż komfort dla ciała oraz umysłu w zielonym, wyciszonym miejscu. Produkty z linii Traction od Triumph – biustonosze sportowe oraz leginsy w pięknych kolorach i wzorach to będzie idealna propozycja.
SPRAWDŹ: TRIUMPH TRACTION BIUSTONOSZ DO ĆWICZEŃ CENA: 169,90ZŁ, LEGGINSY: 199,90ZŁ, YOSKINE FOREST SPA VEGE-BALSAM DO CIAŁA ULTRA-REGENERUJĄCY CENA 29,99ZŁ/400ML.
Kapsułka pełna skarbów
O tej marce zrobiło się ostatnio głośno i słusznie, bo Medilage to produkty wyjątkowej jakości, gruntownie przebadane klinicznie, a także sprzedawane w gabinetach po konsultacji lekarskiej – czyli maksymalnie spersonalizowane i absolutnie bezpieczne. Medilâge anti âge to formuła łącząca przede wszystkim dwa opatentowane składniki. AstaPure®Arava i TetraSOD®, które wpływają na zmniejszenie liczby zmarszczek oraz poprawiają nawilżenie i elastyczność skóry. Działanie tego preparatu zostało naukowo potwierdzone.
Dbasz o ciało, zadbaj również o umysł. Potrzeba wyciszenia, ukojenia nerwów i rozbieganych myśli, zwłaszcza w dzisiejszym świecie jest całkowicie zrozumiała. Olejki CBD premium marki Kanaste wspomogą nasz organizm w zachowaniu idealnej równowagi, to bezpieczny i całkowicie naturalny sposób na wprowadzenie harmonii w codziennym funkcjonowaniu przy zachowaniu pełnej jasności umysłu.
SPRAWDŹ: MEDILAGE ANTI AGE CENA: 450ZŁ/30 KAPSUŁEK, KANASTE OLEJKI CBD CENA: 99 ZŁ – 429 ZŁ/30 ML.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.