Letnia edycja Dni Lifestyle w Super-Pharm
11 sierpnia ruszyła kolejna edycja Dni Lifestyle w Super-Pharm. Podczas tej promocji tradycyjnie już na klientów czeka wiele korzystnych ofert, które obejmą m.in. perfumy, dermokosmetyki, kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała czy produkty do makijażu. Akcja promocyjna potrwa do 18.08.
Podczas Dni Lifestyle każdy znajdzie okazję idealną dla siebie. Wyjątkowo zadowoleni będą miłośnicy perfum, ponieważ niektóre z nich przecenione są nawet do -60%! Wśród nich znajdą się marki takie jak Versace, Yves Saint Laurent, Lancôme czy Calvin Klein. To wyjątkowa okazja, by znaleźć zapach doskonały nie tylko na lato!
Super-Pharm ma również świetną wiadomość dla fanek dermokosmetycznej marki La Roche-Posay
i Vichy. Ich cały asortyment objęty jest promocją -40%, ale tylko przez 3 dni! La Roche Posay od 11 do 13.08, a Vichy od 16 do 18.08. Wśród wyjątkowych kosmetyków znajdziemy na przykład zapewniający głębokie oczyszczenie Żel Effaclar czy przeciwzmarszczkowe serum Vichy Liftactiv Specialist B3, które nie tylko odmładza, lecz także redukuje przebarwienia.
Znajdzie się również coś na letnie i upalne dni. Na przykład produkty marek Bioderma lub Avene, które w swojej ofercie mają nie tylko kosmetyki pielęgnacyjne, lecz także te do używania przed i po opalaniu. Doskonałym wyborem będzie ochronny krem nawilżający do twarzy Bioderma Photoderm Creme
SPF50+, który zapewni cerze bardzo wysoką ochronę przeciwsłoneczną, nawilży skórę i pozostawi ją miekką. Świetną opcją będzie także emulsja do opalania Avène Sun, gwarantująca najwyższą ochronę przed promieniowaniem UV.
Z promocyjnej oferty Dni Lifestyle, mogą skorzytsać członkowie Klubu LifeStyle. Podczas zakupów w drogerii stacjonarnej wystarczy okazać aplikację Klubu, aktywną kartę lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji.
Zachęcamy do dołączenia do Klubu Lifestyle i wzięcia udziału w promocji. To wyjątkowa okazja by z produktów dostępnych w Super-Pharm, stworzyć zestaw idealnie dopasowany do swoich potrzeb. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl i do odwiedzenia drogerii stacjonarnych.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.