Letnie nowości w Kontigo od HOA Natural

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Naturalna, polska marka HOA Natural, charakteryzująca się niecodziennymi kompozycjami składników i ujmującymi zapachami, poszerzyła asortyment o dwa nowe produkty. W nowościach kosmetycznych tej marki znalazło się serum do twarzy borówka-lotos oraz serum pod oczy żeń-szeń i bez. Są one dostępne wyłącznie w sieci sklepów kosmetycznych Kontigo.
O Hoa Natural
HOA Natural to polska marka wysokiej jakości naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Odpowiednio dobrane do potrzeb skóry składniki wchodzące w skład produktów HOA Natural pochodzą zarówno z rodzimych polskich łąk, jak i dalekich, egzotycznych regionów. Nieoczywiste kombinacje i kompozycje składników zapewniają skórze szereg benefitów, w tym nawilżenie i odżywienie. Marka wyróżnia się także pięknymi zapachami. Wszystkie produkty marki HOA Natural można nabyć w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych sieci Kontigo.
Letnie propozycje od HOA Natural
- Serum nawilżające borówka-lotos
Serum nawilża i wygładza cerę. Zawarty w nim ekstrakt z kwiatu lotosu odżywia i opóźnia procesy starzenia się skóry. Ekstrakt z borówki czarnej sprawia, że staje się ona rozjaśniona i ujędrniona. Dzięki lekkiej formule produkt nie obciąża cery. Serum przygotowuje skórę pod makijaż, nadaje cerze blasku i witalności.
Sposób aplikacji: Niewielką ilość serum nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy. Stosować rano i/lub wieczorem.
- Serum pod oczy roll-on Żeń-szeń i Bez
Serum pod oczy w rollonie przyjemnie chłodzi okolice oczu, a dzięki zawartości kofeiny i ekstraktu z korzenia żeń-szenia zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami. Ekstrakt z owoców czarnego bzu działa antyoksydacyjnie oraz nawilża, odżywia i regeneruje skórę. Masaż wykonany za pomocą metalowej kulki dodatkowo ujędrnia i przygotowuje skórę pod makijaż.
Sposób aplikacji: Rozprowadzić serum za pomocą aplikatora na skórze wokół oczu wykonując delikatny masaż. Dla wzmocnienia efektu chłodzenia przechowywać w lodówce.
O Kontigo
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.