Lidl oferuje trzeci produkt za 1 zł - oferta na kosmetyki do pielęgnacji twarzy
Ten tydzień w Lidl Polska obfituje w promocje! Od dzisiaj klienci sieci mają szansę skorzystać z wyjątkowej obniżki cen na kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Wyłącznie do środy, przy zakupie 3 produktów, trzeci najtańszy (lub w tej samej cenie) dostaną oni za 1 zł.
Nadeszła odpowiednia pora na uzupełnienie kosmetycznych zapasów. Tylko do tej środy klienci sieci Lidl mogą kupić 3 produkty kosmetyków do pielęgnacji twarzy - wówczas trzeci najtańszy (lub w tej samej cenie) otrzymają za symboliczną złotówkę.
Wśród kosmetyków objętych promocją znajdują się produkty takich znanych marek, jak: Cien, Garnier, Ziaja, L'Oreal, Tołpa, Bielenda, Eveline, a także np. polskiej marki kosmetyków naturalnych – Maudi.
Specjalną promocją objęte są również wszystkie produkty denatalux – przy zakupie dwóch prduktów, klienci otrzymają drugi 40% taniej.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.