L’Oréal uruchamia w Polsce program solidarnościowy w walce z epidemią COVID-19
Warszawa, 7 kwietnia 2020 r. – L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 000 produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do sanityzacji rąk. Działania podjęte przez firmę w Polsce są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem wdrożonego przez Grupę L’Oréal w całej Europie. W tym celu fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała swoją pracę, aby wyprodukować 1400 ton żelu wodno-alkoholowego.
Działania podjęte przez L’Oréal w Polsce:
-
Solidarność z pracownikami służby zdrowia, aptek, partnerskich sieci handlowych: fabryki L’Oréal na świecie rozpoczęły produkcję wodno-alkoholowych żeli do sanityzacji rąk pod markami La Roche-Posay, Garnier i L’Oréal Paris. Nadając priorytet tej produkcji, także fabryka L’Oréal Warsaw Plant w Kaniach pod Warszawą wyprodukowała dotychczas 28 ton żelu o właściwościach sanityzacyjnych. Elastyczne wykorzystanie możliwości produkcyjnych zakładu przy jednoczesnej maksymalnej ochronie zdrowia i bezpieczeństwa pracowników fabryki, pozwoli na wyprodukowanie do końca czerwca kolejnych 1400 ton produktu. Dzięki temu w najbliższych tygodniach L’Oréal przekaże bezpłatnie szpitalom, lekarzom, farmaceutom i pracownikom partnerskich sieci handlowych w całej Polsce ponad 630 000 opakowań żelu wodno-alkoholowego do sanityzacji rąk.
-
Solidarność z personelem medycznym, który w obecnej sytuacji pracuje na pierwszej linii frontu: ponieważ ważne jest teraz wsparcie personelu medycznego pracującego w ekstremalnych warunkach, firma L’Oréal zapewniła bezpłatnie szpitalom i innym placówkom służby zdrowia w całym kraju 76 000 produktów do pielęgnacji skóry i higieny marek La Roche-Posay, CeraVe i Vichy.
-
Solidarność z fryzjerami i właścicielami salonów: salony fryzjerskie należą do firm najbardziej narażonych na gospodarcze skutki pandemii. Dywizja Produktów Profesjonalnych i jej marki profesjonalne (Biolage, Kerastase, L’Oréal Professionnel, Matrix, Redken) stworzyły wirtualną przestrzeń dla fryzjerów z całej Polski, w której znajdą oni odpowiedzi na pytania dotyczące kwestii prawnych i księgowych. Grupa na platformie społecznościowej Facebook działa pod nazwą „L’Oréal Wspiera Fryzjera”.
-
Solidarność z dostawcami: L’Oréal Polska niezwłocznie będzie regulowała płatności za w pełni wykonane usługi oraz zrealizowane w całości dostawy towaru niemal połowie dostawców zmagających się z wyzwaniami związanymi z epidemią.
Niels Westerbye Juhl, Prezes Zarządu L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie: „Pragniemy okazać solidarność i wspierać lokalne społeczności stawiające czoła tej wyjątkowej kryzysowej sytuacji. Chcemy też wyrazić naszą wdzięczność wszystkim tym, którzy podejmują nadzwyczajne działania w walce z pandemią. Uważam, że jest to nasz obowiązek. Jestem dumny, widząc mobilizację naszego zespołu, który angażuje się w tę bezprecedensową walkę. Dzięki elastycznemu podejściu, ogromnemu doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu L’Oréal Warsaw Plant byliśmy w stanie szybko dostosować produkcję do aktualnych potrzeb. Nasz program wsparcia trafia do personelu szpitali i innych grup, którym jest ono teraz najbardziej potrzebne”.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.