„Make & Take” – warsztaty tworzenia ekokosmetyków w poznańskiej Avenidzie
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Wieczorna kąpiel z ekologiczną solą, zakończona nałożeniem naturalnego balsamu i kremu do rąk... Brzmi jak wizyta w luksusowym salonie spa? Nic z tych rzeczy! W dniach 12 - 14 marca poznańska Avenida zaprasza na bezpłatne warsztaty tworzenia ekokosmetyków, dzięki którym w domowym zaciszu urządzisz swój własny salon urody.
Sól morska, masło kakaowe, olejki eteryczne… m.in. to z tych składników można samodzielnie stworzyć kosmetyki takie jak kremy i balsamy. Poznańskie Centrum Handlowe od dawna z uwagą przygląda się otaczającym nas pozytywnym trendom, które wpływają korzystnie nie tylko na środowisko, ale także na nasze zdrowie. Dlatego też kolejna edycja warsztatów twórczych odbędzie się pod hasłem ekokosmetyków.
Chcemy wyjść naprzeciw rosnącej świadomości ekologicznej naszych Klientów. Dlatego też pragniemy zaprosić wszystkich chętnych do udziału w naszych eko warsztatach kosmetycznych. Wspólnie stworzymy m.in. kremy do rąk, balsamy, czy sole do kąpieli. Dzięki udziałowi w wydarzeniu możemy sprawić sobie niebanalne kosmetyki, a także dołożyć cegiełkę do ochrony naszej planety- zaprasza Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.
Warsztaty odbywają się pod hasłem „Make & Take” - przyjdź, zrób własnoręcznie ekokosmetyk, a potem zabierz go do domu i używaj na co dzień! Razem z Avenidą zadbasz o siebie na wiosnę i zrobisz krok w stronę bycia bardziej eko!
Bezpłatne warsztaty tworzenia ekokosmetyków odbędą się w dniach 12-14 marca w godzinach 11.00 – 19.00 w strefie Avenida Lounge na poziomie +1. Wstęp wolny!
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Korpak
Dyrektor Centrum Handlowego Avenida Poznań
ECE Projektmanagement Polska
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.