Komunikaty PR

Marka kosmetyczna YOLYN rusza z nową serią kosmetyków

2023-01-19  |  13:30
Biuro prasowe

Polska marka YOLYN wypuściła na rynek nową serię kosmetyków, produkowanych na bazie naturalnych składników z bezpiecznymi, wegańskimi formułami, w trzech obłędnych zapachach - malinowym, borówkowym, brzoskwiniowym. Ich wielokierunkowe działanie nawilża, odżywia i rozświetla każdy typ skóry, a skład wzbogacony w greenbiotic ferment wzmacnia jej mikrobiom.

Nowa seria YOLYN powstała w oparciu o najgorętsze trendy, takie jak #skinimalizm, #wellbeing oraz #zerowaste. Przy zastosowaniu minimalnej liczby produktów, gwarantuje maksymalne efekty pielęgnacji, poprawiając samopoczucie i jednocześnie dbając o środowisko. Ponadto, skład jest w 96% naturalny, zamknięty w ekologicznych
opakowaniach, które możemy kreatywnie wykorzystać, dając im drugie życie. Seria została wzbogacona o składnik aktywny greenbiotic ferment, który pomaga w utrzymaniu równowagi mikroflory skóry i poprawia jej stan.

Trzy fantastyczne linie zapachowe – bardzo malinowa Very Raspberry, bardzo brzoskwiniowa Peach Vibes i bardzo borówkowa Berry Berry Lady, zapewniają doskonałą rutynę pielęgnacyjną o właściwościach nawilżających, odżywczych i rozświetlających. W każdej znajdziemy piankę myjącą, peeling-maskę, lekki krem, shot do twarzy, a także jeden dedykowany dla określonych potrzeb skóry produkt WOW – mgiełkę, mleczko lub rozświetlacz.

Marka w swoim DNA łączy radość i energię z wrażliwością. Trendy i kreatywność to jej pomysł na siebie. Pokochały ją setki influencerek, które na Instagramie publikują pozytywne recenzje kosmetyków. Zaskakuje nowoczesnymi formułami i nowatorskim podejściem. Zaczepia opakowaniem i komunikacją. Niezwykle ważne jest dla niej dobro planety. Została stworzona by w codziennym pędzie, móc uśmiechnąć się i pomyśleć o sobie zgodnie z mottem #LoveYourselfFirst.

Kosmetyki są dostępne w sprzedaży online, m.in. w drogeriach eZebra, Cocolita i Ekobieca oraz stacjonarnie w sieci Kaufland. Właścicielem YOLYN jest Tenex, producent i dystrybutor kosmetyków, obecny na rynku od ponad 30 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.