Marka kosmetyczna YOLYN rusza z nową serią kosmetyków
Polska marka YOLYN wypuściła na rynek nową serię kosmetyków, produkowanych na bazie naturalnych składników z bezpiecznymi, wegańskimi formułami, w trzech obłędnych zapachach - malinowym, borówkowym, brzoskwiniowym. Ich wielokierunkowe działanie nawilża, odżywia i rozświetla każdy typ skóry, a skład wzbogacony w greenbiotic ferment wzmacnia jej mikrobiom.
Nowa seria YOLYN powstała w oparciu o najgorętsze trendy, takie jak #skinimalizm, #wellbeing oraz #zerowaste. Przy zastosowaniu minimalnej liczby produktów, gwarantuje maksymalne efekty pielęgnacji, poprawiając samopoczucie i jednocześnie dbając o środowisko. Ponadto, skład jest w 96% naturalny, zamknięty w ekologicznych
opakowaniach, które możemy kreatywnie wykorzystać, dając im drugie życie. Seria została wzbogacona o składnik aktywny greenbiotic ferment, który pomaga w utrzymaniu równowagi mikroflory skóry i poprawia jej stan.
Trzy fantastyczne linie zapachowe – bardzo malinowa Very Raspberry, bardzo brzoskwiniowa Peach Vibes i bardzo borówkowa Berry Berry Lady, zapewniają doskonałą rutynę pielęgnacyjną o właściwościach nawilżających, odżywczych i rozświetlających. W każdej znajdziemy piankę myjącą, peeling-maskę, lekki krem, shot do twarzy, a także jeden dedykowany dla określonych potrzeb skóry produkt WOW – mgiełkę, mleczko lub rozświetlacz.
Marka w swoim DNA łączy radość i energię z wrażliwością. Trendy i kreatywność to jej pomysł na siebie. Pokochały ją setki influencerek, które na Instagramie publikują pozytywne recenzje kosmetyków. Zaskakuje nowoczesnymi formułami i nowatorskim podejściem. Zaczepia opakowaniem i komunikacją. Niezwykle ważne jest dla niej dobro planety. Została stworzona by w codziennym pędzie, móc uśmiechnąć się i pomyśleć o sobie zgodnie z mottem #LoveYourselfFirst.
Kosmetyki są dostępne w sprzedaży online, m.in. w drogeriach eZebra, Cocolita i Ekobieca oraz stacjonarnie w sieci Kaufland. Właścicielem YOLYN jest Tenex, producent i dystrybutor kosmetyków, obecny na rynku od ponad 30 lat.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.