Komunikaty PR

Marka kosmetyczna YOLYN rusza z nową serią kosmetyków

2023-01-19  |  13:30
Biuro prasowe

Polska marka YOLYN wypuściła na rynek nową serię kosmetyków, produkowanych na bazie naturalnych składników z bezpiecznymi, wegańskimi formułami, w trzech obłędnych zapachach - malinowym, borówkowym, brzoskwiniowym. Ich wielokierunkowe działanie nawilża, odżywia i rozświetla każdy typ skóry, a skład wzbogacony w greenbiotic ferment wzmacnia jej mikrobiom.

Nowa seria YOLYN powstała w oparciu o najgorętsze trendy, takie jak #skinimalizm, #wellbeing oraz #zerowaste. Przy zastosowaniu minimalnej liczby produktów, gwarantuje maksymalne efekty pielęgnacji, poprawiając samopoczucie i jednocześnie dbając o środowisko. Ponadto, skład jest w 96% naturalny, zamknięty w ekologicznych
opakowaniach, które możemy kreatywnie wykorzystać, dając im drugie życie. Seria została wzbogacona o składnik aktywny greenbiotic ferment, który pomaga w utrzymaniu równowagi mikroflory skóry i poprawia jej stan.

Trzy fantastyczne linie zapachowe – bardzo malinowa Very Raspberry, bardzo brzoskwiniowa Peach Vibes i bardzo borówkowa Berry Berry Lady, zapewniają doskonałą rutynę pielęgnacyjną o właściwościach nawilżających, odżywczych i rozświetlających. W każdej znajdziemy piankę myjącą, peeling-maskę, lekki krem, shot do twarzy, a także jeden dedykowany dla określonych potrzeb skóry produkt WOW – mgiełkę, mleczko lub rozświetlacz.

Marka w swoim DNA łączy radość i energię z wrażliwością. Trendy i kreatywność to jej pomysł na siebie. Pokochały ją setki influencerek, które na Instagramie publikują pozytywne recenzje kosmetyków. Zaskakuje nowoczesnymi formułami i nowatorskim podejściem. Zaczepia opakowaniem i komunikacją. Niezwykle ważne jest dla niej dobro planety. Została stworzona by w codziennym pędzie, móc uśmiechnąć się i pomyśleć o sobie zgodnie z mottem #LoveYourselfFirst.

Kosmetyki są dostępne w sprzedaży online, m.in. w drogeriach eZebra, Cocolita i Ekobieca oraz stacjonarnie w sieci Kaufland. Właścicielem YOLYN jest Tenex, producent i dystrybutor kosmetyków, obecny na rynku od ponad 30 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.