Komunikaty PR

Marka kosmetyczna YOLYN rusza z nową serią kosmetyków

2023-01-19  |  13:30
Biuro prasowe

Polska marka YOLYN wypuściła na rynek nową serię kosmetyków, produkowanych na bazie naturalnych składników z bezpiecznymi, wegańskimi formułami, w trzech obłędnych zapachach - malinowym, borówkowym, brzoskwiniowym. Ich wielokierunkowe działanie nawilża, odżywia i rozświetla każdy typ skóry, a skład wzbogacony w greenbiotic ferment wzmacnia jej mikrobiom.

Nowa seria YOLYN powstała w oparciu o najgorętsze trendy, takie jak #skinimalizm, #wellbeing oraz #zerowaste. Przy zastosowaniu minimalnej liczby produktów, gwarantuje maksymalne efekty pielęgnacji, poprawiając samopoczucie i jednocześnie dbając o środowisko. Ponadto, skład jest w 96% naturalny, zamknięty w ekologicznych
opakowaniach, które możemy kreatywnie wykorzystać, dając im drugie życie. Seria została wzbogacona o składnik aktywny greenbiotic ferment, który pomaga w utrzymaniu równowagi mikroflory skóry i poprawia jej stan.

Trzy fantastyczne linie zapachowe – bardzo malinowa Very Raspberry, bardzo brzoskwiniowa Peach Vibes i bardzo borówkowa Berry Berry Lady, zapewniają doskonałą rutynę pielęgnacyjną o właściwościach nawilżających, odżywczych i rozświetlających. W każdej znajdziemy piankę myjącą, peeling-maskę, lekki krem, shot do twarzy, a także jeden dedykowany dla określonych potrzeb skóry produkt WOW – mgiełkę, mleczko lub rozświetlacz.

Marka w swoim DNA łączy radość i energię z wrażliwością. Trendy i kreatywność to jej pomysł na siebie. Pokochały ją setki influencerek, które na Instagramie publikują pozytywne recenzje kosmetyków. Zaskakuje nowoczesnymi formułami i nowatorskim podejściem. Zaczepia opakowaniem i komunikacją. Niezwykle ważne jest dla niej dobro planety. Została stworzona by w codziennym pędzie, móc uśmiechnąć się i pomyśleć o sobie zgodnie z mottem #LoveYourselfFirst.

Kosmetyki są dostępne w sprzedaży online, m.in. w drogeriach eZebra, Cocolita i Ekobieca oraz stacjonarnie w sieci Kaufland. Właścicielem YOLYN jest Tenex, producent i dystrybutor kosmetyków, obecny na rynku od ponad 30 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.