Męskie perfumy Ambassador Intense od szwajcarskiej marki Gisada
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada prezentuje swój najnowszy zapach – Ambassador Intense. To propozycja dla mężczyzn pragnących emanować pewnością siebie i podkreślić swój elegancki styl. Ambasadorem kompozycji został włoski piosenkarz i aktor Michele Morrone, znany między innymi z roli w popularnym filmie „365 dni”.
Ambassador Intense łączy w sobie nowoczesną elegancję i szwajcarską jakość, które są znakiem rozpoznawczym marki Gisada. To nowa interpretacja znanych z ponadczasowej elegancji perfum Ambassador Men, które teraz zyskały jeszcze intensywniejszego wymiaru. Zapach sprawdzi się zarówno w codziennych sytuacjach, jak i na bardziej specjalne okazje, podczas których uwydatni niepowtarzalny charakter mężczyzny. Ciepłe nuty zawarte w perfumach sprawią, że jesień i zima będzie o wiele przyjemniejsza.
Ambassador Intense – ponadczasowa elegancja
Perfumy Gisady to eksplozja świeżości, w której bergamotka, mandarynka i grejpfrut przeplata się z subtelną lawendą, kardamonem gwatemalskim czy różowym pieprzem. W sercu zapachu rozkwita mieszanka słodyczy i zmysłowości – malina, karmel i frezja tworzą delikatną i kuszącą nutę. Baza to zapowiedź ciepła i głębi – fasolka tonka i wanilia nadają kompozycji słodki i kremowy wymiar, który przeplata się chociażby z paczulą czy piżmem.
Pełna kompozycja zapachu to:
-
NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, żywica elemi, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja, akord ozonowy
-
NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
-
NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo
Flakon jakość zwykle kaszmirowe, bursztyn, labdanum, mech dębowy, piżmo – minimalistyczny, w matowej czerni z eleganckimi złotymi akcentami – odzwierciedla i ekskluzywność szwajcarskiej marki, której perfumy wyróżniają się większą niż zawartością olejku zapachowego.
„Intensywna miłość trwa wiecznie”
Ambasadorem nowego męskiego zapachu od Gisady jest włoski aktor i piosenkarz Michele Morrone, który zyskał ogromną popularność dzięki roli w filmie „365 dni”. Perfumy Ambassador Intense doskonale oddają siłę, determinację i pewność siebie, które charakteryzują artystę. Michele Morrone idealnie uosabia wizję, z którą stworzony został ten zapach.
Więcej na https://gisada.com/
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.