Komunikaty PR

Mini-nawyki – jesienna kampania marki Luksja

2020-10-21  |  16:00
Biuro prasowe

Ambasadorką digitalowych działań została Urszula Dębska, z którą wspólnie przygotowano angażujące produkcje video mówiące o tym, że każdy codzienny Mini-nawyk jest w naszym życiu ważny i warto go podtrzymywać.

 

Luksja ma w swoim portfolio znane i rozpoznawalne produkty z kategorii żeli pod prysznic, płynów do kąpieli, mydeł w płynie i mydeł w kostce. Jest marką nr 1 w ilościowej sprzedaży kosmetyków do mycia ciała w Polsce (za: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, w kategoriach: żele pod prysznic, płyny do kąpieli, mydła, bez marek własnych) i właśnie wystartowała z nową kampanią digitalową. Jesienna komunikacja prowadzona pod hasłem „Twój pierwszy krok ku pielęgnacji” skupia się na codziennych nawykach, nawet tych najmniejszych, dzięki którym każdy dzień staje się lepszy. Poprzez kontekst budowania mini-nawyków marka zachęca konsumentów do odkrywania kremowych żeli pod prysznic Care Pro oraz zapachowej linii World of Wonder, która swoją premierę miała w lipcu tego roku.

 

W ramach zaplanowanych działań digitalowych, Luksja podjęła współpracę z polską aktorką Urszulą Dębską. Nową ambasadorkę marki zaangażowano do stworzenia kilkuminutowego video, prezentującego codzienne mini-nawyki ambasadorki. Urszula Dębska, stając się narratorem filmu, przekonuje, że niezależnie od trybu i stylu życia, warto wprowadzić do niego drobne zmiany, które pomogą nam zachować dobry nastrój przez długi czas.

 

- Codzienne przyzwyczajenia są dla mnie bardzo ważne, ponieważ to właśnie dzięki nim wprowadzam do swojego życia porządek i spokój. Pielęgnować należy nie tylko ciało, ale też swoje mini-nawyki, bo to one mają w dużej mierze wpływ na to, jak czujemy się na co dzień sami ze sobą – mówi ambasadorka kampanii.

 

Kampania digitalowa ma za zadanie zachęcić Polaków do postawienia pierwszego kroku ku zmianom
i przykładania większej uwagi do swojego zdrowia i samopoczucia.

 

- Nawykiem może być wszystko – pobudka o 7 rano, ulubiona herbata w samo południe czy wieczorny relaks w wannie. Chcemy pokazać naszym konsumentom, że to właśnie przyzwyczajenia na dzień dobry i dobranoc, pielęgnują nasze samopoczucie w szczególności wtedy, kiedy za oknem robi się szaro – wyjaśnia Aneta Jeziorska, Brand Manager marki Luksja.

 

Dopełnienie filmu video stanowią dodatkowe materiały kreatywne (key visual, mniejsze produkcje filmowe) oraz influencer marketing i współpraca za mediami. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategię komunikacji działań oraz ich egzekucję odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Maść Rokitnikowa Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:
Uroda Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
2024-12-30 | 10:10

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”

Grudzień i styczeń to czas, kiedy szczególnie zależy nam na tym, by błyszczeć. Święta, noc sylwestrowa i upragnione, karnawałowe szaleństwa, które czekają nas już za
Uroda Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
2024-12-30 | 08:00

Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą

Jednym z kluczowych zimowych problemów skóry jest utrata blasku, świeżości i witalności. To właśnie teraz najwyraźniej dostrzegamy zmęczenie i szarość cery. Kosmetolodzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.