Mohani - marka stworzona w zgodzie z naturą
Polskie marki od lat podbijają rynek beauty. Wyróżniają się składem, najwyższą jakością, skutecznością działania oraz światowym poziomem. Nie inaczej jest w przypadku marki Mohani, która w pełni wykorzystuje moc natury. Kosmetyki marki są ekologiczne, wegańskie i produkowane w sposób zrównoważony. Inspiracją do jej powstania były podróże - nie tylko fizyczne, ale również - dzięki świadomej pielęgnacji, odpowiadającej na potrzeby ciała - te duchowe, które pobudzają̨ zmysły. Odkryj markę Mohani i dołącz do podroży w kierunku świadomych wyborów pielęgnacyjnych!
Polska marka naturalnych kosmetyków Mohani powstała w 2004 roku. Obecnie w portfolio marki jest ponad 100 produktów, które wyróżniają się minimalistycznym składem i jednocześnie skutecznością działania, przy minimalnym wpływie na środowisko.
Formuły w zgodzie z naturą
Kosmetyki Mohani to proste formuły, czerpiące z bogactwa czystych i najlepszej jakości składników naturalnych. Dobierane są tak, by tworzyć́ harmonię pomiędzy rezultatami a przyjemnością stosowania. W produktach marki znajdziemy najwyższej jakości naturalne oleje, takie jak olej z opuncji figowej, określany mianem eliksiru młodości ze względu na wyjątkowo wysoką zawartość witaminy E, olej z dzikiej róży mosqueta, będącej bogatym źródłem NNKT i witaminy E oraz olej arganowy bio, który jest nieocenionym źródłem piękna i młodości dla skóry i włosów. W składzie kosmetyków marki znajdują się również dobroczynnie działające ekstrakty z owsa i jęczmienia, olejki z owoców rokitnika, z awokado czy migdałowy. W portfolio marki są również naturalne olejki eteryczne, pozyskiwane z liści, kwiatów, łodyg i owoców rośliny. Kosmetyki Mohani są tworzone wyłącznie z niezbędnych składników, które są̨ naturalne i przyjazne naturze oraz człowiekowi.
Podróż dookoła świata
Kosmetyki Mohani nawiązują̨ do podroży. Twórcy marki odwiedzili najdalsze zakątki świata w poszukiwaniu inspiracji i sprawdzonych rytuałów pielęgnacyjnych. Składniki wykorzystywane w produktach marki pochodzą z różnych stron świata - z Maroka, Syrii, Włoch, Skandynawii Północnej, Australii czy Indii. Ideą marki jest przygoda, które można odnaleźć w podróżach po świecie, także tym kosmetycznym. Świadoma pielęgnacja, która odpowiada na potrzeby ciała i zmysłów, również może być inspirującą podróżą.
Naturalny rytuał pielęgnacyjny - w zgodzie z Twoimi potrzebami
Produkty marki pozwalają stworzyć swój własny, unikalny rytuał pielęgnacyjny z naturą w roli głównej. W portfolio marki znajdują się kolekcje, które nawiązują do podróży po świecie, m. in. Alfabet Ziemi, Norweski Wiatr, Dziki Ogród, Mohani Smile oraz kolekcja olejków eterycznych. Kolekcja Alfabet Ziemi to przede wszystkim proste, naturalne preparaty: hydrolaty, masła, olejki i sera do twarzy. Każdy z produktów stanowi jeden krok w codziennej podróży do pięknej, zdrowej skóry. Produkty można dopasować do swojego ciała, nastrojów i preferencji. O pielęgnację skóry twarzy zadbają produkty z kolekcji Norweski Wiatr, które czerpią z czystości natury Skandynawii Północnej. Kolekcja Dziki Ogród skutecznie pobudza zmysły dzięki olejkom na bazie owoców. W jej skład wchodzą pięknie pachnące olejki, peelingi oraz musy. Mohani Smile to naturalne produkty do pielęgnacji i higieny jamy ustnej, które zadbają o codzienny, naturalny uśmiech. Kolekcja olejków eterycznych - idealnych do pielęgnacji, kąpieli i masażu - oparta jest wyłącznie na bazie składników COSMOS ORGANIC. Olejki eteryczne to skoncentrowana esencja jednego składnika, która zachowuje maksimum właściwości pielęgnacyjnych i aromaterapeutycznych.
Więcej informacji o marce i produktach Mohani znajduje się na stronie: https://mohani.pl

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.