Mohani - marka stworzona w zgodzie z naturą
Polskie marki od lat podbijają rynek beauty. Wyróżniają się składem, najwyższą jakością, skutecznością działania oraz światowym poziomem. Nie inaczej jest w przypadku marki Mohani, która w pełni wykorzystuje moc natury. Kosmetyki marki są ekologiczne, wegańskie i produkowane w sposób zrównoważony. Inspiracją do jej powstania były podróże - nie tylko fizyczne, ale również - dzięki świadomej pielęgnacji, odpowiadającej na potrzeby ciała - te duchowe, które pobudzają̨ zmysły. Odkryj markę Mohani i dołącz do podroży w kierunku świadomych wyborów pielęgnacyjnych!
Polska marka naturalnych kosmetyków Mohani powstała w 2004 roku. Obecnie w portfolio marki jest ponad 100 produktów, które wyróżniają się minimalistycznym składem i jednocześnie skutecznością działania, przy minimalnym wpływie na środowisko.
Formuły w zgodzie z naturą
Kosmetyki Mohani to proste formuły, czerpiące z bogactwa czystych i najlepszej jakości składników naturalnych. Dobierane są tak, by tworzyć́ harmonię pomiędzy rezultatami a przyjemnością stosowania. W produktach marki znajdziemy najwyższej jakości naturalne oleje, takie jak olej z opuncji figowej, określany mianem eliksiru młodości ze względu na wyjątkowo wysoką zawartość witaminy E, olej z dzikiej róży mosqueta, będącej bogatym źródłem NNKT i witaminy E oraz olej arganowy bio, który jest nieocenionym źródłem piękna i młodości dla skóry i włosów. W składzie kosmetyków marki znajdują się również dobroczynnie działające ekstrakty z owsa i jęczmienia, olejki z owoców rokitnika, z awokado czy migdałowy. W portfolio marki są również naturalne olejki eteryczne, pozyskiwane z liści, kwiatów, łodyg i owoców rośliny. Kosmetyki Mohani są tworzone wyłącznie z niezbędnych składników, które są̨ naturalne i przyjazne naturze oraz człowiekowi.
Podróż dookoła świata
Kosmetyki Mohani nawiązują̨ do podroży. Twórcy marki odwiedzili najdalsze zakątki świata w poszukiwaniu inspiracji i sprawdzonych rytuałów pielęgnacyjnych. Składniki wykorzystywane w produktach marki pochodzą z różnych stron świata - z Maroka, Syrii, Włoch, Skandynawii Północnej, Australii czy Indii. Ideą marki jest przygoda, które można odnaleźć w podróżach po świecie, także tym kosmetycznym. Świadoma pielęgnacja, która odpowiada na potrzeby ciała i zmysłów, również może być inspirującą podróżą.
Naturalny rytuał pielęgnacyjny - w zgodzie z Twoimi potrzebami
Produkty marki pozwalają stworzyć swój własny, unikalny rytuał pielęgnacyjny z naturą w roli głównej. W portfolio marki znajdują się kolekcje, które nawiązują do podróży po świecie, m. in. Alfabet Ziemi, Norweski Wiatr, Dziki Ogród, Mohani Smile oraz kolekcja olejków eterycznych. Kolekcja Alfabet Ziemi to przede wszystkim proste, naturalne preparaty: hydrolaty, masła, olejki i sera do twarzy. Każdy z produktów stanowi jeden krok w codziennej podróży do pięknej, zdrowej skóry. Produkty można dopasować do swojego ciała, nastrojów i preferencji. O pielęgnację skóry twarzy zadbają produkty z kolekcji Norweski Wiatr, które czerpią z czystości natury Skandynawii Północnej. Kolekcja Dziki Ogród skutecznie pobudza zmysły dzięki olejkom na bazie owoców. W jej skład wchodzą pięknie pachnące olejki, peelingi oraz musy. Mohani Smile to naturalne produkty do pielęgnacji i higieny jamy ustnej, które zadbają o codzienny, naturalny uśmiech. Kolekcja olejków eterycznych - idealnych do pielęgnacji, kąpieli i masażu - oparta jest wyłącznie na bazie składników COSMOS ORGANIC. Olejki eteryczne to skoncentrowana esencja jednego składnika, która zachowuje maksimum właściwości pielęgnacyjnych i aromaterapeutycznych.
Więcej informacji o marce i produktach Mohani znajduje się na stronie: https://mohani.pl

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.