Komunikaty PR

Mohani - marka stworzona w zgodzie z naturą

2022-10-18  |  01:00
Biuro prasowe

Polskie marki od lat podbijają rynek beauty. Wyróżniają się składem, najwyższą jakością, skutecznością działania oraz światowym poziomem. Nie inaczej jest w przypadku marki Mohani, która w pełni wykorzystuje moc natury. Kosmetyki marki są ekologiczne, wegańskie i produkowane w sposób zrównoważony. Inspiracją do jej powstania były podróże - nie tylko fizyczne, ale również - dzięki świadomej pielęgnacji, odpowiadającej na potrzeby ciała - te duchowe, które pobudzają̨ zmysły. Odkryj markę Mohani i dołącz do podroży w kierunku świadomych wyborów pielęgnacyjnych!

Polska marka naturalnych kosmetyków Mohani powstała w 2004 roku. Obecnie w portfolio marki jest ponad 100 produktów, które wyróżniają się minimalistycznym składem i jednocześnie skutecznością działania, przy minimalnym wpływie na środowisko.

Formuły w zgodzie z naturą

Kosmetyki Mohani to proste formuły, czerpiące z bogactwa czystych i najlepszej jakości składników naturalnych. Dobierane są tak, by tworzyć́ harmonię pomiędzy rezultatami a przyjemnością stosowania. W produktach marki znajdziemy najwyższej jakości naturalne oleje, takie jak olej z opuncji figowej, określany mianem eliksiru młodości ze względu na wyjątkowo wysoką zawartość witaminy E, olej z dzikiej róży mosqueta, będącej bogatym źródłem NNKT i witaminy E oraz olej arganowy bio, który jest nieocenionym źródłem piękna i młodości dla skóry i włosów. W składzie kosmetyków marki znajdują się również dobroczynnie działające ekstrakty z owsa i jęczmienia, olejki z owoców rokitnika, z awokado czy migdałowy. W portfolio marki są również naturalne olejki eteryczne, pozyskiwane z liści, kwiatów, łodyg i owoców rośliny. Kosmetyki Mohani są tworzone wyłącznie z niezbędnych składników, które są̨ naturalne i przyjazne naturze oraz człowiekowi.

Podróż dookoła świata

Kosmetyki Mohani nawiązują̨ do podroży. Twórcy marki odwiedzili najdalsze zakątki świata w poszukiwaniu inspiracji i sprawdzonych rytuałów pielęgnacyjnych. Składniki wykorzystywane w produktach marki pochodzą z różnych stron świata - z Maroka, Syrii, Włoch, Skandynawii Północnej, Australii czy Indii. Ideą marki jest przygoda, które można odnaleźć w podróżach po świecie, także tym kosmetycznym. Świadoma pielęgnacja, która odpowiada na potrzeby ciała i zmysłów, również może być inspirującą podróżą.

Naturalny rytuał pielęgnacyjny - w zgodzie z Twoimi potrzebami

 

Produkty marki pozwalają stworzyć swój własny, unikalny rytuał pielęgnacyjny z naturą w roli głównej. W portfolio marki znajdują się kolekcje, które nawiązują do podróży po świecie, m. in. Alfabet Ziemi, Norweski Wiatr, Dziki Ogród, Mohani Smile oraz kolekcja olejków eterycznych. Kolekcja Alfabet Ziemi to przede wszystkim proste, naturalne preparaty: hydrolaty, masła, olejki i sera do twarzy. Każdy z produktów stanowi jeden krok w codziennej podróży do pięknej, zdrowej skóry. Produkty można dopasować do swojego ciała, nastrojów i preferencji. O pielęgnację skóry twarzy zadbają produkty z kolekcji Norweski Wiatr, które czerpią z czystości natury Skandynawii Północnej. Kolekcja Dziki Ogród skutecznie pobudza zmysły dzięki olejkom na bazie owoców. W jej skład wchodzą pięknie pachnące olejki, peelingi oraz musy. Mohani Smile to naturalne produkty do pielęgnacji i higieny jamy ustnej, które zadbają o codzienny, naturalny uśmiech. Kolekcja olejków eterycznych - idealnych do pielęgnacji, kąpieli i masażu - oparta jest wyłącznie na bazie składników COSMOS ORGANIC. Olejki eteryczne to skoncentrowana esencja jednego składnika, która zachowuje maksimum właściwości pielęgnacyjnych i aromaterapeutycznych.

Więcej informacji o marce i produktach Mohani znajduje się na stronie: https://mohani.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.