Mood Fragrances od YOPE
Naturalne mgiełki do ciała od YOPE, które zaskoczą swoimi zapachami!
YOPE wprowadza na rynek nową linię naturalnych mgiełek do ciała, inspirowaną siłami natury i mocą zwierząt. Trzy piękne, bogate i nietuzinkowe zapachy z serii MOOD FRAGRANCES, wprowadzą Cię w dobry nastrój i pobudzą zmysły.
Przywołują wspomnienia, zwiększają kreatywność, poprawiają samopoczucie — tak działają na nas zapachy. Poszukiwanie oryginalnych kompozycji stało się dziś sposobem na wyrażenie indywidualnych potrzeb oraz dbania o dobry nastrój. Mgiełki zapachowe od YOPE to nie tylko nietuzinkowe nuty zapachowe, ale także zmysłowe doświadczenie, pozwalające przenieść się w inny stan.
Naturalna mgiełka do ciała Holy Tree, którą charakteryzują kadzidlane nuty palo santo, z dodatkiem różowego pieprzu, bergamotki stanowiące głowę zapachu oraz irysa, drzewa sandałowego i paczuli będące jego sercem wraz z bazą z bursztynu, cedru, wetywerii i tonki, przeniesie w świat relaksu i spokoju. Idealna do codziennego użytku, niezależnie od pory dnia i okazji — cisza i spokój w jednym psiknięciu.
Yuzu Cologne to idealny wybór, dla osób szukających energetyzującego zapachu, który orzeźwi i rozjaśni myśli. Głowę zapachu tworzą cytrusowe, świeże nuty yuzu i grejpfruta, serce — optymistyczna werbena i kojąca lawenda, a bazę stonowane aromaty mchu dębowego, paczuli i wetywerii. Ta mieszanka w każdej chwili doda energii i napełni odwagą.
W świat pełen ciepła i słońca można przenieść się dzięki naturalnej mgiełce Sun Atoms Mood Fragrance. Ciepłe nuty cedru, piżma i wanilii stanowiące bazę zapachu, wibrujące nuty limonki, mandarynki i pieprzu stanowiące głowę oraz słodkie serce mgiełki, na które składają się róża, lawenda i jaśmin stworzą wytrawne i świeże połączenie o zapachu gorącego lata. Pomoże odświeżyć zmysły i stawić czoło każdej zmianie.
Mgiełki można stosować na skórę, ale także na ubrania i akcesoria np. pościel. Wszystkie zawierają aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Sprzedawane są w butelkach z atomizerem o pojemności 150 ml w cenie 29,99 zł.
Dostępne w sieci Rossmann i w wybranych najlepszych drogeriach

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.