Komunikaty PR

NOTE Cosmétique już dostępna w drogeriach Rossmann!

2021-04-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

NOTE Cosmétique oferuje kobietom na całym świecie kosmetyki najwyższej jakości. Jeśli cenicie silnie napigmentowane, dostosowane do każdego rodzaju i odcienia skóry produkty do makijażu ust, oczu, twarzy i paznokci, to te kosmetyki są właśnie dla Was.

NOTE tworzy dla konsumentów podejmujących świadome decyzje przy zakupie produktów. Jesteśmy obecni w ponad 70 krajach na całym świecie i wiemy, jak ważne jest zaspokojenie potrzeb klientów nie tylko pod względem jakości czy ceny, ale także innych czynników zgodnych z ich osobistymi oczekiwaniami. To kosmetyki jakich potrzebujecie – sygnowane logo PETA Cruelty-free, certyfikowane przez Halal, bez parabenów. Testowane dermatologicznie i okulistycznie. Formuły wzbogacone są składnikami pielęgnacyjnymi i wzmacniającymi, takimi jak naturalne olejki i witaminy. Słowo Cosmétique stanowi tę część logo, która oddaje hołd ulubionej inspiracji naszej marki – Paryżowi. To dynamiczne miasto aż kipi kreatywnością w modzie, urodzie i sztuce. Tętniąca życiem, wielokulturowa energia Paryża zainspirowała twórców marki do zwrócenia uwagi na każdy istniejący rodzaj piękna. Misją NOTE Cosmétique jest umożliwienie każdej kobiecie, w każdej kulturze i na każdym etapie życia, odkrywania – poprzez wyjątkowe piękno – najlepszej wersji siebie.

Liczy się dla nas to, że reprezentujemy kobiety, które próbują znaleźć najlepszą wersję siebie i dobrze się z tym czują. Dlatego celebrujemy każdą kobietę, w każdej kulturze i na każdym etapie jej życia – mówi pracująca w Paryżu dyrektor marketingu Jackie Celestin. – Naszą dewizą jest hasło „Spread Beauty”, czyli szerz piękno. Bo piękno, to nie tylko to, co mamy dla siebie, ale również to, czym chcemy się dzielić z innymi. 

W polskiej ofercie w drogerii Rossmann już można zakupić w sklepach stacjonarnych i on-line linie pomadek, tuszów do rzęs, podkładów, pudrów, korektory, bazy pod makijaż, eyelinery i kremy BB. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.