NOTE Cosmétique już dostępna w drogeriach Rossmann!
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
NOTE Cosmétique oferuje kobietom na całym świecie kosmetyki najwyższej jakości. Jeśli cenicie silnie napigmentowane, dostosowane do każdego rodzaju i odcienia skóry produkty do makijażu ust, oczu, twarzy i paznokci, to te kosmetyki są właśnie dla Was.
NOTE tworzy dla konsumentów podejmujących świadome decyzje przy zakupie produktów. Jesteśmy obecni w ponad 70 krajach na całym świecie i wiemy, jak ważne jest zaspokojenie potrzeb klientów nie tylko pod względem jakości czy ceny, ale także innych czynników zgodnych z ich osobistymi oczekiwaniami. To kosmetyki jakich potrzebujecie – sygnowane logo PETA Cruelty-free, certyfikowane przez Halal, bez parabenów. Testowane dermatologicznie i okulistycznie. Formuły wzbogacone są składnikami pielęgnacyjnymi i wzmacniającymi, takimi jak naturalne olejki i witaminy. Słowo Cosmétique stanowi tę część logo, która oddaje hołd ulubionej inspiracji naszej marki – Paryżowi. To dynamiczne miasto aż kipi kreatywnością w modzie, urodzie i sztuce. Tętniąca życiem, wielokulturowa energia Paryża zainspirowała twórców marki do zwrócenia uwagi na każdy istniejący rodzaj piękna. Misją NOTE Cosmétique jest umożliwienie każdej kobiecie, w każdej kulturze i na każdym etapie życia, odkrywania – poprzez wyjątkowe piękno – najlepszej wersji siebie.
Liczy się dla nas to, że reprezentujemy kobiety, które próbują znaleźć najlepszą wersję siebie i dobrze się z tym czują. Dlatego celebrujemy każdą kobietę, w każdej kulturze i na każdym etapie jej życia – mówi pracująca w Paryżu dyrektor marketingu Jackie Celestin. – Naszą dewizą jest hasło „Spread Beauty”, czyli szerz piękno. Bo piękno, to nie tylko to, co mamy dla siebie, ale również to, czym chcemy się dzielić z innymi.
W polskiej ofercie w drogerii Rossmann już można zakupić w sklepach stacjonarnych i on-line linie pomadek, tuszów do rzęs, podkładów, pudrów, korektory, bazy pod makijaż, eyelinery i kremy BB.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.