Notino prezentuje: bestsellerowy toner Thayers od teraz dostępny w Europie!
Kolejna kultowa marka w portfolio Notino. Do ponad 83. tysięcy produktów, jakie znajdują się w ofercie czeskiego giganta dołącza Thayers Natural Remedies – marka obecna w branży kosmetycznej od ponad 175 lat. Od teraz amerykański nr 1 wśród toników do twarzy, uwielbiany przez gwiazdy i będący jednym z najbardziej cenionych produktów w branży kosmetycznej jest dostępny w ofercie Notino.
Od teraz klienci Notino z całej Europy, znajdą w ofercie autoryzowanego sprzedawcy starannie dobraną kolekcję toników i mgiełek Thayers, odpowiednich dla wszystkich rodzajów skóry. Produkty powstałe w 98% ze składników pochodzenia naturalnego o wegańskiej formule posiadają certyfikat PETA cruelty-free. Z racji, że Notino chce odpowiadać na potrzeby, jak najszerszego grona, toniki do twarzy Thayers, które pojawiły się w ofercie sklepu internetowego, są dostępne w sześciu wariantach zapachowych: płatki róży, ogórek, lawenda, kokos, bezzapachowy i oryginalny zapach Thayers.
– Naszym głównym celem jest to, by być wyborem numer 1. zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów, dlatego nieustannie pracujemy nad poszerzeniem naszego portfolio o nowe produkty renomowanych i znanych producentów. Cieszymy się, że Thayers – marka z tak długą tradycją dołącza do grona naszych zaufanych partnerów – mówi Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer w Notino.
Marka z tradycją
Thayers Natural Remedies została założona przez 21-letniego dr. Henry'ego Thayera w 1843 r., który praktykował medycynę zanim otworzył swoją pierwszą aptekę w Cambridge, w stanie Massachusetts. Po serii udanych eksperymentów Thayer rozpoczął produkcję płynnych ekstraktów. W czasie wojny secesyjnej jego produkty cieszyły się popularnością wśród wojska, a jego firma, Henry Thayer & Co, bardzo szybko zaczęła pełnić rolę dostawcy produktów niezbędnych do zaopatrzenia szpitalnego. W rezultacie marka stała się największym producentem farmaceutycznym w Ameryce, a z czasem Thayer stale poszerzał swoją linię ekstraktów ziołowych. Oferta zwiększyła się do ponad 800 produktów w postaci naparów, okładów, syropów, nalewek i win.
Skład produktów
Produkty Thayers powstały na bazie dwóch głównych składników. Pierwszy z nich to oczar wirginijski – roślina słynąca z właściwości leczniczych, która działa kojąco, wyrównuje koloryt skóry i nadaje jej poczucie świeżości. Drugim składnikiem jest aloes – roślina z rodziny sukulentów o właściwościach przeciwzapalnych i antyseptycznych, która nawilża, odżywia i pomaga zachować zdrową skórę. Ten unikalny mix to powód, dla którego marka cieszy się dziś tak dużą popularnością. Oba składniki posiadają certyfikat organiczny i są uprawiane wyłącznie dla Thayers Herbal Remedies na rodzinnej farmie w Fairfield County, w stanie Connecticut. To właśnie wieloletnie zaangażowanie w produkcję najwyższej jakości skutecznych kosmetyków powstałych w duchu cruelty free sprawiło, że tonik do twarzy Thayers Herbal Remedies jest numerem jeden w USA, a jego wskaźnik repurchase wynosi 91%.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.