NOWOŚĆ 2020! REPAGEN® HYALURON SELECTION 7
Com&Media
Bagatela 11, lok. 18
00-585 Warszawa
paulina.bonarek|com-and-media.pl| |paulina.bonarek|com-and-media.pl
+48 539 622 032
www.com-and-media.pl
NOWOŚĆ 2020!
REPAGEN® HYALURON SELECTION 7
7-KROTNA MOC NAWILŻAJĄCA TWOJĄ SKÓRĘ
Efektem regularnego stosowania serii kosmetyków Repagen® Hyaluron Selection 7 jest wypełnienie konturów twarzy (dzięki intensywnemu nawodnieniu), ujędrnienie i uelastycznienie skóry oraz wyraźne spłycenie zmarszczek i bruzd dzięki zawartości:
• kwasu hialuronowego o pięciu różnych typach cząsteczek zapewnia maksymalną aktywność zarówno na powierzchni naskórka, jak i w głębokich warstwach. Uzyskane w ten sposób nawodnienie tkanek sprzyja przenikaniu innych składników biologicznie czynnych,
• kompleksu kwasu poliglukuronowego z ekstraktem drożdży sprzyja syntezowaniu własnego kwasu hialuronowego przez skórę; wspiera syntezę elastyny, poprawiając sprężystość skóry,
• ekstraktu z liści Alpina galanga, znanej również jako tajski imbir czy dziki kardamon stymuluje tworzenie enzymu HAS2, który z kolei aktywuje syntezę przez skórę własnego kwasu hialuronowego. Znany w Chinach już w XII wieku, a obecnie bardzo popularny jako roślina lecznicza, posiada właściwość zwalczania niebezpiecznych dla zdrowej skóry grzybów i bakterii, w tym gronkowca złocistego.
REPAGEN® HYALURON SELECTION 7
24H HYDRA CREAM
Cena: 260 zł/ 50 ml
24H HYDRA CREAM 50 ml
Odżywczo-napinający krem na dzień i na noc optymalnie zaopatruje skórę w wilgoć, kumulując ją na wiele godzin po aplikacji.
Obecność precyzyjnie dobranych składników biologicznie czynnych, stwarza doskonałe warunki do pobudzenia w skórze systemów naprawczych.
Połączenie 5-ciu typów kwasu hialuronowego z witaminą E, tridekanem i undekanem stanowi bazę dla aktywności pozostałych składników z grupy anti-aging. Udowodnione naukowo przeciwstarzeniowe działanie ekstraktu z liści Alpinia galanga przyczynia się do wygładzenia skóry, poprawy jej napięcia i elastyczności.
Dzięki delikatnej, doskonale wchłanianej przez naskórek konsystencji 24h HYDRA CREAM polecany jest dla każdego typu skóry dojrzałej, szarej, zmęczonej, źle tolerującej ciężkie i tłuste kremy. Nie pozostawia na jej powierzchni tłustego filmu. Po aplikacji kremu skóra jest matowa i aksamitna w dotyku.
HYDRA FLUID
Cena: 180 zł/ 30 ml
Koncentrat składników aktywnych o żelowej konsystencji przeznaczony jest dla każdego typu skóry dojrzałej tłustej i mieszanej do aplikacji na skórę twarzy i szyi jako baza dla 24H HYDRA CREAM.
Wysokoskoncentrowana zawartość 5-ciu różnych typów kwasu hialuronowego przyczynia się do liftingu, a tym samym wygładzenia skóry twarzy.
Efekt ten zostaje wsparty kompleksem kwasu poliglukuronowego z ekstraktem drożdży. Pobudza on syntezę własnego kwasu hialuronowego, wypełniając tym samym zmarszczki i bruzdy od wewnątrz. Dodatkowo obecność seryny wzmacnia strukturę naturalnej bariery ochronnej naskórka, blokując zasoby wilgoci w skórze oraz zmniejszając podatność na podrażnienia.
HYDRA EYE CARE CREAM
Cena: 180 zł/ 20 ml
Aksamitny krem anti-aging do pielęgnacji delikatnej skóry okolic oczu.
Wielopostaciowy kwas hialuronowy stanowi doskonałą bazę kremu bogatego w składniki pochodzenia naturalnego. Należy do nich między innymi olej z nasion słonecznika. O jego wyjątkowości decyduje bogaty skład oparty w 90% na obecności cennych kwasów tłuszczowych NNKT i witaminy E. Wzmacnia barierę ochronną naskórka poprzez stymulowanie produkcji ceramidów i cholesterolu - dwóch głównych składników zdrowych komórek skóry.
Dodatkowo ekstrakt z hydrolizowanych drożdży oraz ekstrakt z liści Alpinia galanga poprawiają w widoczny sposób stan napięcia skóry, spłycają drobne zmarszczki i hamują proces powstawania nowych.
O marce KLAPP
KLAPP Cosmetics jest pionierem w świecie piękna i synonimem innowacyjnych zabiegów kosmetycznych, które wyprzedzają swoje czasy. „Made in Germany“ oznacza dla nas gwarancję jakości. Ponad 30-letnie doświadczenie i nieprzerwane badanie oraz rozwój najnowszych substancji czynnych i metod prowadzą do najwyższego zadowolenia klientów. Główną zaletą w przypadku niezwykłych zabiegów i produktów marki KLAPP są innowacyjne i różnorodne koncepcje zastosowania, które wraz z produktami do stosowania w domu tworzą konsekwentną kontynuacją pielęgnacji.
Wszystkie koncepcje KLAPP tworzone są dla każdego typu skóry i każdego stanu skóry, dla Niej i dla Niego, dla twarzy i ciała - dla pełnego piękna. Wynikiem są doskonałe, indywidualne produkty dla pielęgnacji, regeneracji i wellness.
www.klapp-cosmetics.pl
Wiosenna moc mgiełek do włosów
Jak zadbać o włosy zgodnie z ich potrzebami?
Make-up no make-up trendem wiosny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.