NOWOŚĆ 2020! REPAGEN® HYALURON SELECTION 7
Com&Media
Bagatela 11, lok. 18
00-585 Warszawa
paulina.bonarek@com-and-media.pl
+48 539 622 032
www.com-and-media.pl
NOWOŚĆ 2020!
REPAGEN® HYALURON SELECTION 7
7-KROTNA MOC NAWILŻAJĄCA TWOJĄ SKÓRĘ
Efektem regularnego stosowania serii kosmetyków Repagen® Hyaluron Selection 7 jest wypełnienie konturów twarzy (dzięki intensywnemu nawodnieniu), ujędrnienie i uelastycznienie skóry oraz wyraźne spłycenie zmarszczek i bruzd dzięki zawartości:
• kwasu hialuronowego o pięciu różnych typach cząsteczek zapewnia maksymalną aktywność zarówno na powierzchni naskórka, jak i w głębokich warstwach. Uzyskane w ten sposób nawodnienie tkanek sprzyja przenikaniu innych składników biologicznie czynnych,
• kompleksu kwasu poliglukuronowego z ekstraktem drożdży sprzyja syntezowaniu własnego kwasu hialuronowego przez skórę; wspiera syntezę elastyny, poprawiając sprężystość skóry,
• ekstraktu z liści Alpina galanga, znanej również jako tajski imbir czy dziki kardamon stymuluje tworzenie enzymu HAS2, który z kolei aktywuje syntezę przez skórę własnego kwasu hialuronowego. Znany w Chinach już w XII wieku, a obecnie bardzo popularny jako roślina lecznicza, posiada właściwość zwalczania niebezpiecznych dla zdrowej skóry grzybów i bakterii, w tym gronkowca złocistego.
REPAGEN® HYALURON SELECTION 7
24H HYDRA CREAM
Cena: 260 zł/ 50 ml
24H HYDRA CREAM 50 ml
Odżywczo-napinający krem na dzień i na noc optymalnie zaopatruje skórę w wilgoć, kumulując ją na wiele godzin po aplikacji.
Obecność precyzyjnie dobranych składników biologicznie czynnych, stwarza doskonałe warunki do pobudzenia w skórze systemów naprawczych.
Połączenie 5-ciu typów kwasu hialuronowego z witaminą E, tridekanem i undekanem stanowi bazę dla aktywności pozostałych składników z grupy anti-aging. Udowodnione naukowo przeciwstarzeniowe działanie ekstraktu z liści Alpinia galanga przyczynia się do wygładzenia skóry, poprawy jej napięcia i elastyczności.
Dzięki delikatnej, doskonale wchłanianej przez naskórek konsystencji 24h HYDRA CREAM polecany jest dla każdego typu skóry dojrzałej, szarej, zmęczonej, źle tolerującej ciężkie i tłuste kremy. Nie pozostawia na jej powierzchni tłustego filmu. Po aplikacji kremu skóra jest matowa i aksamitna w dotyku.
HYDRA FLUID
Cena: 180 zł/ 30 ml
Koncentrat składników aktywnych o żelowej konsystencji przeznaczony jest dla każdego typu skóry dojrzałej tłustej i mieszanej do aplikacji na skórę twarzy i szyi jako baza dla 24H HYDRA CREAM.
Wysokoskoncentrowana zawartość 5-ciu różnych typów kwasu hialuronowego przyczynia się do liftingu, a tym samym wygładzenia skóry twarzy.
Efekt ten zostaje wsparty kompleksem kwasu poliglukuronowego z ekstraktem drożdży. Pobudza on syntezę własnego kwasu hialuronowego, wypełniając tym samym zmarszczki i bruzdy od wewnątrz. Dodatkowo obecność seryny wzmacnia strukturę naturalnej bariery ochronnej naskórka, blokując zasoby wilgoci w skórze oraz zmniejszając podatność na podrażnienia.
HYDRA EYE CARE CREAM
Cena: 180 zł/ 20 ml
Aksamitny krem anti-aging do pielęgnacji delikatnej skóry okolic oczu.
Wielopostaciowy kwas hialuronowy stanowi doskonałą bazę kremu bogatego w składniki pochodzenia naturalnego. Należy do nich między innymi olej z nasion słonecznika. O jego wyjątkowości decyduje bogaty skład oparty w 90% na obecności cennych kwasów tłuszczowych NNKT i witaminy E. Wzmacnia barierę ochronną naskórka poprzez stymulowanie produkcji ceramidów i cholesterolu - dwóch głównych składników zdrowych komórek skóry.
Dodatkowo ekstrakt z hydrolizowanych drożdży oraz ekstrakt z liści Alpinia galanga poprawiają w widoczny sposób stan napięcia skóry, spłycają drobne zmarszczki i hamują proces powstawania nowych.
O marce KLAPP
KLAPP Cosmetics jest pionierem w świecie piękna i synonimem innowacyjnych zabiegów kosmetycznych, które wyprzedzają swoje czasy. „Made in Germany“ oznacza dla nas gwarancję jakości. Ponad 30-letnie doświadczenie i nieprzerwane badanie oraz rozwój najnowszych substancji czynnych i metod prowadzą do najwyższego zadowolenia klientów. Główną zaletą w przypadku niezwykłych zabiegów i produktów marki KLAPP są innowacyjne i różnorodne koncepcje zastosowania, które wraz z produktami do stosowania w domu tworzą konsekwentną kontynuacją pielęgnacji.
Wszystkie koncepcje KLAPP tworzone są dla każdego typu skóry i każdego stanu skóry, dla Niej i dla Niego, dla twarzy i ciała - dla pełnego piękna. Wynikiem są doskonałe, indywidualne produkty dla pielęgnacji, regeneracji i wellness.
www.klapp-cosmetics.pl

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.