Komunikaty PR

NOWOŚĆ! #cleanbeauty w demakijażu polskiej marki Yolyn

2022-09-28  |  10:22
Biuro prasowe

Yolyn to marka, w której ofercie znajdziemy kosmetyki z naturalnym i bezpiecznym składem. Podbija serca Polek niestandardową komunikacją oraz świetnymi składami. Jej produkty zarażają dobrą energią, motywują do dbania o siebie i inspirują do działania, zgodnie z głównym przekazem brandu - #LoveYourselfFirst. Teraz marka postanowiła ruszyć z nową serią kosmetyków do demakijażu. 

 

Nowość Yolyn to dwie linie do demakijażu – nawilżająca i łagodząca. W każdej z nich znajduje się płyn oraz żel, które skutecznie usuwają makijaż wodoodporny oraz zanieczyszczenia z całego dnia. Każdy produkt gwarantuje błyskawiczny efekt już w 5 sekund. To Ty decydujesz, którą konsystencję wybierasz – płynną czy żelową. Jeśli jesteś fanem rutyny pielęgnacyjnej step by step, możesz używać obu kosmetyków i cieszyć się piękną skórą. Formuły wzbogacone między innymi o kwas hialuronowy, aloes i wodę różaną, zawierają do 97% składników naturalnych i pochodzenia naturalnego.  Receptura pozbawiona SLES-u, sulfatów donorów formaldehydu i alergenów to prawdziwa gratka dla fanów trendu #cleanbeauty.

 

Marka aktywnie promuje ideę zrównoważonego rozwoju i ruch zero waste. Stawiając na ekorozwój, zachęca swoje klientki do podejmowania proekologicznych działań, między innymi poprzez projektowanie opakowań tak, by można było ponownie je wykorzystać.

 

Właścicielem marki Yolyn jest Tenex, wiodący producent i dystrybutor kosmetyków, który funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. Efekty prac marek z grupy Tenex zostały wyróżnione prestiżowymi nagrodami, m.in. Qltowy Kosmetyk, Kobieca Marka Roku czy Perła Rynku Kosmetycznego.

 

Więcej o Yolyn można dowiedzieć się z mediów społecznościowych (Instagram, Facebook).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.