NOWOŚĆ! #cleanbeauty w demakijażu polskiej marki Yolyn
Yolyn to marka, w której ofercie znajdziemy kosmetyki z naturalnym i bezpiecznym składem. Podbija serca Polek niestandardową komunikacją oraz świetnymi składami. Jej produkty zarażają dobrą energią, motywują do dbania o siebie i inspirują do działania, zgodnie z głównym przekazem brandu - #LoveYourselfFirst. Teraz marka postanowiła ruszyć z nową serią kosmetyków do demakijażu.
Nowość Yolyn to dwie linie do demakijażu – nawilżająca i łagodząca. W każdej z nich znajduje się płyn oraz żel, które skutecznie usuwają makijaż wodoodporny oraz zanieczyszczenia z całego dnia. Każdy produkt gwarantuje błyskawiczny efekt już w 5 sekund. To Ty decydujesz, którą konsystencję wybierasz – płynną czy żelową. Jeśli jesteś fanem rutyny pielęgnacyjnej step by step, możesz używać obu kosmetyków i cieszyć się piękną skórą. Formuły wzbogacone między innymi o kwas hialuronowy, aloes i wodę różaną, zawierają do 97% składników naturalnych i pochodzenia naturalnego. Receptura pozbawiona SLES-u, sulfatów donorów formaldehydu i alergenów to prawdziwa gratka dla fanów trendu #cleanbeauty.
Marka aktywnie promuje ideę zrównoważonego rozwoju i ruch zero waste. Stawiając na ekorozwój, zachęca swoje klientki do podejmowania proekologicznych działań, między innymi poprzez projektowanie opakowań tak, by można było ponownie je wykorzystać.
Właścicielem marki Yolyn jest Tenex, wiodący producent i dystrybutor kosmetyków, który funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. Efekty prac marek z grupy Tenex zostały wyróżnione prestiżowymi nagrodami, m.in. Qltowy Kosmetyk, Kobieca Marka Roku czy Perła Rynku Kosmetycznego.
Więcej o Yolyn można dowiedzieć się z mediów społecznościowych (Instagram, Facebook).

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.