Komunikaty PR

NOWOŚĆ YOSKINE SLIM SHOCK ZABIEG NIACYNAMID + L-KARNITYNA SILNE WYSZCZUPLENIE

2022-02-02  |  10:25
Biuro prasowe

Wiedza na temat zdrowego stylu życia na przestrzeni ostatnich lat zdecydowanie wzrasta. Zdrowe odżywianie połączone z regularną aktywnością fizyczną jest dla wielu kobiet codziennością. Jak poradzić sobie z brakiem jędrności skóry bądź uporczywym, niepożądanym cellulitem? Warto zadbać o świadomy wybór preparatów do pielęgnacji. Dzięki systematycznej aplikacji uzupełnionej masażem, starcie z nowo powstałymi rozstępami i  antycellulitowa walka nie będzie problemem. Yoskine Slim Shock  to kosmetyki o najwyższej jakości składników. Produkty w linii powstały na bazie trzech substancji: kofeiny, kolagenu i niacynamidu+ L - karnityny. Podane na skórę w wysokich dawkach, dzięki czemu działanie jest natychmiastowe, a efekty zauważalne od zaraz.

 

YOSKINE SLIM SHOCK ZABIEG NIACYNAMID + L-KARNITYNA SILNE WYSZCZUPLENIE HOT SAUNA

Cena: 39,99 PLN
Pojemność: 200 ML

Profesjonalny, 5%-owy koncentrat NIACYNAMIDU
i L-KARNITYNY
, który silnie wspomaga procesy redukujące cellulit. Modeluje sylwetkę, wysmukla ją, a także przywraca jędrność i elastyczność skóry. Poprawia koloryt skóry oraz przeciwdziała procesom starzenia. Dzięki efektowi HOT SAUNA rozgrzewa skórę tuż po aplikacji, co znakomicie wpływa na efekty wyszczuplające.


SKŁADNIKI AKTYWNE:
 

 - NIACYNAMID + L-KARNITYNA 5% – wysoko skoncentrowany kompleks składników silnie wspomagający procesy redukujące cellulit i wysmuklające sylwetkę. Intensywnie wygładza i ujędrnia. Przywraca elastyczność i odpowiednie nawilżenie skóry.

 

 - SOYBEAN OIL – olej sojowy, który wspomaga szybką poprawę kondycji skóry, działa kojąco, wygładzająco i zmiękczająco na skórę.

 

Sposób użycia: Codziennie wieczorem wmasować preparat w miejsca przeznaczone do wyszczuplenia i objęte cellulitem. W celu zwiększenia skuteczności połączyć aplikację z masażem. Stosować regularnie. Umyć ręce po aplikacji. Produkt daje uczucie grzania, które przez osoby o skórze wrażliwej może być odczuwalne bardziej intensywnie.

 

 

DODATKOWE INFORMACJE O SKŁADNIKACH I PRODUKATCH:

 

https://www.kosmopedia.org/

 

https://www.yoskine.com/pl/home/

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.