Komunikaty PR

NOWOŚĆ YOSKINE SLIM SHOCK ZABIEG KOFEINA NA CELLULIT OPORNY WODNY I LIPIDOWY

2022-02-02  |  11:35
Biuro prasowe

Wiedza na temat zdrowego stylu życia na przestrzeni ostatnich lat zdecydowanie wzrasta. Zdrowe odżywianie połączone z regularną aktywnością fizyczną jest dla wielu kobiet codziennością. Jak poradzić sobie z brakiem jędrności skóry bądź uporczywym, niepożądanym cellulitem? Warto zadbać o świadomy wybór preparatów do pielęgnacji. Dzięki systematycznej aplikacji uzupełnionej masażem, starcie z nowo powstałymi rozstępami i  antycellulitowa walka nie będzie problemem. Yoskine Slim Shock  to kosmetyki o najwyższej jakości składników. Produkty w linii powstały na bazie trzech substancji: kofeiny, kolagenu i niacynamidu+ L - karnityny. Podane na skórę w wysokich dawkach, dzięki czemu działanie jest natychmiastowe, a efekty zauważalne od zaraz.

YOSKINE SLIM SHOCK ZABIEG KOFEINA NA CELLULIT OPORNY WODNY I LIPIDOWY

 

Cena: 39,99 PLN
Pojemność: 200 ML

 

Profesjonalny, 5%-owy koncentrat CZYSTEJ KOFEINY dla osób z zaawansowanymi stadiami cellulitu różnego pochodzenia, w tym z cellulitem wodnym i lipidowym. Działa wyjątkowo intensywnie, aby zniwelować widoczność nawet znacznych skupisk komórek tłuszczowych, występujących w postaci nierówności skóry i grudek. Preparat ułatwia wyszczuplanie i pomaga zredukować nadmiar krągłości. Pozostawia skórę głęboko nawilżoną, ujędrnioną oraz wygładzoną.
 

SKŁADNIKI AKTYWNE:

 

 - KOFEINA 5% – wysoko skoncentrowana kofeina skutecznie likwiduje cellulit, wyszczupla i wspomagając naturalny drenaż, pobudza mikrokrążenie. Poprawia teksturę skóry, która staje się wyraźnie gładsza.

 

 - COFFEE OIL – olej z zielonej kawy, bogaty w kwas kawowy, wspomaga szybką poprawę kondycji skóry, wygładzając ją i ujędrniając oraz spowalniając procesy starzenia.

 

Sposób użycia: Rano i wieczorem wmasować preparat w miejsca objęte cellulitem lub narażone na jego występowanie. W celu zwiększenia skuteczności połączyć aplikację z masażem lub szczotkowaniem ciała. Stosować regularnie.

 

DODATKOWE INFORMACJE O SKŁADNIKACH I PRODUKATCH:

 

https://www.kosmopedia.org/

 

https://www.yoskine.com/pl/home/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.