Nowy sklep internetowy marki Polana – pełen program dwukierunkowej pielęgnacji
Naturalna pielęgnacja z roku na rok staje się coraz bardziej powszechna. Doskonale wie o tym marka Polana, która wychodzi naprzeciw osobom pragnącym kompleksowo podejść do dbania o skórę. Marka właśnie otworzyła swój sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami oraz suplementami diety. Od teraz pełna oferta innowacyjnych programów pielęgnacyjnych jest dostępna w jednym miejscu – na www.e-polana.com.
W czasach, kiedy sprzedaż online zyskuje coraz większą popularność, Polana stawia na nowoczesne rozwiązania. Marka właśnie uruchomiła swój sklep internetowy, dostępny pod adresem www.e-polana.com. Wszystkie produkty marki wraz z dokładnym opisem składników dostępne są w jednym miejscu. Wystarczy jedno kliknięcie, a w ciągu kilku dni wybrane kosmetyki i suplementy zostaną dostarczone pod wskazany adres. Aby ułatwić konsumentom wybór i usprawnić proces zakupowy, w sklepie internetowym Polana funkcjonują specjalne filtry, dające możliwość indywidualnego doboru produktów, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby skóry. Dostawy produktów kupionych w e-sklepie są realizowane przesyłką kurierską lub do paczkomatów. Bezpłatna dostawa ma miejsce dla zamówień już powyżej 69,99 PLN. Przesyłki kurierskie są dostarczane również do wybranych krajów poza Polską.
Polana to marka polecana dla kobiet, które doceniają moc płynącą z naturalnej pielęgnacji. Podstawą wszystkich produktów jest ekstrakt z czerwonej koniczyny, która wspiera kobiety na całym świecie w trosce o dobrą kondycję oraz zdrową skórę. Nazywana rośliną kobiet stanowi cenny składnik w codziennym rytuale pielęgnacyjnym – sprawia, że cera staje się zauważalnie odmłodzona, a jej koloryt zostaje wyrównany. Jednak lista zalet czerwonej koniczyny jest znacznie dłuższa. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników, zmniejszając przy tym wysuszenie naskórka. Dodatkowo, roślina pozytywnie wpływa na sprężystość oraz elastyczność skóry, dzięki dużej zawartości flawonoidów i antocyjanów. Dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o niezwykłych właściwościach ziół i roślin zawartych w produktach Polana marka przygotowała specjalne Vademecum botaniczne – prawdziwą skarbnicę wiedzy, dostępną na stronie www.herbapol-polana.com.
Polana zachęca kobiety do tego, aby dbać o siebie zarówno od zewnątrz – dzięki kosmetykom, jak i od wewnątrz – dzięki suplementom diety. To koncept dwukierunkowej pielęgnacji. W ofercie marki Polana znajdują się 3 programy pielęgnacyjne czerpiące z dobrodziejstw czerwonej koniczyny. Każdy z nich został też uzupełniony o dodatkowe, cenne składniki roślinne. Linia Nawilżanie oparta jest na mocy chabra bławatka i przywraca skórze zdrową kondycję. Nadaje się do każdego typu cery, która potrzebuje nawilżenia. Rewitalizacja ze stokrotką to pielęgnacja rekomendowana dla skóry zmęczonej, o osłabionej kondycji. Natomiast seria Odmładzanie z makiem lekarskim dedykowana jest skórze dojrzałej, z oznakami utraty elastyczności oraz widocznymi zmarszczkami (zarówno mimicznymi, jak i wiekowymi).
Wsród kosmetyków Polana można znaleźć wiele ciekawych propozycji – m.in. sera olejowe z zatopionymi płatkami kwiatów, delikatną mgiełkę do twarzy, kremy na dzień i na noc, maseczki i pomadki. A do tego specjalnie opracowane suplementy diety, zawierające kompozycje ekstraktów roślinnych, witamin i minerałów.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.