Komunikaty PR

Odkryj kosmetyki inspirowane naturą i stylem zero waste od Auna Vegan

2022-03-15  |  01:00
Biuro prasowe

Odkryj moc darów natury z marką Auna Vegan! Naturalne kosmetyki oparte na oryginalnych, roślinnych recepturach, przyjaznych naturze i zwierzętom, a do tego zdrowy styl życia, to filozofia założycielki marki Auna Vegan. Wytwarzanie wegańskich produktów okazało się nie tylko jej pasją, ale także sposobem życia. Na spotkanie z niezwykłą marką kosmetyków oraz ich twórczynią zapraszamy do Galerii Dominikańskiej od 14 marca. Auna Vegan otwiera swój kiosk w formacie pop-up’u, znajdującym się na  poziomie (-1) we wrocławskiej galerii. Poznaj moc unikalnych formuł tej marki i przekonaj się o ich działaniu na własnej skórze!

Auna Vegan to coś więcej niż kosmetyki naturalne. To idealne połączenie pielęgnacji urody z dbałością o dobre samopoczucie w zgodzie z naturą. Marka powstała z miłości do fauny i flory oraz potrzeby wytwarzania dobrej jakości kosmetyków w duchu ‘zero waste’. Za firmą stoi Anna Kościelnik – z wykształcenia chemik kosmetyczny, z zamiłowania twórczyni naturalnych produktów. Auna Vegan stawia na naturalne produkty i proste receptury, składniki pozbawione parabenów. Produkcja koncentruje się na produktach wegańskich, bazujących przede wszystkim na ekstraktach roślinnych i ziołowych, wyciągach roślinnych i składnikach mineralnych. Tutaj wszystko jest naturalne, pachnące i zapakowane w estetyczne, a co najważniejsze przyjazne dla środowiska opakowania, które nadają się do wtórnego wykorzystania. Kosmetyki wytwarzane są w małych partiach, po to, by były zawsze świeże. Stworzone dla każdego, bez ograniczeń ideologicznych. Auna Vegan jest także aktywnie zaangażowana w działalność proekologiczną, przekazując procent z uzyskanych dochodów na rzecz zwierząt.

- Uwielbiamy naturę, promienny wygląd oraz nieskomplikowana pielęgnację. Te zamiłowania pozwalają nam tworzyć dobrej jakości kosmetyki naturalne. Filozofia marki Auna Vegan opiera się na wykorzystaniu mocy roślinnych składników i byciu w ten sposób bliżej natury - mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan i dodajeZ pasją tworzymy wielozadaniowe kosmetyki, polecane dla wszystkich typów cery. W naszej ofercie można znaleźć produkty przeznaczone dla kobiet w ciąży, do pielęgnacji skóry niemowląt i małych dzieci. Ze względu na naturalny skład, są one również dobrze tolerowane przez skórę problematyczną.

 

W nowo otwartym wrocławskim koncepcie, urządzonym w naturalnym, harmonijnym stylu znajduje się mnóstwo półek z  produktami Auna Vegan, przeznaczonymi do codziennej pielęgnacji twarzy i ciała. Propozycje kosmetyczne z pewnością przypadną do gustu wrocławianom – oprócz kremów, peelingów, dezodorantów, maseł, maseczek, past czyszczących, mydeł, eliksirów, hydrolatów, szamponów i odżywek w kostce do włosów, w ofercie znajdują się także sole do kąpieli, a także akcesoria do codziennej pielęgnacji oraz zapachowe dodatki do domu w postaci świec sojowych, naturalnych perfum do wnętrz czy olejków eterycznych. Klienci znajdą także wielorazowe produkty do higieny osobistej oraz akcesoria kosmetyczne stworzone z materiałów przyjaznych środowisku. Doświadczona obsługa na miejscu pomoże dobrać odpowiedni kosmetyk, udzieli informacji związanych z recepturą każdego z produktów, a także zapakuje produkt na prezent.

Odwiedzając stoisko Auna Vegan 19 marca będzie można skorzystać na miejscu z porad założycielki i  w  zakresie kosmetyków – dowiedzieć się o ich składzie i właściwościach, aby wybrać te najlepsze dla siebie. Z  okazji debiutu marki, w najbliższą sobotę (19 marca), Auna Vegan zaplanowała specjalną promocję – za zrobione zakupy każdy klient otrzyma rabat w wysokości 15%; w tym dniu rozdawane będą wrocławianom także bezpłatnie próbki, które ułatwią im dobór odpowiednich kosmetyków.

- Cieszymy się z faktu, że z produktami Auna Vegan dotarliśmy do Wrocławia! Liczymy na to, że nasza oferta sprosta oczekiwaniom i gustom wrocławian. Każda osoba odwiedzająca nasz punkt w Galerii Dominikańskiej, może liczyć na przyjazne, indywidualne podejście – u nas otrzyma profesjonalne wsparcie między innymi w zakresie informacji o właściwościach produktów, efektów kuracji czy aktualnych promocji. Jako założycielka marki, a zarazem pasjonatka kosmetyków naturalnych, deklaruję pomoc klientom w doborze odpowiednich produktów dla siebie bądź bliskiej osoby– mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan.

Obecność marki Auna Vegan we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej to efekt wyróżnienia, jakie otrzymała w I edycji konkursu ”Wygraj pop-up store!” ogłoszonym przez Atrium Poland Real Estate, właściciela Galerii Dominikańskiej. Projekt skierowany jest do młodych polskich marek, pragnących rozwinąć swój dotychczasowy lokalny biznes. Wyróżnienie w konkursie przyznano marce Auna Vegan, która otrzymała bezpłatnie swój kiosk w formacie pop-up w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy. Celem projektu Atrium jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.

Więcej szczegółów na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów! Biuro prasowe
2024-07-25 | 11:43

NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!

Lato to czas szaleństwa, rozkosznego lenistwa i wzmożonej chęci do odkrywania nowych rzeczy. Właśnie w tym ciepłym czasie chętnie eksplorujemy dotychczas nieznane miejsca,
Uroda Jak dbać o higienę jamy ustnej latem? 5 przydatnych wskazówek
2024-07-25 | 11:41

Jak dbać o higienę jamy ustnej latem? 5 przydatnych wskazówek

Ciepłe letnie dni to czas, kiedy często zmienia się styl życia. Stajemy się bardziej aktywni i otwarci na odkrywanie nowych smaków i eksplorowanie nieznanych dotąd regionów.
Uroda Co warto wiedzieć o witaminie C?
2024-07-22 | 12:00

Co warto wiedzieć o witaminie C?

Witamina C to jeden z najlepiej poznanych i najbardziej docenionych w kosmetyce składników aktywnych. Świat beauty pokochał tę substancję za jej absolutną multifunkcjonalność.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.