Odkryj kosmetyki inspirowane naturą i stylem zero waste od Auna Vegan
Odkryj moc darów natury z marką Auna Vegan! Naturalne kosmetyki oparte na oryginalnych, roślinnych recepturach, przyjaznych naturze i zwierzętom, a do tego zdrowy styl życia, to filozofia założycielki marki Auna Vegan. Wytwarzanie wegańskich produktów okazało się nie tylko jej pasją, ale także sposobem życia. Na spotkanie z niezwykłą marką kosmetyków oraz ich twórczynią zapraszamy do Galerii Dominikańskiej od 14 marca. Auna Vegan otwiera swój kiosk w formacie pop-up’u, znajdującym się na poziomie (-1) we wrocławskiej galerii. Poznaj moc unikalnych formuł tej marki i przekonaj się o ich działaniu na własnej skórze!
Auna Vegan to coś więcej niż kosmetyki naturalne. To idealne połączenie pielęgnacji urody z dbałością o dobre samopoczucie w zgodzie z naturą. Marka powstała z miłości do fauny i flory oraz potrzeby wytwarzania dobrej jakości kosmetyków w duchu ‘zero waste’. Za firmą stoi Anna Kościelnik – z wykształcenia chemik kosmetyczny, z zamiłowania twórczyni naturalnych produktów. Auna Vegan stawia na naturalne produkty i proste receptury, składniki pozbawione parabenów. Produkcja koncentruje się na produktach wegańskich, bazujących przede wszystkim na ekstraktach roślinnych i ziołowych, wyciągach roślinnych i składnikach mineralnych. Tutaj wszystko jest naturalne, pachnące i zapakowane w estetyczne, a co najważniejsze przyjazne dla środowiska opakowania, które nadają się do wtórnego wykorzystania. Kosmetyki wytwarzane są w małych partiach, po to, by były zawsze świeże. Stworzone dla każdego, bez ograniczeń ideologicznych. Auna Vegan jest także aktywnie zaangażowana w działalność proekologiczną, przekazując procent z uzyskanych dochodów na rzecz zwierząt.
- Uwielbiamy naturę, promienny wygląd oraz nieskomplikowana pielęgnację. Te zamiłowania pozwalają nam tworzyć dobrej jakości kosmetyki naturalne. Filozofia marki Auna Vegan opiera się na wykorzystaniu mocy roślinnych składników i byciu w ten sposób bliżej natury - mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan i dodaje – Z pasją tworzymy wielozadaniowe kosmetyki, polecane dla wszystkich typów cery. W naszej ofercie można znaleźć produkty przeznaczone dla kobiet w ciąży, do pielęgnacji skóry niemowląt i małych dzieci. Ze względu na naturalny skład, są one również dobrze tolerowane przez skórę problematyczną.
W nowo otwartym wrocławskim koncepcie, urządzonym w naturalnym, harmonijnym stylu znajduje się mnóstwo półek z produktami Auna Vegan, przeznaczonymi do codziennej pielęgnacji twarzy i ciała. Propozycje kosmetyczne z pewnością przypadną do gustu wrocławianom – oprócz kremów, peelingów, dezodorantów, maseł, maseczek, past czyszczących, mydeł, eliksirów, hydrolatów, szamponów i odżywek w kostce do włosów, w ofercie znajdują się także sole do kąpieli, a także akcesoria do codziennej pielęgnacji oraz zapachowe dodatki do domu w postaci świec sojowych, naturalnych perfum do wnętrz czy olejków eterycznych. Klienci znajdą także wielorazowe produkty do higieny osobistej oraz akcesoria kosmetyczne stworzone z materiałów przyjaznych środowisku. Doświadczona obsługa na miejscu pomoże dobrać odpowiedni kosmetyk, udzieli informacji związanych z recepturą każdego z produktów, a także zapakuje produkt na prezent.
Odwiedzając stoisko Auna Vegan 19 marca będzie można skorzystać na miejscu z porad założycielki i w zakresie kosmetyków – dowiedzieć się o ich składzie i właściwościach, aby wybrać te najlepsze dla siebie. Z okazji debiutu marki, w najbliższą sobotę (19 marca), Auna Vegan zaplanowała specjalną promocję – za zrobione zakupy każdy klient otrzyma rabat w wysokości 15%; w tym dniu rozdawane będą wrocławianom także bezpłatnie próbki, które ułatwią im dobór odpowiednich kosmetyków.
- Cieszymy się z faktu, że z produktami Auna Vegan dotarliśmy do Wrocławia! Liczymy na to, że nasza oferta sprosta oczekiwaniom i gustom wrocławian. Każda osoba odwiedzająca nasz punkt w Galerii Dominikańskiej, może liczyć na przyjazne, indywidualne podejście – u nas otrzyma profesjonalne wsparcie między innymi w zakresie informacji o właściwościach produktów, efektów kuracji czy aktualnych promocji. Jako założycielka marki, a zarazem pasjonatka kosmetyków naturalnych, deklaruję pomoc klientom w doborze odpowiednich produktów dla siebie bądź bliskiej osoby– mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan.
Obecność marki Auna Vegan we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej to efekt wyróżnienia, jakie otrzymała w I edycji konkursu ”Wygraj pop-up store!” ogłoszonym przez Atrium Poland Real Estate, właściciela Galerii Dominikańskiej. Projekt skierowany jest do młodych polskich marek, pragnących rozwinąć swój dotychczasowy lokalny biznes. Wyróżnienie w konkursie przyznano marce Auna Vegan, która otrzymała bezpłatnie swój kiosk w formacie pop-up w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy. Celem projektu Atrium jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.
Więcej szczegółów na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.