Odkryj kosmetyki inspirowane naturą i stylem zero waste od Auna Vegan
Odkryj moc darów natury z marką Auna Vegan! Naturalne kosmetyki oparte na oryginalnych, roślinnych recepturach, przyjaznych naturze i zwierzętom, a do tego zdrowy styl życia, to filozofia założycielki marki Auna Vegan. Wytwarzanie wegańskich produktów okazało się nie tylko jej pasją, ale także sposobem życia. Na spotkanie z niezwykłą marką kosmetyków oraz ich twórczynią zapraszamy do Galerii Dominikańskiej od 14 marca. Auna Vegan otwiera swój kiosk w formacie pop-up’u, znajdującym się na poziomie (-1) we wrocławskiej galerii. Poznaj moc unikalnych formuł tej marki i przekonaj się o ich działaniu na własnej skórze!
Auna Vegan to coś więcej niż kosmetyki naturalne. To idealne połączenie pielęgnacji urody z dbałością o dobre samopoczucie w zgodzie z naturą. Marka powstała z miłości do fauny i flory oraz potrzeby wytwarzania dobrej jakości kosmetyków w duchu ‘zero waste’. Za firmą stoi Anna Kościelnik – z wykształcenia chemik kosmetyczny, z zamiłowania twórczyni naturalnych produktów. Auna Vegan stawia na naturalne produkty i proste receptury, składniki pozbawione parabenów. Produkcja koncentruje się na produktach wegańskich, bazujących przede wszystkim na ekstraktach roślinnych i ziołowych, wyciągach roślinnych i składnikach mineralnych. Tutaj wszystko jest naturalne, pachnące i zapakowane w estetyczne, a co najważniejsze przyjazne dla środowiska opakowania, które nadają się do wtórnego wykorzystania. Kosmetyki wytwarzane są w małych partiach, po to, by były zawsze świeże. Stworzone dla każdego, bez ograniczeń ideologicznych. Auna Vegan jest także aktywnie zaangażowana w działalność proekologiczną, przekazując procent z uzyskanych dochodów na rzecz zwierząt.
- Uwielbiamy naturę, promienny wygląd oraz nieskomplikowana pielęgnację. Te zamiłowania pozwalają nam tworzyć dobrej jakości kosmetyki naturalne. Filozofia marki Auna Vegan opiera się na wykorzystaniu mocy roślinnych składników i byciu w ten sposób bliżej natury - mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan i dodaje – Z pasją tworzymy wielozadaniowe kosmetyki, polecane dla wszystkich typów cery. W naszej ofercie można znaleźć produkty przeznaczone dla kobiet w ciąży, do pielęgnacji skóry niemowląt i małych dzieci. Ze względu na naturalny skład, są one również dobrze tolerowane przez skórę problematyczną.
W nowo otwartym wrocławskim koncepcie, urządzonym w naturalnym, harmonijnym stylu znajduje się mnóstwo półek z produktami Auna Vegan, przeznaczonymi do codziennej pielęgnacji twarzy i ciała. Propozycje kosmetyczne z pewnością przypadną do gustu wrocławianom – oprócz kremów, peelingów, dezodorantów, maseł, maseczek, past czyszczących, mydeł, eliksirów, hydrolatów, szamponów i odżywek w kostce do włosów, w ofercie znajdują się także sole do kąpieli, a także akcesoria do codziennej pielęgnacji oraz zapachowe dodatki do domu w postaci świec sojowych, naturalnych perfum do wnętrz czy olejków eterycznych. Klienci znajdą także wielorazowe produkty do higieny osobistej oraz akcesoria kosmetyczne stworzone z materiałów przyjaznych środowisku. Doświadczona obsługa na miejscu pomoże dobrać odpowiedni kosmetyk, udzieli informacji związanych z recepturą każdego z produktów, a także zapakuje produkt na prezent.
Odwiedzając stoisko Auna Vegan 19 marca będzie można skorzystać na miejscu z porad założycielki i w zakresie kosmetyków – dowiedzieć się o ich składzie i właściwościach, aby wybrać te najlepsze dla siebie. Z okazji debiutu marki, w najbliższą sobotę (19 marca), Auna Vegan zaplanowała specjalną promocję – za zrobione zakupy każdy klient otrzyma rabat w wysokości 15%; w tym dniu rozdawane będą wrocławianom także bezpłatnie próbki, które ułatwią im dobór odpowiednich kosmetyków.
- Cieszymy się z faktu, że z produktami Auna Vegan dotarliśmy do Wrocławia! Liczymy na to, że nasza oferta sprosta oczekiwaniom i gustom wrocławian. Każda osoba odwiedzająca nasz punkt w Galerii Dominikańskiej, może liczyć na przyjazne, indywidualne podejście – u nas otrzyma profesjonalne wsparcie między innymi w zakresie informacji o właściwościach produktów, efektów kuracji czy aktualnych promocji. Jako założycielka marki, a zarazem pasjonatka kosmetyków naturalnych, deklaruję pomoc klientom w doborze odpowiednich produktów dla siebie bądź bliskiej osoby– mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan.
Obecność marki Auna Vegan we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej to efekt wyróżnienia, jakie otrzymała w I edycji konkursu ”Wygraj pop-up store!” ogłoszonym przez Atrium Poland Real Estate, właściciela Galerii Dominikańskiej. Projekt skierowany jest do młodych polskich marek, pragnących rozwinąć swój dotychczasowy lokalny biznes. Wyróżnienie w konkursie przyznano marce Auna Vegan, która otrzymała bezpłatnie swój kiosk w formacie pop-up w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy. Celem projektu Atrium jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.
Więcej szczegółów na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.