Odkryj piękno, które masz w naturze
Natura to nasz niezawodny sprzymierzeniec w dbaniu o dobre samopoczucie, a także o urodę. Poszukując skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów pielęgnacji, coraz częściej zwracamy się w jej kierunku. Pamiętajmy jednak, że opracowując swój indywidualny, codzienny rytuał pielęgnacyjny, warto dbać o ciało nie tylko od zewnątrz, ale też od środka.
Marka Polana to holistyczne podejście do pielęgnacji skóry, oparte na dobroczynnych właściwościach naturalnych składników. Dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i pasji do natury, Herbapol-Lublin stworzył innowacyjny koncept dwukierunkowej pielęgnacji, polegający na dbaniu o kondycję skóry od zewnątrz – dzięki kosmetykom, oraz od wewnątrz – dzięki suplementom diety.
Głównym składnikiem produktów Polana jest czerwona koniczyna, zwana rośliną kobiet. Choć wygląda niepozornie, skrywa w sobie moc składników aktywnych, które w połączeniu z innymi ekstraktami roślinnymi, wspierają kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry.
Czerwona koniczyna od lat rośnie na polskich łąkach. Jej trzylistkowe liście oraz kwiat skrywają w sobie wielką moc, która doceniana jest przez zwolenniczki świadomej pielęgnacji. Ta cenna dla kobiet roślina posiada nie tylko właściwości regulujące gospodarkę hormonalną, ale wpływa także korzystnie na układ kwrionośny oraz regeneruje skórę, opóźniając proces jej starzenia się. Dzieje się to za sprawą zawartych w ekstrakcie z koniczyny izoflawonów, które pozytywnie wpływają na sieć włókien kolagenowych i elastynę, redukując ilość wolnych rodników. Dodatkowo, izoflawony chronią przed słońcem oraz stymulują syntezę kolagenu, co przekłada się na zapewnienie odpowiedniej elastyczność skóry oraz odmłodzony, promienny wygląd. Flawonoidy i antocyjany zawarte w koniczynie działają antyoksydacyjnie, przeciwzapalnie, wpływając jednocześnie na zmniejszenie wysuszenia naskórka i wyrównując koloryt skóry.
Marka Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji dostosowane do różnych potrzeb skóry: Nawilżanie, Rewitalizacja, a także Odmładzanie. W każdym z produktów zawarty jest ekstrakt z czerwonej koniczyny, a ponadto inne wartościowe składniki ziołowe i roślinne, m.in. chaber bławatek, stokrotka, czy mak lekarski.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.