Komunikaty PR

Odkryj siłę naturalnej pielęgnacji z grecką marką Apivita

2022-02-03  |  12:05
Biuro prasowe

Pielęgnacja twarzy

Podstawą każdej pielęgnacji – bez względu na to o jakiej części ciała mówimy – jest oczyszczanie. To pierwszy krok na drodze do pięknej, odżywionej cery. W przypadku wieczornej pielęgnacji, na początku warto sięgnąć po mleczko lub tonik, który poradzi sobie z makijażem, nie powodując przy tym przesuszenia skóry. Ciekawym wyborem będzie również kremowa pianka, opierająca swoje działanie o zawartość oliwki, lawendy oraz antyoksydacyjnego wyciągu z dzikiej róży. Do mycia świetnie sprawdzi się z kolei detoksykujący czarny żel, bogaty w węgiel aktywny i niezwykle cenny propolis. Dopiero na tak przygotowaną cerę można stosować kolejne kosmetyki– np. maseczkę. Jej dobór powinien być dopasowany do aktualnych potrzeb skóry. Blasku i witalności doda maseczka z wyciągiem z grantu, a odpowiednie ujędrnienie zapewni ta z ekstraktem z mleczka pszczelego. Składniki aktywne maseczek Apivita inspirowane są elementami flory śródziemnomorskiej, dlatego znajdziemy wśród nich formuły z zawartością oliwki, moreli, pomarańczy, winogron czy lawendy.

Ostatnim, stałym elementem pielęgnacji powinno być nawilżanie. Apivita posiada specjalnie skomponowaną gamę produktów Aqua Belicious z ekstraktem z kwiatów i miodem kwiatowym, które zapewnią skórze natychmiastowe nawodnienie oraz dodadzą jej blasku i świeżości. Do cer dojrzałych, z oznakami starzenia proponujemy zainspirowaną nauką o epigenetyce i wzbogaconą  polifenolami z winorośli Santorini linię WINE ELIXIR, która intensywnie odżywia skórę, redukuje widoczność zmarszczek, rozświetla oraz poprawia jędrność i podnosi kontury.

 

Ciało

Nie tylko cerze, ale i całemu ciału należy się odpowiednia pielęgnacja, która nie ogranicza się jedynie do kąpieli. Chociaż nawet znaczenie doboru odpowiednich kosmetyków do mycia zdarza się być bagatelizowane. A przecież w dużej mierze to od nich zależy późniejsza kondycja skóry. Marka Apivita udowadnia, że produkty oczyszczające na bazie formuł z zawartością produktów pochodzenia pszczelego są strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o kompleksową higienę i pielęgnację ciała. Idealnym duetem będzie np. delikatny żel pod prysznic Royal Honey oraz nawilżający krem z miodem i kwasem hialuronowym.

 

Włosy

Podchodząc do pielęgnacji włosów, należy zadać sobie pytanie „czego im potrzeba?” – nawilżenia, odżywienia, a może ochrony koloru lub wzmocnienia? Mało osób również wie, że przed myciem włosów, warto zacząć od pielęgnacji wstępnej. Chodzi przede wszystkim o regenerację skóry głowy oraz wzmocnienie działania produktów do dalszej higieny i pielęgnacji włosów. Takie działanie zapewni wzbogacony w regenerująco-odżywcze olejki ziołowe olejek Apivita Rescue. Kolejnym krokiem jest użycie odpowiednio dobranego do rodzaju włosów szamponu, a następnie odżywki, którą powinno się zostawić na włosach na co najmniej 5 minut – tak, by wszystkie składniki aktywne miały szansę optymalnie zadziałać. A jeśli zależy nam na wzmocnionym efekcie – nawilżenia, nabłyszczenia lub regeneracji, najlepiej sprawdzi się maska do włosów. Dla wszystkich fanów naturalnych rozwiązań pielęgnacyjnych ciekawa okazać się może informacja, że w maskach Apivita wodę zastąpiono wyciągiem z greckiego organicznego rozmarynu.

 

Zachęcamy do odkrycia swoich ulubionych naturalnych produktów marki Apivita w drogeriach stacjonarnych Super-Pharm oraz na www.superpharm.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.