Komunikaty PR

Otul się zapachem jesieni - wyjątkowa oferta Super-Pharm

2021-10-22  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.33 MB )

Zamknięte w niepozornej buteleczce kryją wielką moc – perfumy. Otulają ciało niczym druga skóra, a ich zapach na długo pozostaje w pamięci. Orzeźwiająco owocowe, a może słodko-kwiatowe? Niezależnie od tego, czy preferuje się subtelne nuty czy unikatowe, wyraziste zapachy w ofercie Super-Pharm każdy znajdzie coś dla siebie. Teraz, wybrane perfumy i wody toaletowe dostępne są w wyjątkowej promocji. 

 

Rozważna czy romantyczna? 

Wielbicielki subtelnych, słodkich zapachów z pewnością zainteresuje jeden z flagowych zapachów marki Giorgio Armani. Si to urzekająca kompozycja słodkich nut o uwodzicielskiej harmonii. Uniwersalna kompozycja nut głowy, serca i bazy gwarantuje, że Si jest wodą toaletową całoroczną. W lecie na pierwszy plan będą wybijać się nuty kwietne, a zimą - ciepła, otulająca paczula i aromaty drzewne. Dla tęskniących za ciepłymi promieniami letniego słońca idealnie sprawdzi się Éclat de Fleurs od Lancome – jego kwiatowy bukiet emanuje lekkością, radością i ulotną euforią. Ciekawą propozycją będzie równie energetyczna i ekstrawagancka woda toaletowa Dolce & Gabbana L’Imperatrice, która łączy w sobie kwiatowo-owocowym zapach z wodnymi nutami. Uwadze nie może umknąć także zamknięty we flakonie szlifowanym niczym prawdziwy klejnot zapach Bright Crystal od Versace. Jego łagodne, kwiatowe nuty łączą się z owocowymi i piżmowymi akcentami. To idealny wybór dla kobiety zmysłowe, pewnej siebie i zawsze glamour. 

 

Intrygująco tajemnicza

Bez wątpienia Truth Calvin Klein to zapach niebanalny. Spodoba się osobom, które poszukują oryginalnych woni o odważnej strukturze, ale jednocześnie nienachalnych. Jest rześki i odświeżający. W nutach głowy wyraźnie zaznaczają swoją obecność wetyweria, paczula, bambus, bergamotka, cytryna i koniczyna. W nutach serca tętni drzewo sandałowe i kwitną piwonia, lilia, mimoza, jeżyna i kwiat drzewa silkwood. W nutach bazy wyczuwalne są piżmo, ambra i wanilia. Kolejną propozycją jest intrygujący Idôle od Lancôme. Połączenie czterech rodzajów róż wzmocniono jaśminem, który uznawany jest za najbardziej nieskazitelny i delikatny z kwiatów. Olejek z jego absolutu odsłania kremową, czystą i intensywną miękkość. Wyrafinowania całej kompozycji dodają szypr oraz piżmo, nadając zapachowi wyjątkową trwałość. BOSS Orange to zniewalający zapach zainspirowany nowoczesną, pełną pasji kobiecością. Trudno się oprzeć jego aksamitnej lekkości i dynamizmowi. Zapach otwiera ożywcza woń słodkich jabłek, a nuta bazy łączy aromat sandałowca, drzewa oliwnego z akordami kremowej wanilii, nadając tym samym kompozycji prawdziwej głębi.

 

Prawdziwy charakter

Czysty, męski, niezobowiązujący – taki jest AZZARO Chrome. Inspiracją do stworzenia zapachu było Morze Śródziemne wraz z jego niebiesko-srebrnymi refleksami. Intensywny powiew nut drzewnych nadaje aromatowi autentyczność i moc. Wyróżnikiem stała się linearna struktura ścieżki zapachowej, dzięki której cały bukiet rozwija się natychmiast i utrzymuje przez cały dzień. Wielbicielom orientalno-korzennych nut z pewnością przypadnie do gustu propozycja od marki Carolina Herrera. Na uwagę zasługuje też jego opakowanie - niezwykle zmysłowy, uwodzicielski aromat Bad Boy zamknięto bowiem w charakterystycznym flakonie w kształcie pioruna. Natomiast kompozycja wody toaletowej Adventure Davidoff jest śmiała i spontaniczna, zainspirowana długimi podróżami do egzotycznych krajów. Zapach jest mieszanką składników, które pochodzą z najodleglejszych zakątków świata. Można w nim wyczuć nuty mandarynki, cytryny i bergamotki. Idealny dla każdego, kto nie boi się wyzwań.

Szeroka oferta zapachów dla kobiet i mężczyzn dostępna jest w drogeriach stacjonarnych oraz w sklepie online. Szczegóły promocji dostępne są pod adresem: https://www.superpharm.pl/gazetki/perfumy-w-roli-glownej. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.