Komunikaty PR

Owocowe i kwiatowe perfumy na lato od Gisady

2024-06-19  |  14:00
Biuro prasowe

Letnie miesiące to czas, kiedy wokół nas jest mnóstwo świeżych owoców i kwiatów, a perfumy o takich nutach idealnie dopełniają lekkość nadchodzących dni. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała swoje propozycje zapachowe na tegoroczne wakacje. 

 

Wiele osób preferuje latem bardziej naturalne zapachy, które nie dominują otoczenia, ale subtelnie je wzbogacają. Owocowe i kwiatowe nuty są zazwyczaj świeże i lekkie, co idealnie pasuje do ciepłych, letnich dni. Nie przytłaczają, dzięki czemu sprawdzą się w wysokich temperaturach. Mają właściwości odświeżające, mogą dodać energii i poprawić nastrój, co jest szczególnie ważne w przypadku, kiedy odczuwamy już zmęczenie upałami. 

W katalogu szwajcarskiej marki Gisada znajdują się owocowe i kwiatowe kompozycje, które będą świetnie pasować na każdą okazję - zarówno w ciągu dnia, jak i na wieczorne wyjścia.

 

DONNA

Te perfumy powstały z myślą, aby uosabiać kobiece piękno. W nucie głowy, oprócz zapachów kwiatowych, znajdują się również słoneczne, świeże nuty bergamotki i pomarańczy, które odzwierciedlają romantyczny charakter letnich wieczorów. Kobiety, które lubią słodkie i wyraziste perfumy, pokochają tę lekko orientalną, kwiatowo-owocową propozycję.

Pełna kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: fiołek, wata cukrowa

  • NUTY SERCA: jaśmin, paczula, brzoskwinia, benzoes

  • NUTY BAZY: piżmo, kawa, tuberoza, drzewo sandałowe

 

AMBASSADORA

To wyrafinowana, elegancka i zmysłowa propozycja dla kobiet. Owocowa słodycz mandarynek, jagód i delikatnego jaśminu spotyka się z ciepłymi i miękkimi nutami wanilii i wetywerii. Połączenie nut owocowych, kwiatowych i korzennych sprawia, że ​​zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje.

Pełna kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka

  • NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe

  • NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder

 

AMBASSADOR MEN 

Wysokiej jakości, luksusowy zapach dla mężczyzn ceniących klasykę, elegancję i ponadczasowość. To świeża i bardzo żywa propozycja od Gisady. Harmonijne połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że ​​zapach ten sprawdzi się o każdej porze - zarówno w trakcie dnia, jak i wieczoru. Z powodzeniem dopełni każdą letnią stylizację.

Pełna kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek

  • NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango

  • NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe

 

Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl 

Więcej na https://gisada.com/ 

***

Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie Biuro prasowe
2024-06-26 | 09:00

Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie

Hollywood Hair - marka będąca liderem na krajowym rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji kosmetyki i akcesoria do nich, już we wrześniu br. otworzy nowy salon w
Uroda Skin & Beauty concept store w Elektrowni Powiśle
2024-06-26 | 01:00

Skin & Beauty concept store w Elektrowni Powiśle

W Elektrowni Powiśle został otwarty salon Skin & Beauty by Super-Pharm – innowacyjny concept store, będący połączeniem drogerii i perfumerii. Na powierzchni 240 mkw. klienci
Uroda Vis Plantis, czyli Successful Family Business po polsku
2024-06-24 | 13:00

Vis Plantis, czyli Successful Family Business po polsku

Vis Plantis – rodzinna firma spod Krakowa, po raz kolejny udowodniła, że stanowi zgrany team! Założyciele, Dorota i Jarosław Topolscy wraz z dorosłymi już

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.

Problemy społeczne

Zbliża się tsunami problemu otyłości i związanych z nią powikłań. Bez zmiany w podejściu do tej choroby trudno mówić o skutecznej walce

Wypracowanie ścieżki postępowania z pacjentem zmagającym się z chorobą otyłościową, edukacja zdrowotna czy walka ze stygmatyzacją, również w gabinetach lekarskich. Na te potrzeby zwracają szczególną uwagę eksperci ochrony zdrowia, mówiąc o  nadwadze i otyłości. Są też zgodni co do tego, że jeśli nie zatrzymamy narastającego problemu i nie wdrożymy konkretnej strategii walki z otyłością, to gabinety lekarskie już za kilka lat zmierzą się z rosnącą rzeszą coraz młodszych pacjentów z poważnymi powikłaniami zdrowotnymi. Wśród nich do tych najgroźniejszych zalicza się cukrzycę typu 2 czy choroby serca.

Prawo

Rośnie skala wykorzystywania seksualnego dzieci przez internet. Ofiarami padają nawet kilkulatkowie

Co sekundę w internecie udostępniane są co najmniej dwa obrazy lub filmy dotyczące przestępstw seksualnych na szkodę dzieci. 40 proc. z nich przedstawia dzieci poniżej 10 lat – wynika z danych Komisji Europejskiej. Skala problemu rośnie, zwłaszcza że z internetu korzystają coraz młodsze dzieci, często bez kontroli ze strony rodziców. Niedawno ruszyła kampania #ToNieJestNormalne, która ma walczyć z wykorzystywaniem seksualnym dzieci w sieci i zwrócić uwagę dorosłych na ten problem. Tym bardziej że wciąż brakuje unijnych przepisów, które pomogłyby walczyć z tym zjawiskiem.