Komunikaty PR

Październikowe Ekocuda w wersji online!

2021-10-14  |  09:50
Biuro prasowe

23 i 24 października br. organizatorzy zapraszają na instagramowy profil Ekocudów, gdzie swoją ofertę zaprezentują producenci oraz dystrybutorzy polskich i zagranicznych marek. Już tydzień przed wydarzeniem transmitowane będą live’y z ekspertkami i ekspertami z branży. Na Ekocudach pojawią się debiutanckie marki, premierowe kosmetyki i… kody rabatowe! Warto skorzystać z tej okazji!

Długie jesienne wieczory to znakomity czas, by odpocząć i przygotować domowe spa. Niezbędne będą ulubione kosmetyki: peelingi, sole do kąpieli, kremy, masła, balsamy, mydła… – ich jakościowy skład, a także zapach wspierają pielęgnację i regenerację ciała, mają także kojący wpływ na nasz umysł. W utrzymaniu dobrego nastroju w przestrzeni domowej pomocne mogą być również ekologiczne akcesoria, m.in. wielorazowe produkty higieniczne czy środki czystości pozbawione chemicznych składników. Dom zadbany w stylu eko i wyposażony w naturalne produkty będzie przytulnym azylem, gdy za oknem ciemno i ponuro.

– Bardzo się cieszę, że mogę ponownie zaprosić naszą społeczność na instagramowy profil po dużą dawkę wiedzy od naszych ekspertów, a także na spotkania z producentami i dystrybutorami produktów eko. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i pomysłodawczyni targów. Dodaje: Targi w wersji online powstały z potrzeby wsparcia firm i ich klientów w czasie zamknięcia branży eventowej. Ponieważ zyskały tak wielu miłośników, podjęliśmy decyzję, że będziemy je kontynuować. Mogę już teraz zdradzić, że w grudniu czekają nas też wyjątowe działania online.

Niezmiennie, jednym z najważniejszych celów działania Ekocudów, jest edukowanie społeczności. W tygodniu poprzedzającym wydarzenie, na Instagramie Ekocudów, odbędą się live’y. Zaproszone ekspertki i eksperci podzielą się wiedzą na temat kosmetyków naturalnych, a także odpowiedzą na zadane pytania. To znakomita okazja, by podczas spotkania na żywo otrzymać nową wiedzę, a także poprosić o poradę. Rozmowy oraz dyskusje podczas live’ów są wpisane na stałe do instagramowych spotkań ekofanów.

Warto dołączyć do społeczności Ekocudów na Instagramie, a w szczególności wziąć udział w targach online 23 i 24 października br. Pełna lista wystawców, a także harmonogram spotkań live z poszczególnymi ekspertkami i ekspertami, będzie dostępny na stronie www.ekocuda.com na tydzień przed targami. 

Czekają na Was wystawcy, ekspertki i eksperci, niepowtarzalna atmosfera i oczywiście mnóstwo naturalnych kosmetyków, które zostały stworzone z myślą o fanach ekologii.

 Więcej informacji:

www.ekocuda.com
https://www.instagram.com/ekocuda/
https://www.facebook.com/ekocudacom

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Puchate nowości od KillyS. Makijaż „miękki jak chmurka” Biuro prasowe
2021-12-01 | 12:00

Puchate nowości od KillyS. Makijaż „miękki jak chmurka”

Czy istnieje przyjemniejszy moment makijażu niż dotyk miękkiego jak chmurka pędzelka na skórze? Marka KillyS doskonale o tym wie, dlatego stworzyła nową serię Collagen Beauty Brush
Uroda Maska, odżywka, olej, ampułka? Czym się różnią kosmetyki pielęgnujące do włosów
2021-11-30 | 18:10

Maska, odżywka, olej, ampułka? Czym się różnią kosmetyki pielęgnujące do włosów

    Większość pań marzy o tym, by ich pukle były mocne, zdrowe i lśniące. Niestety, niewiele z nich wie, jak dbać o włosy, by te odwdzięczały się pięknym wyglądem.
Uroda 5 dodatków do kąpieli, które rozpieszczą zmysły i zadbają o skórę!
2021-11-30 | 06:00

5 dodatków do kąpieli, które rozpieszczą zmysły i zadbają o skórę!

Leżenie pod kocem i picie gorącej herbaty z cytryną to idealny sposób na odpoczynek o tej porze roku, ale po całym dniu pracy nic nie odpręża lepiej niż rozgrzewająca kąpiel w

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.