PEHowe wakacje, czyli piękne włosy na lato od OnlyBio
Lato to szczególny okres w pielęgnacji włosów. Włosy są narażone na ostre promieniowanie słoneczne, słoną i chlorowaną wodę i wymagają wyjątkowej pielęgnacji. Chcemy aby zawsze wyglądały pięknie, efektownie i były holistycznie zadbane. W tym sezonie w centrum uwagi stawiamy włosy i ich potrzeby! W ich świadomej pielęgnacji kluczowe są odżywianie i równowaga składnikowa. Jak ją osiągnąć? Sekret tkwi w PEH! Czas na PEHowe wakacje i wyjątkową edycję limitowaną na lato marki OnlyBio - dla prawdziwych włosomaniaczek i tych kobiet, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze świadomą pielęgnacją włosów. Oferta specjalna oraz gorące nowości na lato będą dostępne w drogeriach Rossmann już od 16 lipca.
PEHowe wakacje to najnowsza oferta specjalna marki OnlyBio, dzięki której stworzysz swój idealny rytuał pielęgnacyjny dla włosów, całkowicie odmieniający ich wygląd. Aby cieszyć się spektakularnymi efektami, trzeba zadbać o ich równowagę składnikową.
Tajemnica równowagi PEH
Włosy potrzebują zróżnicowania i odpowiedniego odżywienia, tak samo jak nasz organizm potrzebuje potrzebne pewnych elementów do poprawnego funkcjonowania. Dla zdrowego wzrostu włosy potrzebują kompletu składników odżywczych: protein, emolinetów i humektantów (PEH), których balans wygładzi włos, domknie łuskę czy wydobędzie skręt. Pielęgnacja oparta na równowadze PEH pozostawia włosy w idealnej kondycji - efekt to błyszczące, sypkie, miękkie i elastyczne, wyglądają zdrowo, nie kruszą się i nie łamią. Przy takiej pielęgnacji włosy dają z siebie wszystko, co najlepsze, a z czasem robią się mniej wymagające. Wakacje to idealny moment, by zacząć dbać o włosy właśnie w ten sposób - wystarczy wziąć udział w akcji marki OnlyBio.
PEHowe wakacje dla włosomaniaczek
W ofercie specjalnej znajdziesz nie tylko kultowe, naturalne i wegańskie produkty do świadomej pielęgnacji włosów z serii Hair in Balance, ale i nowości, które doskonale wpisują się w wakacyjny klimat. Produkty w edycji limitowanej na lato nabierają nowych barw i będą dostępne w odmienionej szacie graficznej. Do tego uwodzą egzotycznymi, wakacyjnymi zapachami, takimi jak marakuja, sorbet cytrynowy, smoczy owoc, truskawka, jagoda czy malina. Nowości, które pojawią się w ofercie podczas akcji promocyjnej to: idealny na lato szampon ochładzający kolor włosów z ekstraktem z tataraku i arniki, maska do loków w pełni odpowiadająca na potrzeby włosów z tendencją do przesuszania i puszenia, odżywka truskawkowa nadająca włosom truskawkowo-różowy odcień i optymalny poziom nawilżenia dzięki formule z olejkiem ze słodkich migdałów i awokado oraz ochrona przeciw UV w mgiełce, która ma SPF aż 30 i jest doskonałym rozwiązaniem na blaknący kolor i przesuszone włosy. Akcja PEHowe wakacje obejmuje również gadżety wspierające świadomą pielęgnację włosów: turban bawełniany, szczotkę do włosów typu finger brush, masażer do skalpu oraz jedwabne scrunchie.
Akcja PEHowe wakacje w drogeriach Rossmann rozpocznie się 16 lipca i potrwa dwa tygodnie.
OnlyBio to pierwsza marka rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Dermatologiczne. Produkty z serii Hair in Balance dostępne są w wyłącznie w Drogeriach Rossmann.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.