Komunikaty PR

Peng Partners: We care more, czyli fryzjerstwo z miłością

2024-12-04  |  16:00
Biuro prasowe

Pasja do fryzjerstwa, umiłowanie piękna, szczera troska o ludzi oraz odwaga, by chcieć więcej – to właśnie te wartości wyróżniają Peng Partners na tle innych dystrybutorów. Tworzy go zaangażowany zespół, który wnosi nową jakość do branży – chce wspierać kreatywność fryzjerów i inspirować ich do przełamywania schematów. Peng Partners motywuje do sięgania po marzenia i redefiniowania standardów w salonach fryzjerskich. 

Nazwa marki pochodzi od angielskiego przymiotnika “peng”, który używany jest do określenia czegoś atrakcyjnego, czegoś “cool”. Peng Partners to nieszablonowa marka parasolowa, partner piękna, który postrzega fryzjerstwo nie tylko jako usługę, ale przede wszystkim jako rzemiosło i prawdziwą sztukę. Kosmetyki, które znajdują się w ofercie, to coś więcej – to styl życia, który wyznacza nowe standardy w polskim fryzjerstwie. 
Filozofia i podejście Peng Partners zawarte zostało w haśle "We care more", które jest obietnicą dbałości o detale i najwyższej jakości produktów oraz wyraża głęboką troskę o rozwój i sukces każdego członka rodziny Peng. Markę tworzą ludzie, których łączy spójna wizja i misja, by zmieniać oblicze branży. Dostrzegają oni piękno nie tylko w wyjątkowych brandach, które dostępne są w portfolio, ale przede wszystkim w relacjach i wartościach budowanych wspólnie z klientami i partnerami biznesowymi. Na czele zespołu Peng Partners stoi doświadczona CEO, Luiza Osińska.

W czasach, gdy wiele firm szuka szybkich i powtarzalnych rozwiązań, Peng Partners stawia na indywidualność, koncentrując się na jakości prawdziwego rzemiosła. Promuje podejście oparte na współpracy i wzajemnym zrozumieniu, podkreślając wagę dialogu z fryzjerami i wsłuchiwaniu się w ich indywidualne potrzeby.
- Peng Partners to przede wszystkim grupa prawdziwych pasjonatów. Jest to zarówno niezwykły zespół zbudowany wokół marki parasolowej, jak i wyjątkowi fryzjerzy, styliści oraz artyści, z którymi wspólnie piszemy nowy rozdział w historii branży fryzjerskiej w Polsce. Cieszymy się, że możemy tworzyć przestrzeń, w której każdy może się rozwijać i zmieniać oblicze fryzjerstwa w Polsce. Współpracujemy z topowymi, światowymi markami, wypełniając niszę na polskim rynku beauty. Chcemy trafiać do najbardziej wymagających klientów, gwarantując im dostęp do najnowszych światowych trendów i innowacji. Chcemy, aby czuli się pięknie, podkreślając ich wyjątkowość i indywidualność – mówi Karolina Łysak, dyrektor marketingu w Peng Partners.

Pod parasolem Peng Partners znajdują się marki ekskluzywne, tworzone przez wybitnych stylistów i ekspertów w branży. Dedykowane są fryzjerom, którzy chcą oferować swoim klientom nie tylko usługę, ale przede wszystkim niepowtarzalne doświadczenie piękna. Portfolio Peng Partners obejmuje marki takie jak Kydra le salon – awangardowy, francuski brand bazujący na botanicznych formułach, R+Co – stworzony z myślą o osobach pełnych pasji, przekraczających granice kreatywności, Danger Jones, który ośmiela fryzjerów do artystycznego wyrazu oraz Hair by Sam McKnight – założony przez legendarnego stylistę współpracującego kiedyś z Księżną Dianą, a obecnie z ikonami mody, takimi jak Kate Moss czy siostry Hadid.

Peng Partners to nie tylko dystrybucja produktów – to ruch, który zmienia podejście do fryzjerstwa, stawiając na kreatywność, odwagę i troskę. Firma wspiera stylistów holistycznie – od dostarczania najwyższej jakości kosmetyków do koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów, po organizację warsztatów i wydarzeń inspirujących do udoskonalania swoich umiejętności. To właśnie kompleksowa opieka i zaangażowanie czynią markę niezawodnym partnerem, który chce współpracować z najlepszymi. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.