Peng Partners: We care more, czyli fryzjerstwo z miłością
Pasja do fryzjerstwa, umiłowanie piękna, szczera troska o ludzi oraz odwaga, by chcieć więcej – to właśnie te wartości wyróżniają Peng Partners na tle innych dystrybutorów. Tworzy go zaangażowany zespół, który wnosi nową jakość do branży – chce wspierać kreatywność fryzjerów i inspirować ich do przełamywania schematów. Peng Partners motywuje do sięgania po marzenia i redefiniowania standardów w salonach fryzjerskich.
Nazwa marki pochodzi od angielskiego przymiotnika “peng”, który używany jest do określenia czegoś atrakcyjnego, czegoś “cool”. Peng Partners to nieszablonowa marka parasolowa, partner piękna, który postrzega fryzjerstwo nie tylko jako usługę, ale przede wszystkim jako rzemiosło i prawdziwą sztukę. Kosmetyki, które znajdują się w ofercie, to coś więcej – to styl życia, który wyznacza nowe standardy w polskim fryzjerstwie.
Filozofia i podejście Peng Partners zawarte zostało w haśle "We care more", które jest obietnicą dbałości o detale i najwyższej jakości produktów oraz wyraża głęboką troskę o rozwój i sukces każdego członka rodziny Peng. Markę tworzą ludzie, których łączy spójna wizja i misja, by zmieniać oblicze branży. Dostrzegają oni piękno nie tylko w wyjątkowych brandach, które dostępne są w portfolio, ale przede wszystkim w relacjach i wartościach budowanych wspólnie z klientami i partnerami biznesowymi. Na czele zespołu Peng Partners stoi doświadczona CEO, Luiza Osińska.
W czasach, gdy wiele firm szuka szybkich i powtarzalnych rozwiązań, Peng Partners stawia na indywidualność, koncentrując się na jakości prawdziwego rzemiosła. Promuje podejście oparte na współpracy i wzajemnym zrozumieniu, podkreślając wagę dialogu z fryzjerami i wsłuchiwaniu się w ich indywidualne potrzeby.
- Peng Partners to przede wszystkim grupa prawdziwych pasjonatów. Jest to zarówno niezwykły zespół zbudowany wokół marki parasolowej, jak i wyjątkowi fryzjerzy, styliści oraz artyści, z którymi wspólnie piszemy nowy rozdział w historii branży fryzjerskiej w Polsce. Cieszymy się, że możemy tworzyć przestrzeń, w której każdy może się rozwijać i zmieniać oblicze fryzjerstwa w Polsce. Współpracujemy z topowymi, światowymi markami, wypełniając niszę na polskim rynku beauty. Chcemy trafiać do najbardziej wymagających klientów, gwarantując im dostęp do najnowszych światowych trendów i innowacji. Chcemy, aby czuli się pięknie, podkreślając ich wyjątkowość i indywidualność – mówi Karolina Łysak, dyrektor marketingu w Peng Partners.
Pod parasolem Peng Partners znajdują się marki ekskluzywne, tworzone przez wybitnych stylistów i ekspertów w branży. Dedykowane są fryzjerom, którzy chcą oferować swoim klientom nie tylko usługę, ale przede wszystkim niepowtarzalne doświadczenie piękna. Portfolio Peng Partners obejmuje marki takie jak Kydra le salon – awangardowy, francuski brand bazujący na botanicznych formułach, R+Co – stworzony z myślą o osobach pełnych pasji, przekraczających granice kreatywności, Danger Jones, który ośmiela fryzjerów do artystycznego wyrazu oraz Hair by Sam McKnight – założony przez legendarnego stylistę współpracującego kiedyś z Księżną Dianą, a obecnie z ikonami mody, takimi jak Kate Moss czy siostry Hadid.
Peng Partners to nie tylko dystrybucja produktów – to ruch, który zmienia podejście do fryzjerstwa, stawiając na kreatywność, odwagę i troskę. Firma wspiera stylistów holistycznie – od dostarczania najwyższej jakości kosmetyków do koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów, po organizację warsztatów i wydarzeń inspirujących do udoskonalania swoich umiejętności. To właśnie kompleksowa opieka i zaangażowanie czynią markę niezawodnym partnerem, który chce współpracować z najlepszymi.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.