Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które idealnie sprawdzą się w trakcie chłodniejszych dni.
Jesień to czas, kiedy w kuchni sięgamy częściej po intensywniejsze przyprawy, które rozgrzewają i nadają potrawom aromatyczny zapach. Dodatki, takie jak cynamon, goździki, kardamon czy imbir, mogą dodać głębi jednak nie tylko jesiennym napojom i daniom, ale także perfumom.
Mocniejsze aromaty mają zdolność ogrzewania i działają jak przyjemne otulenie w chłodniejsze dni. Ich korzenny charakter dodaje zapachom z jednej strony wyrazistości, a z drugiej nieco tajemniczości, która idealnie wpisuje się w nastrój tej pory roku. Na które perfumy warto się zdecydować?
Ambassador Intense
Ambassador Intense to nowa interpretacja znanego z ponadczasowej elegancji zapachu Ambassador Men, który w tym wydaniu stał się jeszcze bardziej intensywny. Klasyczną wersję wzbogacono ciepłymi nutami imbiru, gałki muszkatołowej, goździka i cynamonu. Ciężkie korzenne zapachy przyjemnie kontrastują z owocowymi akordami, sprawiając, że kompozycja świetnie sprawdzi się w każdej sytuacji, zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem.
-
NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja
-
NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
-
NUTY BAZY: tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, mech dębowy, piżmo
Titanium
Titanium to najnowsza propozycja od marki Gisada, która nie ujawnia swoich wszystkich atutów od razu. Na pierwszy plan wybijają się różowy pieprz i kardamon. Gdy zapach osiądzie, wyczuwalne stają się nuty drzewa cedrowego, drzewa sandałowego, skóry i odrobina cynamonu. W miarę upływu czasu Titanium odsłania swoją pełną złożoność. Otula komfortową mieszanką wanilii, tonki i balsamu jodłowego, która towarzyszy przez cały dzień.
-
NUTY GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon
-
NUTY SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe
-
NUTY BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/
***
Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.
Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
Nowy Must-Have w Pielęgnacji Włosów: TrueLife HairDryer D6
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.