Komunikaty PR

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

2024-10-28  |  11:00
Biuro prasowe

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które idealnie sprawdzą się w trakcie chłodniejszych dni.

Jesień to czas, kiedy w kuchni sięgamy częściej po intensywniejsze przyprawy, które rozgrzewają i nadają potrawom aromatyczny zapach. Dodatki, takie jak cynamon, goździki, kardamon czy imbir, mogą dodać głębi jednak nie tylko  jesiennym napojom i daniom, ale także perfumom.

Mocniejsze aromaty mają zdolność ogrzewania i działają jak przyjemne otulenie w chłodniejsze dni. Ich korzenny charakter dodaje zapachom z jednej strony wyrazistości, a z drugiej nieco tajemniczości, która idealnie wpisuje się w nastrój tej pory roku. Na które  perfumy warto się zdecydować?

 

Ambassador Intense

Ambassador Intense to nowa interpretacja znanego z ponadczasowej elegancji zapachu Ambassador Men, który w tym wydaniu stał się jeszcze bardziej intensywny. Klasyczną wersję wzbogacono ciepłymi nutami imbiru, gałki muszkatołowej, goździka i cynamonu. Ciężkie korzenne zapachy przyjemnie kontrastują z owocowymi akordami, sprawiając, że kompozycja świetnie sprawdzi się w każdej sytuacji, zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem.

  • NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja

  • NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop

  • NUTY BAZY: tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, mech dębowy, piżmo

 

Titanium

Titanium to najnowsza propozycja od marki Gisada, która nie ujawnia swoich wszystkich atutów od razu. Na pierwszy plan wybijają się różowy pieprz i kardamon. Gdy zapach osiądzie, wyczuwalne stają się nuty drzewa cedrowego, drzewa sandałowego, skóry i odrobina cynamonu. W miarę upływu czasu Titanium odsłania swoją pełną złożoność. Otula komfortową mieszanką wanilii, tonki i balsamu jodłowego, która towarzyszy przez cały dzień.

  • NUTY GŁOWY: różowy pieprz, artemizja, szałwia, kardamon

  • NUTY SERCA: lawenda, drzewo cedrowe, skóra, cynamon, drzewo sandałowe

  • NUTY BAZY: irys, wanilia, tonka, paczula, balsam jodłowy

 

Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl 

Więcej na https://gisada.com/ 

***

Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij Biuro prasowe
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
2024-10-28 | 08:00

Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią

Czego potrzebuje Twoja skóra? W zależności od wieku, typu cery, trybu naszego życia i pory roku, każda z nas prawdopodobnie odpowie inaczej. Kosmetolodzy wskazują jednak na ABC potrzeb
Uroda Nowy Must-Have w Pielęgnacji Włosów: TrueLife HairDryer D6
2024-10-22 | 11:00

Nowy Must-Have w Pielęgnacji Włosów: TrueLife HairDryer D6

Ta innowacyjna suszarka nie tylko przyspiesza ich suszenie, ale także poprawia kondycję, oferując wygodę i profesjonalne efekty w domowym zaciszu. Dzięki niej, Twoje włosy będą lśnić jak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.