Komunikaty PR

Perrigo przejęło marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®

2020-11-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Perrigo Company plc (NYSE; TASE: PRGO), jedna z największych na świecie firm zajmujących się produkcją, sprzedażą i dystrybucją leków bez recepty oraz produktów pielęgnacyjnych, sfinalizowała akwizycję trzech wiodących marek produktów do pielęgnacji skóry i przeciw wypadaniu włosów Emolium®, Iwostin® i Loxon® od firmy Sanofi. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.

Perrigo to piąta pod względem przychodów firma OTC w Europie. W wyniku zakupu trzech marek dermokosmetycznych firma wzmacnia swoją pozycję na europejskim rynku produktów OTC oraz staje się jedną z czołowych firm farmaceutycznych w Polsce. Przejęcie rozszerza ofertę Perrigo o wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry na większą część Europy. Kupione marki są obecnie sprzedawane w Polsce, Rosji i na Ukrainie.

- Z radością witamy nową kategorię w naszej ofercie. Znane marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®, tak jak i dostępne dotychczas w naszej ofercie marki m.in. Lactacyd®, Solpadeine®, Undofen® czy Niquitin®, doskonale wpisują się w naszą strategię samodzielnego dbania o zdrowie przy pomocy produktów wysokiej jakości - mówi Michał Wasielewski, dyrektor generalny Perrigo Poland. - Dodanie trzech cenionych marek kosmetycznych stanowi kolejny krok w planach rozwoju firmy Perrigo, mających  na celu przekształcenie firmy w lidera samoopieki konsumenckiej.

Firma jest wiodącym dostawcą dostępnych bez recepty produktów w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia dla wszystkich, którzy poszukują wysokiej jakości produktów, by móc zadbać o siebie i zdrowie swojej rodziny, proaktywnie zapobiegać chorobom oraz samodzielnie leczyć różne dolegliwości. W Polsce od lat ściśle współpracuje z farmaceutami i buduje ich zaufanie, doceniając ich specjalistyczna wiedzę, która w przypadku produktów self-care jest niezwykle pomocna. Dzięki farmaceutom pacjenci aptek zawsze mogą liczyć na profesjonalną poradę przy zakupie.

Informacje o firmie Perrigo

Globalna grupa Perrigo Company plc została założona ponad 130 lat temu w USA, a produkty firmy można kupić w Ameryce Północnej i Europie, jak również na wielu rynkach całego świata poprzez apteki, Internet, i sieci supermarketów. Perrigo to 27 fabryk i  11 200 pracowników,  lider sprzedaży w kategoriach takich jak leki na przeziębienie, przeciwbólowe i nasenne, środki regulujące trawienie, ułatwiające rzucenie palenia, a także odżywki i suplementy diety. W ofercie ma również produkty do higieny osobistej, pielęgnacji niemowląt i samodzielnej pielęgnacji stomatologicznej. Firma Perrigo ponadto produkuje i sprzedaje leki na receptę. Perrigo globalnie generuje sprzedaż w wysokości 4 mld 837 milionów dolarów  (Annual Report z dnia 31.12.2019). Perrigo poprawia jakość życia poprzez dostarczanie wysokiej jakości, przystępnych cenowo produktów self-care, które zdobyły zaufanie konsumentów wszędzie gdzie tam, gdzie są sprzedawane.

Firma Perrigo weszła na polski rynek w 2015, po przejęciu firmy Omega Pharma, a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Odwiedź witrynę Perrigo pod adresem www.perrigo.pl

Informacje o firmie Sanofi

Sanofi wspiera pacjentów w pokonywaniu wyzwań zdrowotnych. Jest globalną firmą biofarmaceutyczną skoncentrowaną na zdrowiu ludzkim. Zapobiega chorobom za pomocą szczepionek, dostarcza innowacyjne sposoby leczenia bólu i łagodzenia cierpienia. Wspiera zarówno tych, którzy cierpią na choroby rzadkie, jak również miliony pacjentów zmagających się z chorobami przewlekłymi. Dzięki zaangażowaniu ponad 100 000

pracowników w 100 krajach, Sanofi przekształca innowacje naukowe w rozwiązania opieki zdrowotnej dostępne na całym świecie. Sanofi, Empowering Life

Transakcja pozwoli obu firmom skoncentrować się na realizacji globalnych strategii oraz zapewnić im ciągły rozwój biznesu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.