Komunikaty PR

Perrigo przejęło marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®

2020-11-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Perrigo Company plc (NYSE; TASE: PRGO), jedna z największych na świecie firm zajmujących się produkcją, sprzedażą i dystrybucją leków bez recepty oraz produktów pielęgnacyjnych, sfinalizowała akwizycję trzech wiodących marek produktów do pielęgnacji skóry i przeciw wypadaniu włosów Emolium®, Iwostin® i Loxon® od firmy Sanofi. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.

Perrigo to piąta pod względem przychodów firma OTC w Europie. W wyniku zakupu trzech marek dermokosmetycznych firma wzmacnia swoją pozycję na europejskim rynku produktów OTC oraz staje się jedną z czołowych firm farmaceutycznych w Polsce. Przejęcie rozszerza ofertę Perrigo o wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry na większą część Europy. Kupione marki są obecnie sprzedawane w Polsce, Rosji i na Ukrainie.

- Z radością witamy nową kategorię w naszej ofercie. Znane marki Emolium®, Iwostin® i Loxon®, tak jak i dostępne dotychczas w naszej ofercie marki m.in. Lactacyd®, Solpadeine®, Undofen® czy Niquitin®, doskonale wpisują się w naszą strategię samodzielnego dbania o zdrowie przy pomocy produktów wysokiej jakości - mówi Michał Wasielewski, dyrektor generalny Perrigo Poland. - Dodanie trzech cenionych marek kosmetycznych stanowi kolejny krok w planach rozwoju firmy Perrigo, mających  na celu przekształcenie firmy w lidera samoopieki konsumenckiej.

Firma jest wiodącym dostawcą dostępnych bez recepty produktów w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia dla wszystkich, którzy poszukują wysokiej jakości produktów, by móc zadbać o siebie i zdrowie swojej rodziny, proaktywnie zapobiegać chorobom oraz samodzielnie leczyć różne dolegliwości. W Polsce od lat ściśle współpracuje z farmaceutami i buduje ich zaufanie, doceniając ich specjalistyczna wiedzę, która w przypadku produktów self-care jest niezwykle pomocna. Dzięki farmaceutom pacjenci aptek zawsze mogą liczyć na profesjonalną poradę przy zakupie.

Informacje o firmie Perrigo

Globalna grupa Perrigo Company plc została założona ponad 130 lat temu w USA, a produkty firmy można kupić w Ameryce Północnej i Europie, jak również na wielu rynkach całego świata poprzez apteki, Internet, i sieci supermarketów. Perrigo to 27 fabryk i  11 200 pracowników,  lider sprzedaży w kategoriach takich jak leki na przeziębienie, przeciwbólowe i nasenne, środki regulujące trawienie, ułatwiające rzucenie palenia, a także odżywki i suplementy diety. W ofercie ma również produkty do higieny osobistej, pielęgnacji niemowląt i samodzielnej pielęgnacji stomatologicznej. Firma Perrigo ponadto produkuje i sprzedaje leki na receptę. Perrigo globalnie generuje sprzedaż w wysokości 4 mld 837 milionów dolarów  (Annual Report z dnia 31.12.2019). Perrigo poprawia jakość życia poprzez dostarczanie wysokiej jakości, przystępnych cenowo produktów self-care, które zdobyły zaufanie konsumentów wszędzie gdzie tam, gdzie są sprzedawane.

Firma Perrigo weszła na polski rynek w 2015, po przejęciu firmy Omega Pharma, a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Odwiedź witrynę Perrigo pod adresem www.perrigo.pl

Informacje o firmie Sanofi

Sanofi wspiera pacjentów w pokonywaniu wyzwań zdrowotnych. Jest globalną firmą biofarmaceutyczną skoncentrowaną na zdrowiu ludzkim. Zapobiega chorobom za pomocą szczepionek, dostarcza innowacyjne sposoby leczenia bólu i łagodzenia cierpienia. Wspiera zarówno tych, którzy cierpią na choroby rzadkie, jak również miliony pacjentów zmagających się z chorobami przewlekłymi. Dzięki zaangażowaniu ponad 100 000

pracowników w 100 krajach, Sanofi przekształca innowacje naukowe w rozwiązania opieki zdrowotnej dostępne na całym świecie. Sanofi, Empowering Life

Transakcja pozwoli obu firmom skoncentrować się na realizacji globalnych strategii oraz zapewnić im ciągły rozwój biznesu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Cały czas tworzę i mam w szufladzie dużo utworów. Teraz kończę moją nową płytę i mam nadzieję, że znowu sporo się będzie wokół mnie działo

Artystka pracuje właśnie nad nową płytą, która ma się ukazać jesienią. Będzie to piąty album w jej karierze i powrót po sześciu latach przerwy. Zwiastunem tego wydawnictwa jest singiel „Co masz na myśli?”. Mika Urbaniak zaznacza, że nowe kompozycje odzwierciedlają jej przemyślenia na temat miłości, siły, nadziei i odnajdywania siebie, a także pułapek przemysłu muzycznego, w którym – jej zdaniem, kobiety radzą sobie coraz lepiej i są bardziej pewne siebie. Jeśli natomiast chodzi o warstwę muzyczną tego krążka, to oprócz powrotu do hip-hopowych korzeni, będzie także można usłyszeć wpływy funku i popu.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Farmacja

Endometrioza przez lata pozostawała lekceważonym problemem. Mimo że cierpi na nią 14 mln kobiet w Europie

Coraz więcej państw UE kompleksowo zaczyna się zajmować problemem endometriozy. W tej grupie państw jest także Polska, która od lipca wprowadziła nowy model bezpłatnej diagnostyki i opieki dla pacjentek z tą chorobą oznaczającą dla nich życie z chronicznym bólem. Podczas ubiegłotygodniowej debaty w Parlamencie Europejskim europosłowie wezwali Komisję Europejską do większej inicjatywy na forum unijnym: opracowania strategii walki z endometriozą i skierowania większych środków na badania nad tą chorobą.