Komunikaty PR

Pewność Siebie w Zdrowej Skórze z Avène

2024-05-28  |  13:00
Biuro prasowe

Fotostarzenie, przebarwienia czy zmiany trądzikowe to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi na co dzień zmaga się skóra. Ich konsekwencje potrafią skutecznie oddziaływać na poczucie pewności siebie. Marka Eau Thermale Avène pragnie zmieniać spojrzenie na niedoskonałości skórne, mówiąc o "Pewności siebie w zdrowej skórze" oraz podkreślając, że każda skóra jest inna i wymaga indywidualnego podejścia do pielęgnacji. Podczas wyjątkowego wydarzenia na 42 piętrze budynku Skyliner w Warszawie marka zaprosiła ekspertki i liderki opinii do rozmowy nt. spersonalizowanego podejścia do codziennej pielęgnacji skóry. 

 

Według badań negatywna ocena własnego wyglądu jest w piątce najważniejszych problemów z jakimi kobiety zmagają się na co dzień. Wskazuje to na fakt, że mimo iż o zdrowiu skóry i jej problemach wiemy coraz więcej, to wciąż żyjemy w świecie pełnym presji i oczekiwań co do idealnego wyglądu.

 

Stan zdrowia skóry jest tak ważny, bo widać go za każdym razem, gdy spoglądamy w lustro. Jak jednak podkreślają eksperci – skóry są różne i każda wymaga indywidualnie dobranej pielęgnacji. Niezależnie od tego, czy zmagamy się z trądzikiem, skórą naczynkową, zmianami związanymi ze starzeniem się czy przebarwieniami – znalezienie odpowiedniego podejścia do pielęgnacji skóry twarzy oraz całego ciała może zaowocować wyjątkowymi efektami. 

 

Avène jest ekspertem w dziedzinie pielęgnacji skóry wrażliwej i problematycznej. Pragnąc przybliżyć wyzwania, z którymi każdego dnia może mierzyć się skóra, marka zorganizowała wydarzenie “Pewność Siebie w Zdrowej Skórze”, podczas którego goście, m.in: Urszula Dębska, Laura Zawadzka, Kasia Żurawska oraz Magda Suzynowicz, wysłuchali eksperckiego panelu dyskusyjnego z udziałem prof. dermatologii – Aleksandry Lesiak, kosmetolożki – Alexy Antczak, Product Manager Avène –  Katarzyny Stachurskiej oraz Doroty Gardias, która również poprowadziła całe wydarzenie.

 

Skóra stanowi nasz największy organ, a codzienne wyzwania, którym musi stawić czoła, mogą mieć znaczący wpływ na jej zdrowie i wygląd. Kilka kluczowych problemów, z którymi skóra boryka się w codziennym świecie to zanieczyszczenie środowiska, nieodpowiednia dieta, stres, nadmierne korzystanie z technologii, a przede wszystkim promieniowanie UV i ekspozycja na nie  – podkreśliła prof. Aleksandra Lesiak

 

Każdy z nas chce jak najlepiej wyglądać i czuć się we własnym ciele. Zmiany skórne bardzo często odbierają nam pewność siebie, prowadzą do kompleksów. Zwłaszcza, że każda skóra jest inna, a jej potrzeby są różne i indywidualne. Warto pamiętać o holistycznym podejściu – o tym, aby nie panikować, gdy pojawia się jakiś problem tylko wdrożyć odpowiednio dobraną, spójną pielęgnację oraz o tym, że każda skóra jest piękna – dodała Alexa Antczak.



 

 

 

Marka Avène, w zgodzie ze swoją dewizą “Pewności Siebie w Zdrowej Skórze” umożliwiła gościom wykonanie profesjonalnego testu skóry, aby w przyszłości mogli wdrożyć spersonalizowaną pielęgnację, odpowiadającą wszystkim potrzebom ich cery, niezależnie od tego, jaki jest jej rodzaj. Goście zostali również zaproszeni do zapoznania się z poszczególnymi gamami dermokosmetyków Avène na dedykowanych im strefach. 

 

Aby dodatkowo wzmocnić pewność siebie wśród gości, Avène zapewniło im możliwość wzięcia udziału w sesji zdjęciowej z fotocoacherką – Katarzyną Strzelecką. Wyjątkowe zdjęcia w połączeniu z rozmową pozwoliły na  uchwycenie pewności siebie i spojrzenie na siebie przez nowy pryzmat. 

 

Misją marki Avene jest budowanie Pewności Siebie w Zdrowej skórze. Wierzymy, że prawidłowo dobrana codzienna rutyna pielęgnacyjna to klucz do dobrego samopoczucia. Podczas spotkania na 42. piętrze wieżowca Skyliner mogliśmy szeroko zaprezentować zarówno nasze nowości, jak i istotne trendy oraz rekomendacje pielęgnacyjne na sezon wiosna-lato – mówi Izabella Lesieur, Marketing Director w Eau Thermale Avène

 

Aby podjąć działania na szeroką skalę marka udostępniła także otwartą dla konsumentów strefę w lobby warszawskiego Skylinera. Odwiedzający mogli skorzystać z bezpłatnego badania skóry, a także wypróbować kultowe dermokosmetyki Eau Thermale Avène. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.