Komunikaty PR

Pielęgnacja pro-ageing. Olśniewaj pewnością siebie niezależnie od wieku

2024-11-04  |  10:00
Biuro prasowe

Zdobywająca coraz większą popularność filozofia pro-ageing uczy akceptacji zmian zachodzących w naszej skórze i zwraca uwagę na to, jak ważna jest jej odpowiednia pielęgnacja. Marka Eau Thermale Avène od lat wspiera kobiety, podkreślając istotę poczucia komfortu we własnej skórze i dedykując im m.in. gamy HYALURON ACTIV B3 i VITAMIN ACTIV Cg o rewolucyjnych właściwościach, które pomagają wydobyć naturalny blask. 

 

Pierwsze zmarszczki, utrata elastyczności i blasku – to naturalne efekty starzenia się skóry. Odpowiada za nie stopniowo wydłużający się cykl odnowy skóry. Choć proces ten przez wiele lat był kojarzony negatywnie, warto pamiętać, że jest on całkowicie naturalny i zgodny z rytmem dojrzewania. Kluczem do zachowania zdrowego wyglądu skóry, niezależnie od wieku, jest regularna i dostosowana do jej potrzeb pielęgnacja.  Prawidłowe oczyszczanie, nawilżanie oraz ochrona przeciwsłoneczna wspomagają regenerację skóry, pomagając zachować naturalną równowagę i zdrowy blask.

 

Pro-ageing – pielęgnuj swój wewnętrzny blask

W ostatnich latach filozofia pro-ageingu zdobywa coraz większą popularność. Promuje akceptację oznak starzenia oraz opiekę skupioną na zachowaniu zdrowia i witalności skóry, niezależnie od etapu życia. Filozofia ta redefiniuje pojęcie piękna oraz atrakcyjności, szukając ich w autentyczności i poczuciu pewności siebie.

 

W pro-ageingu pielęgnacja koncentruje się na zapewnieniu skórze odpowiedniego nawilżenia, ochrony przed promieniami UV oraz delikatnym oczyszczaniu. Jest to podejście holistyczne – zwraca uwagę nie tylko na to, aby pielęgnacja składała się z bezpiecznych, zapewniających ochronę produktów, ale także, aby zadbać o organizm od wewnątrz poprzez zbilansowaną dietę, aktywność fizyczną, zarządzanie stresem czy jakościowy sen. Wszystko to przekłada się nie tylko na olśniewający wygląd skóry, ale również na ogólny dobrostan organizmu i samopoczucie. 

 

Pewność siebie w zdrowej skórze

 

Kluczowymi elementami pielęgnacji w nurcie pro-ageing są odpowiednie składniki aktywne. Obecność retinaldehydu, kwasu hialuronowego, niacynamidu, antyoksydantów czy wody termalnej wspiera skórę na poziomie komórkowym, wzmacniając naturalne procesy regeneracyjne. Substancje te można znaleźć w gamach HYALURON ACTIV B3 oraz VITAMIN ACTIV Cg od marki Eau Thermale Avène, które powstały, by kultywować naturalne piękno. 


 

Krem odbudowujący komórki, dzięki zastosowaniu wysoko skoncentrowanego niacynamidu (6%) stymuluje odnowę komórkową i zwiększa żywotność komórek. Z kolei opatentowany niskocząsteczkowy kwas hialuronowy pobudza naturalną syntezę tego składnika w skórze. W konsekwencji Krem odbudowujący komórki daje natychmiastowy efekt ujędrnienia, a wysoce odżywcza formuła zapewnia uczucie nawilżenia przez cały dzień. Twarz wygląda na bardziej wypoczętą, a cera na zregenerowaną i pełną blasku. Ekologiczne opakowanie to szklany słoik wielokrotnego użycia, który można wiele razy napełniać dzięki systemowi refill. 


 

Multi intensywny krem na noc działa podczas snu, kiedy skóra rozpoczyna kluczowy proces regeneracji i aktywuje syntezę kolagenu. Krem zawiera retinaldehyd, stymulujący produkcję kolagenu oraz elastyny, a także kwas hialuronowy o niskiej i wysokiej masie cząsteczkowej, niacynamid (2%), a także ekstrakt z Haritaki.






 

Skoncentrowane serum wypełniające wygładza, ujędrnia i regeneruje skórę. Dzięki delikatnej formule o bardzo wysokiej tolerancji może być stosowane również na skórę wokół oczu. Zawiera zaledwie 8 składników, w tym niacynamid o stężeniu 6%, a także kwas hialuronowy (1,5%). 






 

Działanie gamy HYALURON ACTIV B3 wspierają bogate w antyoksydanty dermokosmetyki VITAMIN ACTIV Cg. Serum korygująco-rozjaśniające oraz krem intensywnie rozświetlający, zawierają innowacyjną formę witaminy C w postaci mniej wrażliwego na utlenianie glukozydu askorbylu (wit. Cg). Składnik ten ma silne działanie antyoksydacyjne, rozjaśniające i stymulujące produkcję kolagenu. 

 

Sercem wszystkich kosmetyków jest woda termalna wydobywana ze źródeł w Avène. Dzięki obecności unikalnego mikrobiomu  woda ta daje skórze ukojenie, wzmacnia barierę ochronną oraz przywraca równowagę łagodząc podrażnienia i redukując uczucie dyskomfortu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Jak wybierać odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji stref intymnych? Biuro prasowe
2024-11-06 | 13:00

Jak wybierać odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji stref intymnych?

Zdrowie intymne zaczyna się od odpowiedniej pielęgnacji i świadomego wyboru kosmetyków. Choć często skupiamy się na codziennym oczyszczaniu, pielęgnacja delikatnych stref ciała
Uroda Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna
2024-11-05 | 11:40

Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna

Osoby noszące aparat ortodontyczny, korony zębowe czy implanty doskonale wiedzą, jakim wyzwaniem może być codzienna pielęgnacja jamy ustnej. Zdarza się, że tradycyjne metody stosowane w
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku

Nowe studio „Pytania na śniadanie” daje dużo możliwości i pozwala realizować program na najwyższym poziomie. A to teraz kwestia priorytetowa, nie tylko dla ekipy tego porannego formatu, ale również innych projektów Telewizji Polskiej. Robert Stockinger ma świadomość, że przed twórcami związanymi z publicznym nadawcą duże wyzwanie, bo trzeba przyciągnąć widza zarówno atrakcyjnym obrazem, jak i wysoką wartością merytoryczną. Nie kryje jednak satysfakcji z tego, że może mieć realny wpływ na nowy kształt TVP.

Przemysł spożywczy

Coraz więcej Polaków deklaruje, że nie marnuje żywności. Wciąż jednak do kosza trafia 5 mln t jedzenia rocznie

45 proc. Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać jedzenie – wynika z raportu „Nie Marnuj Jedzenia 2024”. Choć odsetek osób deklarujących, że nie marnuje żywności, znacząco wzrósł, wciąż na śmietnik co roku trafia 5 mln t jedzenia. Eksperci wskazują, że potrzeba więcej inicjatyw, które mogłyby tę żywność uratować. Jedną z nich jest „Punkt pod Parasolem” prowadzony przez Bank Żywności SOS w Warszawie, który przekazuje i dostarcza żywność potrzebującym. W ubóstwie żyje 2,5 mln Polaków, a mniej więcej 1,5 mln korzysta z pomocy przekazywanej przez banki żywności.