Komunikaty PR

Pielęgnacja unisex – kosmetyki dla niej i dla niego

2022-08-26  |  12:35
Biuro prasowe

Powoli zbliżający się koniec lata to doskonały moment na to, by uzupełnić powakacyjne braki w swojej kosmetyczce oraz przygotować się na chłodniejsze dni. Czy można wspólnie z partnerem zadbać o swoją pielęgnację? Oczywiście!  Chociaż męskie i damskie potrzeby pielęgnacyjne mogą się od siebie różnić, w ofercie Super-Pharm znaleźć można szeroką gamę produktów unisex, a także kosmetyki dedykowane stricte potrzebom damskiej i męskiej skóry.

Topowe produkty unisex? Dermokosmetyki! Tu nie ma podziału na płeć. Dla niej i dla niego dedykowany jest na przykład kojąco-łagodzący żel do mycia twarzy Bioderma Sensibo Gel Moussant, który delikatnie oczyszcza, nawilża oraz przywraca skórze równowagę hydrolipidową. We wspólnej pielęgnacji doskonale sprawdzi się także „dermo-klasyk”, nawilżający krem do twarzy i ciała Emolium Dermocare oraz serum SVR z ochroną SPF30 – do stosowania nie tylko latem!

W Super-Pharm znajdują się dedykowane kobiecym potrzebom marki takie jak beBIO czy Jowae.  Ciekawym produktem jest na przykład naturalny szampon do włosów farbowanych beBIO, który nawilża, ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się. Z produktów przeznaczonych do pielęgnacji twarzy, doskonale sprawdzi się Jowae Micellar Foaming Cleanser – oczyszczająca pianka micelarna. Usunie makijaż oraz zanieczyszczenia, a dzięki niezwykle delikatnej formule zniweluje ryzyko podrażnień i nie zaburzy naturalnego pH naskórka.

Dla panów drogeria Super-Pharm przygotowała natomiast wyjątkową ofertę kosmetyków do pielęgnacji brody – do golenia i po goleniu. Mężczyznom z bujnym zarostem, dedykowany jest olejek Wood & Spice, który nawilża, wygładza i zmiękcza włosy oraz ogranicza ich łamliwość. Do pielęgnacji męskiej cery doskonale sprawdzą się kosmetyki Lierac Homme, na przykład Nawilżający żel energetyzujący, który wzmocni i ochroni skórę narażoną na niekorzystne czynniki zewnętrzne, takie jak golenie, oraz pozostawi ją nawilżoną, a także pełną blasku. Ciekawą propozycją jest również niebieska linia naturalnych żeli pod prysznic marki YOPE – przyjemnie oczyszczą i ukoją wyjątkowym zapachem z drzewnymi nutami (np. cedru, drzewa sandałowego czy cedrowego). To także opcja idealna do wspólnej pielęgnacji!

W Super-Pharm każdy znajdzie kosmetyki odpowiednie dla siebie. Te przeznaczone i dla niej, i dla niego pozwolą, by pielęgnacja stała się wspólną przyjemnością. By być na bieżąco z ofertami, zapraszamy do sprawdzenia strony  www.superpharm.pl lub odwiedzenia sklepów stacjonarnych.

***

Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic. To miejsce dla Ciebie, Twojego zdrowia, urody i przede wszystkim wygody. W sklepach Super-Pharm zawsze możesz liczyć na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Eksperckie doradztwo to znak firmowy Super-Pharm. Super-Pharm to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.

W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość. Na stronie internetowej znajdziesz informacje o marce, o aktualnej ofercie drogerii Super-Pharm, konkursach i nowych promocjach. Skorzystaj też z PORADNIKA, który zawiera cenne porady na temat zdrowia, urody i pielęgnacji.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.