Platforma sprzedażowa Ekocuda.com: naturalne produkty na wyciągnięcie ręki!
Triple PR
Jaktorowska 5
01-202 Warszawa
weronika.madejska|triplepr.pl| |weronika.madejska|triplepr.pl
534 931 911
triplepr.pl
Marka Ekocuda, trendsetter na rynku kosmetyków naturalnych w Polsce, ogłasza inaugurację swojej nowej inicjatywy – platformy sprzedażowej ekocuda.com. Ten innowacyjny marketplace ma na celu rozszerzenie zasięgu Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda łącząc zarówno wystawców, jak i odwiedzających w wirtualnym świecie. Efekt? Łatwiejsza dostępność produktów oraz minimalizacja negatywnego wpływu środowiskowego, duże korzyści dla konsumentów i producentów marek naturalnych.
Lokalny nad globalny
48% całkowitej wartości zakupów e-commerce to zakupy w ramach platform marketplace według badania Euromonitor i Google, sprawdzającego nawyki zakupowe Polaków związane z platformami sprzedażowymi w 2022 roku[1]. Polacy decydują się kupować za pośrednictwem marketplace głównie z uwagi na szybką dostawę i odpowiednią cenę. Kobiety najchętniej kupują ubrania (44%) i kosmetyki (34%), a mężczyźni elektronikę (41%). Istotny jest także znaczący procent klientów kupujących artykuły beauty oraz związane ze zdrowiem ogólnie (27%). Polscy użytkownicy preferują lokalnych graczy z uwagi na dobre zrozumienie klienta i zbudowane zaufanie.
Zaufany model
Ekocuda, znane przede wszystkim z organizowanych od 2016 roku stacjonarnych Targów w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu, wychodzą naprzeciw obecnym trendom. Idąc z duchem rozwoju sprzedaży w przestrzeni online, od 25 października przenosi znajomą konsumentom jakość na innowacyjną platformę sprzedażową w Internecie. Ekocuda.com to marketplace, który otwiera producentom kosmetyków i produktów naturalnych nowe
możliwości dotarcia do stałego grona odbiorców, a także do świadomości konsumentów preferujących zakupy e-commerce.
Twórcy marki pragną nadal podnosić świadomość dotyczącą korzyści płynących z naturalnych produktów kosmetycznych pozbawionych szkodliwych substancji i popularyzować ekotrendy, jednak tym razem łączą działania z osiągnięciami najnowszej technologii.
Ekocuda są jednym z najbardziej rozpoznawalnych ekobrandów, z dużym zaufaniem konsumentów. Działamy szeroko. Realizujemy wiele inicjatyw promujących zdrowie i ekologię, w tym wyjazdy w stylu slow połączone z zielonymi warsztatami. W 2022 roku zainicjowaliśmy przyznawanie nagród Ekocuda Beauty Awards dla wyróżniających się jakością kosmetyków naturalnych. Rosnący apetyt na wygodę, oszczędność czasu czy dostępność za jednym kliknięciem z każdego miejsca w Polsce, które charakteryzują zakupy online, oraz życie w stylu eko stały się bezpośrednią inspiracją do stworzenia internetowego HUB-u dla producentów produktów naturalnych oraz ich konsumentów. Śledzimy zmiany, trendy i na bieżąco dostosowujemy się do nich – tłumaczy Zuzanna Mierzejewska, Prezes Zarządu Ekocuda Sp. z o.o.
Ekocuda, pozostając wierne wartościom autentyczności, odpowiedzialności oraz ekoekonomii zwracają się ku digitalizacji. Nowa platforma sprzedażowa jest wyrazem zaangażowania marki jako pioniera w swoim segmencie, który inspiruje coraz większą liczbę świadomych konsumentów. Platforma umożliwia uczestnikom targów śledzenie nowości produktowych, obserwowanie rozwoju rynku ekologicznych kosmetyków i dokonywanie zakupów 24/7, niezależnie od miejsca. Digitalizacja może zredukować zużycie materiałów papierowych, zoptymalizować łańcuch dostaw, zmniejszyć emisje związane z transportem oraz być istotnym czynnikiem we wsparciu lokalnych przedsiębiorstw w dotarciu do większej liczby klientów, a więc może wpłynąć na zmniejszenie śladu węglowego. Przeniesienie działań do przestrzeni internetowej to więc naturalny krok zgodny z filozofią marki, ekonomią zrównoważonego rozwoju.
Co zyskują naturalne marki na marketplace?
Jednym z kluczowych atutów Ekocuda.com, dla producentów brandów kosmetycznych i naturalnych, jest możliwość pozyskania nowych klientów i zwiększenia sprzedaży artykułów ekologicznych. Platforma umożliwia producentom prezentację produktów oraz promocję swoich marek na stronie internetowej Ekocuda.com, a także na popularnych platformach społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook. Producenci mogą znacząco zwiększyć rozpoznawalność swoich marek i zasięgi reklamowe. Platforma umożliwia docieranie do konkretnej grupy docelowej, tj. osób zainteresowanych kosmetykami naturalnymi i dbającymi o ekologię. Najważniejszym atutem marketplace Ekocuda.com jest prostota obsługi. Firmy mogą założyć sklepy na platformie, promować produkty i przeprowadzać transakcje bez konieczności podejmowania dodatkowych działań. Należności za sprzedaży automatycznie trafiają na rachunek bankowy producenta. I co ważne, jak pokazują wyżej cytowane dane, firmy mają możliwość współpracy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych ekobrandów. Dzięki temu partnerstwu można zyskać zaufanie klientów i wzmocnić pozycję na rynku naturalnych produktów.
Ekocuda.com to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty ekologiczne oraz narzędzie, które pomaga producentom rozwijać swoją działalność w sposób efektywny i przyjazny dla środowiska.
O marce:
Ekocuda – prekursor na rynku kosmetyków naturalnych w Polsce. Organizowane od 2016 roku Targi skupiają przede wszystkim polskie marki kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. Pojawiają się również marki zagraniczne dostępne na rodzimym rynku. Edycje odbywające się na przestrzeni lat m.in. w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu wspierają producentów, budują świadomość ekologiczną oraz przyczyniają się do zwiększenia popytu na ekokosmetyki.
Obecnie nadszedł czas na rozpoczęcie nowego rozdziału. Platforma sprzedażowa marketplace ekocuda.com otwiera nowe możliwości dotarcia do stałego grona uczestników i partnerów biznesowych Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda z każdego miejsca i o każdej porze.
[1] Według nowego badania przeprowadzonego przez Euromonitor.
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.
Gwiazdy
Iga Baumgart-Witan: Mama nie pozwoliła mi na udział w programie „Mistrzowskie pojedynki”. Zdecydowałam się i już pierwszego dnia marzyłam, żeby wrócić do domu
Biegaczka nie ukrywa, że miała kilka momentów zwątpienia w kwestii swojego udziału w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”. Po obejrzeniu zajawki zagranicznej edycji zrozumiała bowiem, jak wymagające mogą być konkurencje, i nie była do końca przekonana, czy sobie z nimi poradzi. Oliwy do ognia dolała jej mama, która absolutnie nie godziła się na ten wyjazd. Mimo wątpliwości Iga Baumgart-Witan postanowiła jednak stawić czoła trudnościom i zmierzyć się z wyczerpującymi wyzwaniami, ale jak zaznacza – nic za wszelką cenę.
Media
Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu
Mistrzyni świata w kickboxingu z entuzjazmem wspomina swój udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”, bo jak podkreśla, okazał się dla niej wyjątkowo cennym doświadczeniem. Realizując poszczególne zadania, sportowcy musieli bowiem stawić czoła nie tylko rywalom, ale i własnym ograniczeniom. Iwona Guzowska zdradza też, że niektórzy uczestnicy byli mocno zdeterminowani. Nie ukrywali, że przyjechali po to, żeby wygrać, i nie dawali sobie żadnej taryfy ulgowej.