Płatki i patyczki Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach

Z początkiem listopada do wszystkich sieci handlowych trafiły płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach z grafiką wyłonioną w konkursie ogłoszonym z okazji 30-lecia marki.
Konkurs pt. Piękna historia kobiecości skierowany do aspirujących młodych projektantów i grafików wzbudził wśród nich duże zainteresowanie. Zwycięski projekt autorstwa Pauliny Skowron wyłoniło jury, któremu przewodniczyła Lena Pianovska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Zasiedli w nim także m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki i polskiego designu. Partnerami konkursu byli: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD Illustrators.
Grafika i kolorystyka opakowań płatków i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect idealnie oddaje ducha filozofii marki – zdrowa i zadbana skóra wymaga codziennego oczyszczania i pielęgnacji, która jest skuteczna, a zarazem delikatna.
Patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect
Niezbędne podczas codziennych zabiegów higienicznych i pielęgnacyjnych. Główka patyczka jest wykonana w 100% z wysokiej jakości bawełny. Papierowy patyczek jest w 100% biodegradowalny. W trosce o środowisko opakowania patyczków w pełni nadają się do recyklingu.
Płatki kosmetyczne Cleanic Pure Effect
Wykonane są ze 100% czystej bawełny wysokiej jakości. Zastosowany na powierzchni płatka system zagłębień i wypukłości Pure Effect zapewnia jeszcze skuteczniejsze oczyszczanie. Wypukłości doskonale rozprowadzają kosmetyk, natomiast zagłębienia skutecznie zbierają zanieczyszczenia. Miękka krawędź płatka zapewnia komfort podczas oczyszczania twarzy i delikatnych okolic oczu.
Płatki kosmetyczne (50 i 120 szt.) oraz patyczki higieniczne (160 szt.) Cleanic Pure Effect w nowych limitowanych opakowaniach można kupić – do wyczerpania zapasów – od początku listopada, we wszystkich sieciach i placówkach handlowych prowadzących sprzedaż artykułów Cleanic. Aby lepiej je wyeksponować, marka postawiła na dedykowane materiały POS w sklepach oraz akcję promocyjną na Facebooku.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.