Płatki i patyczki Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach

Z początkiem listopada do wszystkich sieci handlowych trafiły płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach z grafiką wyłonioną w konkursie ogłoszonym z okazji 30-lecia marki.
Konkurs pt. Piękna historia kobiecości skierowany do aspirujących młodych projektantów i grafików wzbudził wśród nich duże zainteresowanie. Zwycięski projekt autorstwa Pauliny Skowron wyłoniło jury, któremu przewodniczyła Lena Pianovska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Zasiedli w nim także m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki i polskiego designu. Partnerami konkursu byli: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD Illustrators.
Grafika i kolorystyka opakowań płatków i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect idealnie oddaje ducha filozofii marki – zdrowa i zadbana skóra wymaga codziennego oczyszczania i pielęgnacji, która jest skuteczna, a zarazem delikatna.
Patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect
Niezbędne podczas codziennych zabiegów higienicznych i pielęgnacyjnych. Główka patyczka jest wykonana w 100% z wysokiej jakości bawełny. Papierowy patyczek jest w 100% biodegradowalny. W trosce o środowisko opakowania patyczków w pełni nadają się do recyklingu.
Płatki kosmetyczne Cleanic Pure Effect
Wykonane są ze 100% czystej bawełny wysokiej jakości. Zastosowany na powierzchni płatka system zagłębień i wypukłości Pure Effect zapewnia jeszcze skuteczniejsze oczyszczanie. Wypukłości doskonale rozprowadzają kosmetyk, natomiast zagłębienia skutecznie zbierają zanieczyszczenia. Miękka krawędź płatka zapewnia komfort podczas oczyszczania twarzy i delikatnych okolic oczu.
Płatki kosmetyczne (50 i 120 szt.) oraz patyczki higieniczne (160 szt.) Cleanic Pure Effect w nowych limitowanych opakowaniach można kupić – do wyczerpania zapasów – od początku listopada, we wszystkich sieciach i placówkach handlowych prowadzących sprzedaż artykułów Cleanic. Aby lepiej je wyeksponować, marka postawiła na dedykowane materiały POS w sklepach oraz akcję promocyjną na Facebooku.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.