Podkręć swój look na lato z nowościami od Avon
Długie wieczory, imprezy do rana, festiwale muzyczne – lato to czas zabawy, której warto dodać odrobinę szaleństwa w makijażu. W szczycie sezonu festiwalowego Avon prezentuje limitowaną kolekcję Sunset Beats, która daje nieskończone możliwości tworzenia letniego looku pełnego kolorów i blasku. W kolekcji znajdziemy: dodające objętości tusze do rzęs, puder rozświetlający, kredkę do ust i policzków, lśniące pigmenty do powiek, żelowe kredki do oczu oraz lakier do paznokci z mikrokryształkami. Kosmetyki poleca Adrian Świderski – czołowy polski make up artist, od lat współpracujący z największymi gwiazdami i najbardziej znanymi markami, który teraz został nowym ekspertem makijażu Avon.
Podkręć objętość
Tusz do rzęs Ultravolume to nowy produkt, który zostanie w ofercie marki na dłużej. Zapewnia spektakularną objętość rzęsom przez cały dzień. Dostępny jest w dwóch wariantach: klasycznej i wodoodpornej, która utrzymuje się nawet podczas upałów, pływania w basenie czy imprez do białego rana.
Podkręć błysk
Trzy lśniące pigmenty do powiek w jednej paletce podkręcą letni look i będą się pięknie mienić zarówno w promieniach słonecznych, jak i kolorowych światłach podczas koncertów. Wolisz mocniejszy makijaż oka? Żelową kredką do oczu dostępną w aż 12 kolorach narysujesz nawet najbardziej wyraziste i rock’n’rollowe kreski.
„Lśniące pigmenty do powiek to hit tego lata. Możesz je stosować same, na cienie albo na eyeliner. Nakładaj palcem lub pędzelkiem na sucho lub na mokro dla mocniejszego efektu - radzi Adrian Świderski.
Podkręć kolor
Puder rozświetlający w trzech odcieniach inspirowanych barwami zachodzącego słońca pięknie odbija światło i dodaje skórze blasku. Kredka 2 w 1 do ust i policzków może być zarówno matową szminką, jak i różem do policzków. Idealna, by mieć ją zawsze przy sobie i szybko podkręcić kolor przed kolejnym koncertem! Dzięki gamie trzech soczystych kolorów, znajdziesz odcień najlepiej odpowiadający twojej karnacji.
Jako róż świetnie sprawdzają się szminki lub modne ostatnio kredki do ust i policzków 2 w 1, którymi stworzysz makijaż idealny na wakacyjny wyjazd lub imprezę!” - mówi Adrian Świderski.
Podkręć połysk
Uzupełnieniem całego festiwalowego looku będzie manicure mieniący się jak tysiąc kryształków. Wybierz jeden z pięciu odcieni lakieru do paznokci z efektem 3D i dodaj blasku każdej letniej imprezie.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.