Komunikaty PR

Poznaj czerwcowe nowości dermokosmetyczne, które warto przetestować!

2022-06-29  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpeg ( 0.05 MB )

Lato to czas pełen beztroskich chwil, odkrywania nowych rzeczy, ale też idealny moment, by otulić się troską, tak potrzebną do pełnej regeneracji ciała i ducha. To również powinno nam przyświecać w codziennej pielęgnacji. Latem postawmy więc na świadomą pielęgnację, która kompleksowo odpowie na potrzeby naszej skóry, ale też wprowadzi odrobinę świeżości i nowe, przyjemne doznania. Nowości, które warto przetestować w tym sezonie znajdziesz na unikatowej platformie online sanbello.pl.

Dermokosmetyki stanowią podstawę świadomej i skutecznej pielęgnacji, w której kluczowe jest holistyczne podejście do dbania o siebie. O sile i efektywności ich działania decydują odpowiednie stężenie substancji aktywnych, odpowiadających na zróżnicowane i indywidualne potrzeby skóry. To dobry czas, by sięgnąć po nowości, które zapewnią Ci troskliwą pielęgnację i przyniosą relaks lub przyjemność! Warto teraz przetestować krem do twarzy nawilżająco-kojący z d-pantenolem Hagi Smart D, zawierający skuteczne składniki roślinne, które zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia. Kompleks roślinny pobudza do naturalnej ochrony przed wzmożoną utratą wody ze skóry, a naturalne oleje łagodzą i przywracają miękkość podrażnionego naskórka. Kosmetyk sprawdzi się w codziennej pielęgnacji, pod makijaż, po zabiegach kosmetycznych, a także po długotrwałym kontakcie ze słońcem. Troskę, a także przyjemne doznania, zapewni również zestaw kosmetyków do masażu twarzy Hagi Smart C. Został on stworzony, aby zapewnić chwile prawdziwego błogostanu. Tworzą go kosmetyki do domowego rytuału SPA – esencja-tonik SMART C oraz olejek do masażu twarzy SMART C o działaniu rozświetlającym.

Więcej nowości do pielęgnacji skóry twarzy!

W portfolio platformy Sanbello.pl pojawiła się również nowa pianka do mycia twarzy Herstory. Delikatna pianka zawiera całkowicie wegańskie składniki pochodzenia naturalnego, które zmywają zabrudzenia i w sposób łagodny oczyszczają buzię z zanieczyszczeń i sebum. Kosmetyk łączy w sobie ekstrakty roślinne róży, stokrotki i jaśminu z łagodnymi składnikami myjącymi. Ma też dodatek łagodzącego aloesu. Uwodzi pięknym zapachem kwiatów, co sprawia, że mycie twarzy jest jeszcze przyjemniejszym doznaniem. W poszukiwaniu regeneracji skóry warto przetestować olej z opuncji od Ministerstwa Dobrego Mydła. To delikatny, lekki i odżywczy olejek do twarzy, który wygładza, uelastycznia, wspomaga regenerację i odbudowę skóry. Wspomaga także ochronę skóry przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.

Kompletna pielęgnacja z nowościami Sanbello

Latem warto się przekonać również do uniwersalnych i multifunkcyjnych kosmetyków, takich jak kostka myjąca do włosów i ciała - szampon w kostce Hibiskus od Ministerstwa Dobrego Mydła. Po jej użyciu włosy pozostają nawilżone, gładkie, miękkie, świeże i lśniące, a odpowiedni dobór humektantów i emolientów pozwala na zmniejszenie lub całkowite wyeliminowanie efektu puszenia się włosów. Obfita, puszysta piana sprawdza się także w pielęgnacji i skutecznym oczyszczaniu ciała, nie powodując przesuszenia skóry. Skuteczną ochronę zapewni natomiast dezodorant roll-on 24h z rokitnikiem marki Weleda. Dezodorant nie zawiera soli glinu. To cudownie witalizująca kompozycja zapachowa grejpfruta, mandarynki i szlachetnego drzewa sandałowego jest odpowiednia zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Pod ręką warto mieć jeszcze jedną nowość - cytrusowy krem do rąk i paznokci Weleda. Nowy cytrusowy krem pielęgnuje dłonie i paznokcie, nadając im delikatny dotyk i wspierając wzrost ładnych, silnych paznokci. Wybrane wyciągi z ziół nawilżają suchą skórę, a naturalne masło karnaubai lanolina chronią łamliwe paznokcie. Olejek migdałowy pielęgnuje naskórek i wspiera wzrost paznokci. Wybrane wyciągi ziołowe pomagają bardzo popękanej skórze uzyskać jej gładkość.

Dermokosmetyczne nowości do kompleksowej pielęgnacji znajdziesz na platformie online sanbello.pl. W ofercie przestrzeni znajduje się nie tylko pełna gama specjalistycznych kosmetyków, adresowanych do każdego rodzaju skóry czy włosów, ale również dopasowana do każdego wieku oraz grupy użytkowników.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Wiosenna moc mgiełek do włosów Biuro prasowe
2024-03-26 | 15:00

Wiosenna moc mgiełek do włosów

Nadejście wiosny zwiastuje nowe rozdanie beauty-postanowień. Jednym z najpotrzebniejszych i najpopularniejszych jest poprawa kondycji włosów oraz wzmocnienie pasm przed latem.
Uroda Jak zadbać o włosy zgodnie z ich potrzebami?
2024-03-26 | 12:45

Jak zadbać o włosy zgodnie z ich potrzebami?

Wiosna to doskonały moment na odświeżenie swojej fryzury, a dopasowana do potrzeb Twoich włosów pielęgnacja, to najlepszy sposób na ich
Uroda Make-up no make-up trendem wiosny
2024-03-26 | 12:00

Make-up no make-up trendem wiosny

Wiosna to czas, gdy na scenę wkraczają nowe makijażowe trendy. W tym roku jednym z kluczowych stylów makijażu jest make-up no make-up. Kosmetolodzy podpowiadają, że jego idealną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.