Regeneracja i skuteczna ochrona
Festcom
ul. Admiralska
00-910 Warszawa
agnieszka.nowakowska|festcom.pl| |agnieszka.nowakowska|festcom.pl
660777909
www.festcom.pl
W centrum jesiennej pielęgnacji jest skuteczna regeneracja i ochrona skóry. Eksperci wskazują, że niezastąpiona kombinacja składników aktywnych to w tym przypadku duet: ceramidy i peptydy. Podpowiadają także, że warto sięgać po skuteczną fotoprotekcję – nawet, a właściwie… szczególnie jesienią! Czego jeszcze nie wiesz o jesiennych potrzebach cery?
Listopad to czas, kiedy możemy na chwilę zatrzymać się po letnim (wspaniałym) szaleństwie i zrobić coś w trybie slow. To także ten moment, w którym oceniamy beauty-priorytety i ustalamy plan pielęgnacji na chłodne dni. Co powinno stać się jesiennym must-have w domowym SPA? Eksperci stawiają na dwa priorytety: regenerację oraz fotoprotekcję. Na co zwrócić uwagę, żeby skóra zachowała świetną kondycję i młody wygląd w jesienne dni? Kosmetolodzy wskazują na kuracje ceramidowo-peptydowe i skuteczne przeciwdziałanie przebarwieniom.
Wsparcie i regeneracja
Ceramidy i peptydy to duet odmładzający, który zdecydowanie stoi na podium anti-agingu, wpływając na strukturę naszej skóry „od podstaw”… ale to jeszcze nie wszystko. Eksperci podpowiadają, że tandem ma także wiele innych zalet. – Ceramidy to, w dużym skrócie, „cement” spajający komórki warstwy rogowej naskórka. Poprzez swoje właściwości zabezpiecza cerę przed działaniem czynników zewnętrznych oraz utratą wody. Jesienią, kiedy nasza skóra coraz częściej jest narażona na zmiany temperatury oraz inne trudne warunki atmosferyczne, a także kiedy przebywamy w klimatyzowanych i ogrzewanych pomieszczeniach, te właściwości ceramidów są na wagę złota. Doceniamy je nie tylko w przypadku skóry dojrzałej, ale wszędzie tam, gdzie zależy nam na utrzymaniu równowagi hydrolipidowej – mówi Agnieszka Kowalska, Medical Advisor, Ekspert marki mesoBoost®. – W linii Anti Aging Complex mesoBoost® ceramidy połączone zostały z kompleksem peptydowym opartym na mocy tripeptydu 10 i tripeptydu 1. Warto wiedzieć, że peptydy aktywują proces regeneracji skóry i korzystnie wpływają na jej zdrowy i młody wygląd– dodaje.
Ochrona i przeciwdziałanie przebarwieniom
Fotoprotekcja to synonim lata. Kosmetyki z filtrami UVA i UVB stosujemy przez cały sezon letni… i odkładamy je na półkę przy pierwszych oznakach złotej jesieni. To duży błąd! Kosmetolodzy wskazują, że ochrona przeciwsłoneczna nie powinna kończyć się wraz ze schyłkiem wakacji. Okazuje się, że jesienią kosmetyki z SPF także mają do spełnienia kilka ważnych zadań. Po pierwsze, filtry UVA i UVB chronią nas przed negatywnymi skutkami ekspozycji na słońce. – Nawet te promienie słoneczne, które z pozoru nie są już teraz mocno odczuwalne, mają wpływ fotostarzenie, alergie i zmiany nowotworowe. W związku z tym, regularne stosowanie produktów przeciwsłonecznych, z tzw. SPF jest absolutnie konieczne przez cały rok – mówi Agnieszka Kowalska. – Warto zwrócić także uwagę na jeszcze jedną, kluczową funkcję fotoprotekcji w jesiennym planie pielęgnacyjnym. Ekspozycja na promienie słoneczne ma znaczący wpływ na powstawanie przebarwień na skórze. Na podium jesiennych beauty-celów zdecydowanie jest więc utrzymanie zdrowego, równomiernego kolorytu skóry, bez przebarwień… ale za to z fotoprotekcją – mówi Agnieszka Kowalska.
Jesień to także czas, kiedy decydujemy się na bardziej inwazyjne zabiegi gabinetowe (np. te na bazie tzw. zimowych kwasów) i te w domowej pielęgnacji (m.in. kuracje retinolowe). Jak wskazują kosmetolodzy, wszystkie zabiegi oparte na intensywnie działających składnikach aktywnych obligatoryjnie wymagają jeszcze staranniejszej fotoprotekcji w okresie regeneracji. Kolejny punkt dla SPF.
Złote liście na drzewach, ciepłe jeszcze podmuchy wiatru i złote słońce. Jesień to czas, który przynosi nam wiele radości, osładzającej tęsknotę za minionym latem. To może być także czas, kiedy mocniej skupimy się na potrzebach skóry, przygotowując ją do zimowych wyzwań i karnawałowych szaleństw. Eksperci wskazują, że warto sięgnąć po składniki aktywne, które działają „u podstaw”, wspierając struktury naszej cery – ceramidy i peptydy. W jesiennej kosmetyczce nie może także zabraknąć sprawdzonych produktów z wysokim SPF.
mesoBoost® Anti-Aging Complex Ceramides & Peptides
Krem do twarzy
Krem do twarzy mesoBoost® ANTI AGING complex ceramides & peptides to kombinacja składników aktywnych o działaniu anti-age. Ceramidy wzmacniają barierę ochronną skóry, chronią przed odwodnieniem i przesuszeniem, a także wykazują działanie przeciwzmarszczkowe i ujędrniające. Peptydy z kolei promują aktywację procesu regeneracji i korzystnie wpływają na odmłodzenie skóry.
CERAMIDY - to lipidy, które stanowią "cement komórkowy" naszej skóry, budują barierę ochronną zabezpieczając skórę przed czynnikami zewnętrznymi i utratą wody.
KOMPLEKS PEPTYDÓW - wysokie stężenie protein: pszenicy, soi, tripeptydu 10 i tripeptydu 1, wpływa na wygładzenie skóry oraz spłycenie zmarszczek.
Pojemność: 50 ml
Cena: 120 zł
mesoBoost® ULTIMATE PROTECTION
Krem do twarzy z SPF 50
Stabilne filtry najnowszej generacji
Potwierdzona wysoka ochrona UVA/UVB SPF 50
Satynowa konsystencja idealna pod makijaż
Formuła water resistant
Opakowanie typu airless – zwiększające bezpieczeństwo i higienę stosowania
Idealna pielęgnacja po zabiegach kosmetycznych np. kuracjach retinolowych, peelingach, mezoterapii.
Pojemność: 50 ml
Cena: 80 zł
Zapomnij o bad hair day
Skincare na miarę indywidualnych potrzeb
Retinoidy i witaminy w beauty-planie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.